Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2004, 09:36
bloemkool
bloemkool is offline
gisteren was er op tv, bij het programma Radar, de Loden Loeki uitreiking. de gouden loekie is voor de leukste reclame, de loden versie is voor de meest walgelijke, slecht in elkaar gezette oftewel ronduit mislukte reclame.
eerste en tweede prijs waren voor frisia financieringen.
zou een hint moeten zijn, maar nee: ze gaan gewoon door en wat denk je: ik open vanochtend mn inbox bij hotmail en daar staat een reclame mail van frisia financieringen! leren ze gewoon niets????
Oud 27-01-2004, 09:44
Verwijderd
Citaat:
ik open vanochtend mn inbox bij hotmail en daar staat een reclame mail van frisia financieringen! leren ze gewoon niets????
Tja zolang er mensen zijn die er lid van worden of een lening omzetten. Zullen ze gewoon doorgaan. **de duivels **

Beetje vaag dat jij er mail van krijgt. Ik neem aan dat jij je niet hebt aangemeld hebt bij hun. **aangezien jij hun stom vindt**
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:56
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
met een vreselijke reclame krijg je ook veel aandacht en veel mensen herinneren het zich.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:19
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Hoe gaat die reclame ook alweer?
Oud 27-01-2004, 11:52
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
leukste reclame?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
ConcordDawn schreef op 27-01-2004 @ 12:52:
leukste reclame?
Nee, de Loden Loekie is voor de slechtste reclame.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:01
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ingel schreef op 27-01-2004 @ 12:23:
Dr zit een man achter een bureau, net zoals bij het journaal, en gaat dan ons vertellen hoe geweldig Frisia Finacieringen wel niet is..

@ijsprinses: Meestal zet ik de tv gauw op een andere zender als er een verschrikkelijke reclame voor is, en onthoud ik de leuke reclame's!
nouuu nu denk ik weer dat ik dit ben! jouw avatar was die van mij
Maar ben jij nou Tsu en heb je je naam veranderd, of ben je gewoon iemand anders?

ontopic: ik erger me zo aan die reclame! vooral die met die 2 vrouwen. walgelijk gewoon.
Oud 27-01-2004, 12:09
sans plomb
sans plomb is offline
ik von die van remia eigenlijk altijd wel komisch , maar al die leen reclame's zijn zeer irritant en ze geven helemaal niet de risico's van dit snelle geld
Oud 27-01-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 27-01-2004 @ 11:56:
met een vreselijke reclame krijg je ook veel aandacht en veel mensen herinneren het zich.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:41
Wawl
Wawl is offline
Ach, het brengt wel weer erg veel publiciteit met zich mee.
Oud 27-01-2004, 12:52
ShadowX
ShadowX is offline
Inderdaad. En die Frisia-dingen zijn doordacht hoor. Daar zit een enorm team achter die een smerige psychologische taktiek zit te verzinnen.
Natuurlijk geldt dit voor de meeste reclame's, maar Frisia vind ik gewoon ranzig.
Oud 27-01-2004, 12:53
D@mien
D@mien is offline
Al die leenreclames zuigen stierenkloten....als reclame-acteur leen je je toch niet voor zo'n reclame...hoeveel ze je ook betalen...iedereen in Nederland krijgt een hekel aanje

De beste zet van 2004 tot nu toe in de reclame vind ik het overnemen van die Amstel dudes door de Bavaria Hadden ze bij de amstel ook neit echt op gerekend denk ik..hun 'iconen' overnemen
Oud 27-01-2004, 13:00
bloemkool
bloemkool is offline
dat is ook het smerige aan die frisia reclame: alles wordt opgehemeld maar er wordt niks aan de risico's gedacht.

verder is het een ongelovelijk niet-boeiende reclame, het is saai.

er is daarentegen een reclame met schapen op grasmaaiers, die ik juist wel weer grappig vind. niet super, maar ik erger me er niet aan, t muziekje is ook wel cool (franse punk hihi)
Oud 27-01-2004, 13:40
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
de prijzen waren trouwens allebei voor de DSB-groep, deze zitten achter veel van dat soort geldplukkerij (o.a. dus Frisia en lenen.nl). Die man in de studio maar uit zijn nek lullen: alleen mensen die genoeg verdienen enzo krijgen een lening, dus weinig risico. Iemand ooit van de DSB Gold Card gehoord? Die is dus voor mensen die overal geweigerd worden omdat ze te weinig verdienen en teveel schuld hebben. Met deze kaart kunnen ze een bedrag (ik geloof iets van 2000 euro) lenen, tegen 23.9% rente! Criminelen zijn het
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:44
Verwijderd
In tijdschriften staat bij de Frisia-reclames heel groot 'Bekend van tv!!'. Dát vind ik nog wel het stomste.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:50
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik irriteer me echt maximaal aan de reclame van lenen.nl met die surinaamse chick, die je gewoon een stomp wil verkopen.
Oud 27-01-2004, 13:58
Daangerous
Daangerous is offline
die reclames zijn echt niet per ongeluk zo slecht hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 27-01-2004 @ 14:50:
Ik irriteer me echt maximaal aan de reclame van lenen.nl met die surinaamse chick, die je gewoon een stomp wil verkopen.
Vooral omdat ze zegt dat ze nog geld had voor een truitje ook. Alsof je dan niet gewoon wat minder geld leent
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:10
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-01-2004 @ 15:08:
Vooral omdat ze zegt dat ze nog geld had voor een truitje ook. Alsof je dan niet gewoon wat minder geld leent
De manier waarop ze het zegt *killlllll*
Oud 27-01-2004, 15:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-01-2004 @ 14:44:
In tijdschriften staat bij de Frisia-reclames heel groot 'Bekend van tv!!'. Dát vind ik nog wel het stomste.
En binnenkort staat erbij: "Bekend van de Loden Loekie!"

Kutreclame met een debiele gast met een hinderlijke rotkop.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:50
Superdiede
Superdiede is offline
wat ik ook zo vaag vind is dat er ineens een heleboel van die leenreclames komen! en ze lijken allemaal op elkaar!! *hmm... ze spelen gewoon samen*
Oud 27-01-2004, 15:54
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 27-01-2004 @ 10:36:
gisteren was er op tv, bij het programma Radar, de Loden Loeki uitreiking. de gouden loekie is voor de leukste reclame, de loden versie is voor de meest walgelijke, slecht in elkaar gezette oftewel ronduit mislukte reclame.
eerste en tweede prijs waren voor frisia financieringen.
zou een hint moeten zijn, maar nee: ze gaan gewoon door en wat denk je: ik open vanochtend mn inbox bij hotmail en daar staat een reclame mail van frisia financieringen! leren ze gewoon niets????
Nee dus!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Superdiede schreef op 27-01-2004 @ 16:50:
wat ik ook zo vaag vind is dat er ineens een heleboel van die leenreclames komen! en ze lijken allemaal op elkaar!! *hmm... ze spelen gewoon samen*
Ja, het is een groot complot!

Verschrikkelijk die reclames
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten