![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe ook veel aan worstelen en boxen/kickboxen, vooral worstelen is goed voor je kracht/spierconditie. Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 18:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lees goed
![]() Ik heb nu meer vet als toen, mijn spieren zelf zijn kleiner geworden omdat ik maandnelang geen harde halter workouts als de benchpress of static lift meer deed. Enkel pushups en nog heel veel achter elkaar, veel reps = meer spierconditie maar je spieren slanken af. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Shorly... dat is superlaag... ik zou willen dat ik dat had... ik zit als het goed is op 13%.... ik zal je wat later een foto van mezelf laten zien zoals jij erop staat dan zie je hoe mager ik ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja.. Komt omdat zwaardere mensen onbewust meer spiermassa krijgen door alledaagse dingen. (e.g. om om te draaien als je in bed ligt kost meer kracht als je zwaar bent) nog een voorbeeld (als je door je knieen zwakt is het natuurlijk moeilijker om weer op te staan. Daar komt het van dat ze sterker zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had een keer een test gehad waar ze het op hadden gemeten. Door je breedte lengte en gewicht uit te rekenen als het goed is. Maar het zou niet super nauwkeurig zijn omdat je botten ook heel erg van gewicht kunnen varieren ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dit ben ik dan zelf
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg Ik zou graag wat meer foto's willen zien zodat ik wat meer kan vergelijken. En zoals ik al zei ik fitness ongeveer anderhalf jaar en dat 4 keer per week... Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 23:16. |
![]() |
|
![]() |
Vroeger fitnessde ik ook zo'n drie a vier dagen per week, wat zeker een positief resultaat op mijn figuur had. Ik heb wel enigszins aanleg om te 'groeien' (in de breedte mbt. spieren danwel vet..), wat fitness betreft komt dat dus wel redelijk van pas. Helaas zag ik mij genoodzaakt zo'n anderhalf jaar geleden mijn sporten te staken, wat een belabberde conditie en zo'n 8 kilo aan extra vet en dus een aanzienlijke pens als gevolg had, jammer genoeg.
Veel is er dus ook niet meer van de spieren over: ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 01:58. |
![]() |
|
![]() |
Hm, heb geen recente foto's, maar deze zijn van ongeveer een jaar terug. Ik trainde toen 3 jaar, nu 4. Heb nu meer massa, maar ook meer vet. Ga wel cutten voor de lente/zomer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben overigens zeer ontevreden over de ontwikkeling van mijn armen. Om de een of andere reden willen ze maar niet groeien en vormen. Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 01:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook goede verhalen gehoord over een trainingsschema waarbij je zowel biceps als triceps in 4 oefeningen helemaal uitput. Het systeem is als volgt je doet 4x achter elkaar: - 10x biceps (zwaar, 60-80% van je max.) - zonder wachten 10x triceps (zwaar, 60-80% van je max.) - korte rust Neem steeds nieuwe oefeningen en zorg dat je tevoren je spieren een beetje opwarmt. Deze oefeningen niet elke keer doen, maar om de 3 bezoekjes aan de sportschool. Andere keren normaal trainen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, maar ik zal zometeen wel een foto posten. Ik ben echt niet zo gespierd als Drizzt bijvoorbeeld, maar als je kijkt hoeveel het in een jaar toegenomen is ben ik zeer tevreden. Het is wel vrij lastig inschatten hoe gespierd je zelf bent vinnik. Moeilijk om jezelf te vergelijken. Ik heb geen enkele supplementen gebruikt en 1 a 2 keer per week getrained.
Kan iemand voor mij uploaden ergens? Ik ben in twee jaar van 58 kg naar 70 kg gegaan (niet twee jaar gefitnessed) en ben dunner dan ik toen was. Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 12:37. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |