Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit zegt niet dat er iets niet goed zit, maar dat hij al een stapje verder is dan jij. Hij denkt over dingen in de toekomst, terwijl jij nog helemaal niets wil weten van trouwen enzo. Ik weet eigenlijk niet wat je hier aan kan doen, het enige wat ik kan verzinnen is er met je vriend over praten. Misschien begrijpen jullie elkaar dan beter.
Maar je bent dus heel erg gelukkig en verliefd op hem, dus niet dat je met hem een relatie hebt omdat hij niet wil dat jij het uitmaakt, want dat is wel fout... |
![]() |
|
Leg hem uit dat je ook best graag wil trouwen en kindjes en de hele reutemeteut, maar later. Dat je nu nog wilt genieten van jullie jeugd, zonder zorgen. Dat je het heus met hem zult willen, als de tijd daar is, maar nu is de tijd voor jou nog niet rijp, en je vindt het een beetje benauwend om het daar nu al over te hebben.
Dat begrijpt hij heus wel. |
![]() |
|
Ja, ik snap best dat je heel gek op hem bent enzo. Maar dat is nu, en wie weet over 5jaar heb je een ander. Ik had dat ook, ik wilde vrij zijn maar mijn ex had het over samen op vakantie gaan, trouwen en kinderen. No thanx je bent nog jong en leef nu, en niet in de toekomst. Je hebt nog tijd zat om te trouwen en kinderen te krijgen en dat hoeft niet perse met je huidige vriend te zijn.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als dat wel zo is kan ik me voorstellen dat je je beangstigend voelt. Ik zou er met hem over praten, gewoon zeggen dat hij te snel voor je gaat! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal. ExpoRules | 11 | 06-05-2011 18:02 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen PaPua | 14 | 24-01-2007 09:57 | |
Verhalen & Gedichten |