|
|
Bekijk resultaten poll: maakt het uit wat je vrienden van je vinde | |||
neej absoluut niet als ze iets nix vinden heb ik daar schijt aan als ik ut maar leuk vind |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 40.38% |
ja tuurlijk als ze iets niet leuk vinden vind ik dat ook |
2 | 3.85% |
ligt eraan in welk geval bijvoorbeeld bij kleren wel maar uiterlijk niet |
19 | 36.54% |
bij uiterlijk wel bij kleren niet |
10 | 19.23% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
weer echt een topic voor mij:
nee t maakt me echt niet uit wat andere er van vinden "je bent wat je bent en je weet wat je weet, hebben jullie dat goed begrepen" (ik weet alleen niet meer van wie deze uitspraak kwam). da sluit ik af met een wijs gezegde: 'praat maar niet over jezelf, dat doen wij wel als jij weg bent'
|
Tuurlijk is het leuk om complimenten van je vrienden te krijgen, maar het hoeft niet perse, zowel om uiterlijk niet als om kleding niet. Ik wil veel liever dat ze me gewoon accepteren om mijn karakter dan om hoe ik eruit zie of om wat ik aan heb.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben niet met alles van mijn uiterlijk tevreden. Ik denk dat niemand dat is. Maar het maakt me echt niks uit wat mijn vrienden van m'n uiterlijk zeggen.
Tuurlijk, liever dat ze me knap vinden dan lelijk, maar zolang ze me gewoon accepteren vind ik het al voldoende. Verder ga ik nooit met de mode mee. Ik heb een vrij standaard smaak qua kleding en daar vallen al die modegrillen niet onder. Sommige vriendinnen gaan wél met de mode mee, anderen niet. Ik denk dat degene die wél met de mode meegaan niet bijzonder gecharmeerd zijn van mij smaak, maar das pech voor hen. En ik geef niet zo veel geld uit aan kleding.
|
Waarom staat dit op L&G? Lijkt me meer lifestyle of zo.
On-topic, het boeit me echt niet hoe vrienden over mijn uiterlijk denken. Ik denk dat het hun ook niet boeit anders zouden ze geen vrienden zijn (in de zin van je bent vrienden van elkaar omdat je raakvlakken oid hebt).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zou jij je uiterlijk veranderen voor een baan? Verwijderd | 54 | 02-10-2004 14:45 | |
Lifestyle |
Waarom draait het om het uiterlijk? Verwijderd | 76 | 16-05-2004 10:41 | |
Drugs & Alcohol |
kunnen andren aan je uiterlijk zien dat je drugs gebruikt? Wietabixke | 30 | 21-06-2003 10:20 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk/innerlijk? (gedicht) rare kwast | 23 | 24-02-2003 18:06 | |
Psychologie |
uiterlijk de doornvogel | 44 | 02-07-2002 21:03 | |
Psychologie |
Waarom kunnen mensen niet gewoon blind zijn op je uiterlijk? SevenLayersDeep | 3 | 12-01-2002 19:58 |