Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ben jij nou Tsu en heb je je naam veranderd, of ben je gewoon iemand anders? ![]() ontopic: ik erger me zo aan die reclame! vooral die met die 2 vrouwen. walgelijk gewoon. ![]()
|
Inderdaad. En die Frisia-dingen zijn doordacht hoor. Daar zit een enorm team achter die een smerige psychologische taktiek zit te verzinnen.
![]() Natuurlijk geldt dit voor de meeste reclame's, maar Frisia vind ik gewoon ranzig.
|
Al die leenreclames zuigen stierenkloten....als reclame-acteur leen je je toch niet voor zo'n reclame...hoeveel ze je ook betalen...iedereen in Nederland krijgt een hekel aanje
![]() De beste zet van 2004 tot nu toe in de reclame vind ik het overnemen van die Amstel dudes door de Bavaria ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
dat is ook het smerige aan die frisia reclame: alles wordt opgehemeld maar er wordt niks aan de risico's gedacht.
verder is het een ongelovelijk niet-boeiende reclame, het is saai. ![]() er is daarentegen een reclame met schapen op grasmaaiers, die ik juist wel weer grappig vind. niet super, maar ik erger me er niet aan, t muziekje is ook wel cool (franse punk hihi)
|
![]() |
de prijzen waren trouwens allebei voor de DSB-groep, deze zitten achter veel van dat soort geldplukkerij (o.a. dus Frisia en lenen.nl). Die man in de studio maar uit zijn nek lullen: alleen mensen die genoeg verdienen enzo krijgen een lening, dus weinig risico. Iemand ooit van de DSB Gold Card gehoord? Die is dus voor mensen die overal geweigerd worden omdat ze te weinig verdienen en teveel schuld hebben. Met deze kaart kunnen ze een bedrag (ik geloof iets van 2000 euro) lenen, tegen 23.9% rente! Criminelen zijn het
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |