Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 18:33
Gatara
Gatara is offline
weet niet of het hier hoort...

Heeft iemand toevalligerwijze de gebruiksaanwijzing van de 8 mm camera van Samsung (VP-A20)? Op de website van Samsung staan alleen gebruiksaanwijzingen van nieuwere camera's en deze staat er al helemaal niet meer op. Verder vind ik alleen "service manuals" maar daar heb ik niks aan. Het moet een gewoon gebruikershandelingetjes zijn. Ik wil gewoon weten wat ik allemaal met die camera kan doen en niet hoe ik m moet repareren als ie kapot is
Oud 20-01-2004, 21:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zoek eens in oude topics van mij, waar het ook over 8 mm gaat in dit subforum. Daar heb ik een adres van een speciaalzaak genoemd, en die zullen je wellicht ermee kunnen helpen.
Oud 20-01-2004, 22:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 20-01-2004 @ 22:19:
Zoek eens in oude topics van mij, waar het ook over 8 mm gaat in dit subforum. Daar heb ik een adres van een speciaalzaak genoemd, en die zullen je wellicht ermee kunnen helpen.
thanks.

[edit: hoewel ik het niet over Super8 had maar over een "gewone" analoge vrij moderne camera met 8 mm videotapes Maar toch bedankt; want ook aan die topic heb ik wat gehad, aangezien mijn vader nog steeds plakkertjes zoekt voor Super8 films]

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 01:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-01-2004 @ 23:12:
maar over een "gewone" analoge vrij moderne camera met 8 mm videotapes
Video8 of hi8 dus.
Vond het al zo vreemd, Samsung is niet echt een naam uit die tijd.
Oud 23-01-2004, 10:54
phoxetis
phoxetis is offline
gewoon beginnen met klojen. Aansluiten op de TV en gewoon op alle knopjes beginnen te drukken. Kom je er vanzelf achter.

Reparen kun je zelf. Als je weet hoe je een VHS recorder moet repareren, kun je dat met 8mm ook. Enige verschil is dat 8mm (gelukkig) geen lineair geluidsspoor heeft. Kun je 't ook niet verkeerd afstellen

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 00:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 21-01-2004 @ 02:30:
Video8 of hi8 dus.

hi8
Oud 25-01-2004, 00:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 23-01-2004 @ 11:54:
gewoon beginnen met klojen. Aansluiten op de TV en gewoon op alle knopjes beginnen te drukken. Kom je er vanzelf achter.

Ja, dat is het alternatief ja Maar via een gebruiksaanwijzing gaat zoiets veel makkelijker

Citaat:

Reparen kun je zelf. Als je weet hoe je een VHS recorder moet repareren, kun je dat met 8mm ook. Enige verschil is dat 8mm (gelukkig) geen lineair geluidsspoor heeft. Kun je 't ook niet verkeerd afstellen
dr valt niks te repareren gelukkig Alhoewel. Dat klepje voor de batterij is er niet meer :/ Dus moet je tijdens t filmen steeds die batterij vasthouden Misschien iemand enige andere oplossing daarvoor?
Reageren

Regels voor berichten