Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 18:08
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Hey...
Wij hebben 3 katten. Kypros, Iuno en Zephyr, alledrie mannetjes van 8 maanden oud. Kypros en Iuno zijn heel geweldig en lief en alles, en Zephyr ook wel, maar de enige waar Zephyr echt bij op schoot gaat zitten is mijn vader.
Bij mijn moeder blijft hij nooit langer dan een halve minuut zitten en als ik hem pak wringt hij zich zelfs los, terwijl ik helemaal niet knijp ofzo. Waar zou het aan kunnen liggen, want die andere 2 katten doen niet zo en verder kan ik met alle katten die ik ken goed omgaan! (okee, 1 uitzondering daargelaten, maar dat beest is wereldvreemd)
Kan het zijn dat mijn aura hem stoort of dat ie gewoon niet van vrouwen houdt (omdat hij mijn moeder ook niet echt graag mag)?
Of is het gewoon zo'n egocentrisch beest en zit hij alleen bij mijn vader op schoot omdat díe hem altijd eten geeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
VirginVampiress schreef op 19-01-2004 @ 19:08:

Of is het gewoon zo'n egocentrisch beest en zit hij alleen bij mijn vader op schoot omdat díe hem altijd eten geeft?
bij ons zitten alle katten het liefst ook bij mijn moeder, want zij geeft hen eten..en ons negeren ze gewoon

dus ik denk dat het dat is..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:21
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
per piacere schreef op 19-01-2004 @ 19:17:
bij ons zitten alle katten het liefst ook bij mijn moeder, want zij geeft hen eten..en ons negeren ze gewoon

dus ik denk dat het dat is..
idd.. hier hetzelfde, onze kat wilt alleen maar bij mijn moeder op schoot zitten, waarschijnlijk dus omdat daar het eten vandaan komt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:04
naam onbekend
naam onbekend is offline
Mwah...onze kat krijgt meestal eten van mijn moeder, mijn zusje of mijzelf, maar juist mijn vader kan van alles met haar doen zonder dat ze erg tegenstribbelt. Dus dat zal dan ook wel weer per kat verschillen.
Oud 19-01-2004, 22:59
Verwijderd
Saartje (onze poes) gaat met mij het meest om, ik weet niet waarom, maar ze mag me gewoon. Ze is erg eenkennig. De eerste keer dat ik haar zag ging ze al bij mij op schoot zitten, terwijl ze dat anders nooit doet bij vreemden. Ik kan het niet verklaren.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 10:18
makita
makita is offline
mijn kat heeft het tegenover gestelde! hij is een kater en vrouwen vind hij geweldig maar zodra er een man over mijn drempel stapt dan is het mis. Maar misschien komt dat ook wel door dat mannen een lagere stem hebben die hem afschrikken ofzo.

rare beesten
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:27
italiangirl
italiangirl is offline
Ik kende een hond die mannen haatte omdat hij ooit werd mishandeld door een man. Nou lijkt t me (en hoop)niet dat jullie zo jonge katje dat al heeft mee gemaakt, dus zou je toch eens aan je ma kunnen vragen of je ze wat vaker mag voeren...

Koesj Kimmy
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:15
Stefanie
Stefanie is offline
Daarom vind ik katten nix, ze zijn zo kieskeurig als de t*ring.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:13
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 20-01-2004 @ 19:15:
Daarom vind ik katten nix, ze zijn zo kieskeurig als de t*ring.
Je kan er wel mee lachen. Dat compenseert he. Met de onze tenminste.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:19
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Sommige katten zijn idd heel erg gehecht aan 1 persoon. Mijn kat is ook het meest gehecht aan mij, slaapt bij mij op de kamer enzo, maar dat komt door iets wat er is gebeurd op de 1e dag dat ze bij ons was (daar zal ik je niet mee gaan vervelen), want ik ben zeker niet de enige die haar eten geeft. Onze hond is bijvoorbeeld ook weer het meest aan mijn moeder gehecht, dus dat ligt er gewoon aan. Sommige dieren vinden alle baasjes even lief, andere moeten niks van ze hebben.
Oud 20-01-2004, 23:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
geeft dat beest een keer iets te eten als je op de bank zit, dat ze dus op je schoot moet gaan zitten en dan beetje bij beetje voeren.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 13:26
Verwijderd
Mijn kat wordt altijd door m'n vader gevoerd, maar ze houdt net zoveel van mij als van m'n vader. Misschien ook omdat ik haar "opgevoed" heb.. Vond haar toen ze nog geen 5 week oud was en op sterven na dood, dus ik heb haar grootgebracht zeg maar . Sliep toen ze zo klein was ook altijd op m'n borst als ik ging slapen .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 19:49
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
katten haten nooit niet.
Reageren

Regels voor berichten