Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het er met je vriendin over hebben, en gewoon vertellen dat je je niet super verliefd voelt en dat haar meeltjes je een beetje afschrikken.
Misschien denkt je vriendin wel dat jeje wel echt helemaal zo voelt, helemaal stapel verliefd en dat ze daarom ook min of meer verwacht dat jij een lief meeltje terug stuurt. Ik zou het eerlijk tegenover je vriendin vinden, als je zegt dat je je niet echt zo voelt, omdat zij dus mss wel denkt van wel. Maar het is wel wat ZerO ook zegt...wat vind je eigenlijk van haar? Zie je haar mss niet meer als een goede vriendin (waarmee je idd leuk kan bellen enzo) dan echt JE vriendin? Hoelang hebben je trouwens iets? edit: ik lees je nu reply...ik zou het gewoon tegen haar zeggen. Als jullie elkaar echt leuk vincen, denk ik wel dat ze dat begrijpt.
||
Citaat:
![]() Leg haar uit dat je het benauwend vind. Wel een beetje subtiel blijven ![]()
Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 22:15. |
![]() |
|
Vandaag inderdaad, zag ik in onze redactieruimte iets liggen.
3 pagina's met in het (welliswaar breezer) engels heel leuke zinnetjes. Nou ja, niet allemaal even leuk, maar toch... voorbeelden: Everyone says you only fall in love once, but that is nogt true, everytime I hear your voice I fall in love all over agian. T o the world you're just one person but to one person you could mean the world Don't say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it What is better? A lie that draws a smile or the truth that draws a tear? A kiss blown is a kiss wasted, the only real kind of kiss, is a kiss tasted
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het fijn om bij je te zijn. Of: Ik kan mijn geluk niet op met zo'n lieve vriendin die ook nog eens geweldige mailtjes schrijft. Gewoon de waarheid, zodat het je ook niet zo verstikt. |
![]() |
|
als je het zo niet 'voelt' of niet kunt, dan moet je het gewoon niet doen..
Zij uit haar gevoelens blijkbaar op die manier, jij doet dat op een andere manier, daar is niks ergs aan. Je zou best een lief mailtje terug kunnen sturen, maar dan gewoon vertellen wat je bijvoorbeeld leuk aan haar vindt ofzo.. Je hoeft niet van die kreten en termen te gebruiken als dat niet bij jou past of als je dat gevoel er niet bij hebt.. Zorg wel dat je oprecht bent, als je een mailtje stuurt. Ga niet allerlei dingen schrijven die je eigenlijk helemaal niet echt meent, maar omdat je graag iets terug wil schrijven..
|
Wat Zero en PardonMe schrijven.
Je vindt haar gewoon hartstikke leuk, maar je klapt soms dicht door de dingen die ze tegen je zegt. Probeer voor je eigen gemoedsrust ook een beetje door haar woorden heen te prikken. Ze is nu superverliefd op je en wil je nooit meer kwijt, maar zulke woorden zijn maar relatief. Ook zij weet beslist niet wat jullie over twee jaar met elkaar doen of juist niet doen. Leef gewoon van dag tot dag en heb het naar je zin met z'n tweetjes.
|
![]() |
ik herken t gevoel, ik heb ook beetje bindingsangst en zou t ook totaal niet fijn vinden als een jongen dat aan mij schrijft. Godzijdank had mijn vorige vriendje ook niet die neiging, hij heeft me 1 keer gemailt met dat ik 'wel erg aardig' was (wtf, ik ben wel meer dan aardig!) Toch kon ik dat waarderen omdat het hele feit dat hij een mailtje had gestuurd al liet blijken dat ie verlieft op me was. Iedereen laat op zijn eigen manier weten van iemand te houden. Ik denk dat je vriendin het ook heel erg waardeert als je wat anders doet, het hoeft allemaal niet zo slijmerig. Brand een cd met liedjes die je aan haar doen denken ofzo. Kleine dingetjes zijn vaak genoeg. Koop eens zomaar een kadootje, maakt niet uit wat het is (okay geen sokken maar goed). Dat soort dingen.
Of je t met d'r over moet hebben dat t je benauwd weet ik niet, over t algemeen zijn meisjes een beetje maffe wezentjes. Ik ken je vriendin niet dus kan niet inschatten hoe ze reageert. Misschien is t zo'n aanhankelijke meid die heel veel bevestiging nodig heeft, dan is het niet slim om t er over te hebben. Gewoon bedenken dat ze t niet meent en gewoon lief bedoelt. Gewoon bij jezelf reeel denken, wtf is de kans nou dat jullie voor eeuwig van elkaar blijven houden enzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ei kwijt Huppeldepups | 24 | 26-06-2011 20:02 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |