Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 09:26
Verwijderd
Ik vind eigenlijk dat mijn billen iets te 'slap' zijn in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Ik ben vrij slank en gespierd enzo, en vergeleken met de rest van mijn lichaam is de spier/vet-verhouding in mijn billen echt heel anders. Daarom vroeg ik me af of iemand hier bilspieroefeningen weet die je gewoon thuis kunt doen zonder apparaten enzo... of dat iemand misschien een site weet waar dat soort oefeningen op staan.
Ik weet dat er discpipline voor nodig is en al dat soort dingen, dus daar hoef je niet over te beginnen . En ik hoef ook niet af te vallen, danku.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:04
Verwijderd
Danku
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:28
squat
squat is offline
Je kan niet plaatselijk vet verbranden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 20-01-2004 @ 14:28:
Je kan niet plaatselijk vet verbranden.
Welles.

als jij geen argumenten noemt doe ik dat ook niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:30
squat
squat is offline
Doe je best...

Argumenten? Waarom zou je lichaam in gods naam alleen vet op je reet verbranden. De energie die jij gebruikt om die beweging te maken komt uit het spierglycogeen dat in je spieren ligt opgeslagen niet uit vet dat in de buurt ligt. Je verliest vet als je minder calorieën binnen krijgt dan je verbruikt. (let op: dit betekent niet dat jezelf verhongeren zin heeft) Jij hebt de "pech" dat jij genetisch meer vet aanzet op je kont dan op andere plekken. Tough luck.

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 13:33.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 20-01-2004 @ 14:30:
Doe je best...

Argumenten? Waarom zou je lichaam in gods naam alleen vet op je reet verbranden. De energie die jij gebruikt om die beweging te maken komt uit het spierglycogeen dat in je spieren ligt opgeslagen niet uit vet dat in de buurt ligt. Je verliest vet als je minder calorieën binnen krijgt dan je verbruikt. (let op: dit betekent niet dat jezelf verhongeren zin heeft) Jij hebt de "pech" dat jij genetisch meer vet aanzet op je kont dan op andere plekken. Tough luck.
Bij beweging verbruik je calorieën. Daarbij verbrandt je inderdaad vet. Dat vet wordt weggehaald zo dicht mogelijk van de plek van de beweging, niet aan de andere kant van je lichaam. Zo efficent is je lichaam toch wel.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:43
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ga naar de bieb en haal fitnessboekjes, of 'Pilates' of dergelijke dingen, staan genoeg oefeningen in.
Heb ik laatst ook gedaan.
Oud 20-01-2004, 13:43
squat
squat is offline
Nee, het verbranden van vet komt later pas, nadat je klaar bent met je oefeningen. Tijdens het bewegen komt de energie van je spierglycogeen. Maar als jij denkt dat je het beter weet.

Een tip: zoek een dingen op voordat je onzin uitkraamt.

http://www.webfit.nl/webfit/template...rtikel&uan=183
http://www.sportscompany.nl/sixpack.asp
http://www.runnersweb.nl/runnersweb/show/id=4016
http://www.giantpt.com/Training/GIAN...ier_Mythen.htm

Ik kan nog wel een paar duizend andere bronnen voor je vinden. Als je wilt kan ik je ook nog verwijzen naar een heleboel wetenschappelijke studies.

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:45
Verwijderd
Hmm... oke, je zult wel gelijk hebben.

Maar dan nog doet het er niet toe, ik hoef niet minder vet op mijn billen, maar meer spieren. Dus.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:47
squat
squat is offline
Dan raad ik je aan om te gaan squatten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:01
boer
boer is offline
Ik moet voor de fysio omdat ik een blesure heb ook m'n bovenbenen en bilspieren thuis trainen. Als je wilt kan ik ze hier wel uitleggen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten