Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat ook ja. Ik ben nog maar 3,5 maand met mijn vriend samen en ik zou al het liefst bij hem intrekken. Ik vind het gewoon echt rot elke keer als hij weer naar huis moet. Ik mis hem enorm als hij er niet is, denk erg veel aan hem en verlang vreselijk naar het volgende moment dat ik hem weer zal zien.
Ik weet echter niet of samenwonen nu al een goed idee is. Ik zou dan eerst proefsamen wonen. 2 Weken lang bij mijn vriend slapen en meedraaien met het huishouden enzo. Kijken hoe dat bevalt en als dat iets is zou het misschien een optie zijn.
|
Ik heb hetzelfde ja
![]() ![]() Soms kan dat best wel moeilijk zijn, maar ik denk dat je daar gewoon mee moet leren leven en afwachten tot je werkelijk kunt gaan samenwonen. Zit niets anders op dan gewoon weer elke week afwachten tot het weekend is...Maar dat heb ik er absoluut voor over, hij is een echte schat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had dat ook ontzettend erg! Eigenlijk al gelijk in het begin van onze relatie.. Ik zag hem dan bijna elke dag, maar elke keer als ik 's avonds weg moest miste ik hem gelijk en wilde ik het liefst bij hem blijven! In de zomervakantie van 2003 gingen we apart op vakantie (hij naar Lloret en ik naar Malgrat) en dat was echt vreselijk!!! Na die vakantie wilde ik het liefst voor altijd bij hem blijven. En toen hij uit zijn flat moest wegens renovatie zijn we samen gaan kijken naar een ander huis. En sinds oktober wonen we dan ook samen! Ik heb nu 13 maanden met hem, waarvan we bijna 4 maanden samenwonen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga jou even waarschuwen, ik wil je niet bang maken ofzo echt niet, ik wil je helpen. Ik zat in het zelfde schuitje als jij, maar ik had een vriend en geen vriendin,w oonde in amsterdam en ik in tilburg... We zagen elkaar ook alleen in het weekeind en dan om de 2 weken. In het begin ben je verliefd en mis je elkaar.... de verliefdheid gaat over in houden van en het missen wordt nog erger. Om meteen bij elkaar te gaan wonen zou ik niet doen als ik jou was.. dan ga je te vlug.. TOch blijft dat missen er, maar leer er mee omgaan.. laath et niet meer worden... zorg er voor dat het missen niet omslaat in pijn. want dan gaat het op een gegeven moment niet goed en raak je elkaar kwijt juist omdat je elkaar zo mist...
|
Verwijderd
|
Ik heb wel eenbeetje hetzelfde... Mijn vriend woont 3 uur bij me vandaan... hij woont in maastricht ik in hoofddorp... Het is wel lang reizen... maar toch zien we elkaar elke week 1 a 2 dagen... soms meer... en het gaat eigenlijk heel goed zo...
We missen elkaar wel... maar hij heeft zijn eigen leven buiten mij en ik heb mijn eigen leven buiten hem... En ik merk dat ik hem eigenlijk pas echt begin te missen als ik dan eens een keer niets te doen heb... mijn advies... zorg gewoon dat je leuke dingen blijft doen als je haar niet kan zien, dan heb je ook geen tijd om haar te missen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dit heeft zeer zeker wel met (on)afhankelijkheid te maken.
Mijn grootste angst (eigenlijk een fobie) is om zoiets te voelen als wat jij nu voelt. Om iemand zo te missen dat je zelf minder functioneert. Om eigelijk jouw geluk in iemands anders handen te leggen. Ik ben zo verschrikkelijk bang dat dat gebeurt dat ik niet echt van mijn vriend wil houden. Als het dan ook uitgaat, wil ik echt nooit meer een relatie. Ben eerlijk gezegd opgelucht als het uitgaat omdat er dan een heel blok aan mijn been verdwijnt.Love sux. Sorry, heb niet echt tips dus.
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn gurlie woont hier 10 minuutjes fietsen vandaan.
Toch zie ik haar doordeweek bijna nooit op een uitzondering na. In 't begin vonde we 't irritant dat da nie mog maar als we nu terug kijken op de 15 maanden dat we met lkaar gaan is 't misschien wel positief geweest voor het verlangen en maakt het 't weekend specialer. p.s bijna 16 maanden trouwens groetjes
|
![]() |
Volgens mij is het niet meer dan normaal dat je elkaar mist. Het is echt lastig om elkaar een hele week niet te zien. Het liefste zou je bij elkaar intrekken, maar dat gaat niet zomaar natuurlijk. Maar gelukkig bestaat er tegenwoordig sms, telefoon, email, msn en webcam
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Athlon legt zijn geluk niet in haar handen, zij is een groot deel van zijn geluk. Dat is heel wat anders. het lijkt me erger om niet van iemand te durven houden. zoals jij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel lief hoor, maar het staat imo nogal in de weg van zijn eigen leven. Bovendien zal zij het op den duur verstikkend vinden. Waar is de TS gebleven? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriendin is inderdaad en groot deel van mijn geluk en ik hou zielsveel van haar. Maar helemaal afhankelijk van mijn vriendin ben ik niet, en zij ook niet van mij. Ik vraag alleen wat ik kan doen als ik haar zo mis, maar het is al een hele opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben die zijn/haar vriend(in) continue mist ![]() |
![]() |
|
Ik kan me niet echt heel erg goed inleven, maar ik zie zo'n soortgelijk 'iets' om mij heen gebeuren.
Natuurlijk kan je er niets aan doen, dat is het vervelende, maar het is écht niet goed om je op zo'n (afhankelijke) manier op te stellen. En dan bedoel ik niet alleen dat je 'afhankelijk' van haar bent, maar jouw primaire levensdoel blijkbaar 'Haar' is. Logisch natuurlijk, en wellicht gaat het na een tijdje wat 'normaler', maar het is gewoon niet prettig voor jezelf. (En al helemaal niet als er onverhoopt iets ergs zou gebeuren.. à la einde van de relatie.) Ik speculeer nu slechts, en ik kan geen oplossing bieden ofzo, maar ik zou je toch aanraden ook 'andere' dingen wat een grotere rol in je leven te laten spelen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En met die discussie van Het Engeltje en Jadie wil ik me niet mengen, maar ik wil wel zeggen dat afhankelijk van iemand zijn en van iemand houden twee totaal verschillende dingen zijn. Het eerste ben ik niet, maar het tweede doe ik absoluut wel!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoort dit erbij? Mis mijn vriendin niet zo veel meer dutchboy666 | 5 | 20-05-2016 19:17 | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar. fizzle-fluffy | 30 | 27-07-2011 23:23 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me alleen Jason2 | 34 | 12-01-2011 22:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn vriendin en ex. oldt3 | 13 | 31-03-2004 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn Vriendin van vroeger.. juliettebinoche | 6 | 04-05-2003 12:06 |