Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 17:12
Boogie
Boogie is offline
de 28-jarige Duitser heeft te veel hinder van een ontsteking in de rechterknie. Ullrich won de Tour in 1997 en was in '96, '98, '00 en '01 tweede.

De Tour start pas op 6 juli. Is dit niet een wat te vroege beslissing?
Is de Tour nu helemaal van tevoren in het voordeel van Lance Armstrong beslist?
Wordt het nu wel een leuke Tour?
Is het gemis van Ullrich groot?
Oud 07-05-2002, 17:13
Verwijderd
Is volgens mij pas een gerucht hoor

Is iig nog niet officieel bevestigd, http://nu.nl/document?n=56298
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 17:16
Boogie
Boogie is offline
NOS Teletekst

VRT Telekekst (België)

Cyclingnews.com

de Volkskrant
Oud 07-05-2002, 17:23
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Is volgens mij pas een gerucht hoor

Bij mijn weten is het wel officeel

Maar een gemis? Ik weet niet. Hij maakte het vorig jaar wel een beetje spanned, maar misschien dat de ploeg Telekom nu een vrijere rol heeft, omdat ze geen Ullrich in de ploeg hebben, en kunnen ze op een meer anonieme manier iemand naar voor duwen. Net zoals de 2 jaren dat ze de gele trui mee naar Duitsland namen.
Oud 07-05-2002, 17:26
Verwijderd
NEUSS - Jan Ullrich ontbreekt komende zomer in de Ronde van Frankrijk. Althans, dat beweert de Duitse krant Bild in haar editie op woensdag.........

Berichten spreken elkaar tegen, dus lijtk mij dat er nog geen duidelijkheid over is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 17:27
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
NEUSS - Jan Ullrich ontbreekt komende zomer in de Ronde van Frankrijk. Althans, dat beweert de Duitse krant Bild in haar editie op woensdag.........

Berichten spreken elkaar tegen, dus lijtk mij dat er nog geen duidelijkheid over is.
Sommige bronnen zeggen idd dat het nog niet door de ploegleiding is bevestigd. Zal binnen enkele dagen wel officieel worden dan
Oud 07-05-2002, 17:28
Verwijderd
ja Bild daar noem je ook wel de beste krant van duitsland mee op
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:07
Verwijderd
maar goed als hij iig niet mee zou doen denk ik niet echt dat het een gemis wordt, want zeg nou eerlijk wie kan Armstrong nou aan?

Niemand (op het moment)

JE zal misshcien Ullrich wel missen op de ranglijst want hij werd meestal wel tweede of hij kwam iig in de top 10 terecht van de tour.

Maar goed eerst nog officieel worden
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:06
M-King
M-King is offline
Nouja officieel of niet, het lijkt me vrijwel zeker dat hij niet mee doet...

Ik zal hem wel missen omdat hij de Tour wel interessanter maakt, bij hem heb je nog wel het gevoel dat hij iets kan bewegen...

Hij ligt er voor mij dus niet in eerste plaats aan of hij daadwerkelijk de Tour kan winnen....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:31
scara
scara is offline
Neem Armstrong nog eens weg uit de Tour en het wordt weer een tour met heel veel spanning.
Genoeg kanshebbers nog hoor.
Wel spijitig dat Zulle en Escartin niet mogen meedoen.
Pantani vind ik niet zo erg.
Oud 07-05-2002, 21:33
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
scara schreef:
Neem Armstrong nog eens weg uit de Tour en het wordt weer een tour met heel veel spanning.
maar die doet wel mee :/
Oud 07-05-2002, 22:18
Krugdinho
Krugdinho is offline
wie kan armstrong nu nog stoppen ulrich zat er teminste erg dicht bij
Oud 08-05-2002, 14:53
Gentle
Gentle is offline
Het lijkt me dat het toch wel zeker is:

Ich kann die Tour nicht fahren

Hallo Fans,

es hat keinen Sinn, mein Knie hält einer größeren Belastung nicht stand. Ich muss die Teilnahme an der Tour de France und den Vorbereitungs-Rennen absagen. Auch bei der Deutschland Tour kann ich nicht an den Start gehen.

Bitter, denn im letzten Monat habe ich hervorragend an der Ausdauer arbeiten können. Das Knie schien nach der dreiwöchigen Pause im März ausgeheilt. Als ich letzten Dienstag die Intensität erhöhte und härter in die Pedale trat, waren die Schmerzen aber wieder da.

Seitdem ist es nicht besser geworden. Ich kann nur 80 bis 90 Prozent Leistung bringen. Damit ist eine sinnvolle Vorbereitung nicht möglich. Nun ist es wichtig, dass die Verletzung erst einmal komplett ausheilt. Danach werde ich wieder mit dem Aufbautraining beginnen.

Euer

bron: Jan Ullrich Homepage

Sja, nu kan je helemaal van te voren de overwinning al aan Armstrong geven. Ik moet zeggen dat ik altijd al wel beetje fan van Ullrich ben geweest. Z'n fietsstijl is meesterlijk. Prachtig toen hij Virenque tijdens de tijdrit in '99 inhaalde. (Zowiezo, het zag er gewoon prachtig uit hoe hij op z'n fiets lag) Toch moet hij z'n meerdere in Armstrong bekennen beter dan de rest is hij zeker. Armstrong zal dus dit jaar wel erg gemakkelijk winnen. Vond de "hand-shake" vorig jaar een mooi gebaar, de twee heren hebben wel veel respect voor elkaar. Naja, zal dit jaar Beloki wel gewoon tweede worden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:31
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
echt vet kut!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 08-05-2002, 20:50
scara
scara is offline
daarom dat ik dus liever naar de giro en de vuelta kijk, er is meer spanning aanwezig !!
Oud 08-05-2002, 22:04
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
scara schreef:
daarom dat ik dus liever naar de giro en de vuelta kijk, er is meer spanning aanwezig !!
ben ik het mee eens
Oud 08-05-2002, 22:34
knijtert!
knijtert! is offline
Natuurlijk is het een gemis voor de TOUR DE FRANCE.
Iedere topper en/of subtopper die er niet is een gemis.
Maar of hij kans had om te winnen? Ik denk het niet, in ieder geval maar een hele kleine.
Oud 09-05-2002, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
wie kan armstrong nu nog stoppen ulrich zat er teminste erg dicht bij
Armstrong had niet meer inzinkingen moeten krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:58
Gentle
Gentle is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Natuurlijk is het een gemis voor de TOUR DE FRANCE.
Iedere topper en/of subtopper die er niet is een gemis.
Maar of hij kans had om te winnen? Ik denk het niet, in ieder geval maar een hele kleine.
Hij had in ieder geval meer kans om te winnen dan de rest. Ook hij had een (grote) voorsprong op de rest van het peleton, alleen was Lance ook voor hem een maat te groot. Toch kan je nooit een tour voorspellen. De wielersport is grillig, Lance hoefde maar te vallen en Ullrich zou weer favoriet nummer een zijn. Dus hij had wel degelijk een kans om te winnen, maar deze hing af van Armstrong.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:01
Lyx
Lyx is offline
godefroot (ploegleider) is een beetje boos op Der Jan

het komt door z'n onsportieve gedrag (oid) dat hij aan z'n blessure's komt (elke winter komt ie weer 10 kg weer bij ofzo iets )

maarja.. wie word dan de kopman bij telekom ?
weseman ?

lance wint tour dus weer
Oud 10-05-2002, 09:28
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Lyx schreef:

maarja.. wie word dan de kopman bij telekom ?
weseman ?

Guerini, Vinokourov, Klöden, Livingston? Een van die 4 en ze hebben natuurlijk altijd nog Zabel
Oud 10-05-2002, 11:06
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Ik denk dat ze alles dan op de overwinning(en) van Zabel gaan gooien... kep het over dagzeges natuurlijk dan

ik gok op Vinoukorov of Livingston als kopmannen.

en jah... Lance wint dus vast de volgende tour weer... trouwens.. kan iemand me vertelle waar ze die Pantani olifant verstopt hebbe? zou wel cool zijn als die weer es mee deed

Toch hoop ik in ieder geval dat Dekker weer klaar is voor de strijd... vond ut echt k*t dat ie op z'n hoogtepunt uitgeschakeld werd maarja
Oud 10-05-2002, 11:48
Gentle
Gentle is offline
Citaat:
Boogie schreef:

Guerini, Vinokourov, Klöden, Livingston? Een van die 4 en ze hebben natuurlijk altijd nog Zabel
Ik denk dat ze gewoon zonder echte kopman gaan rijden. Net als in dat andere jaar dat Jan gebeleseerd was. En toen heeft Guerini toch op Alpe d'Huez gewonnen. (zal me altijd bij blijven: Guerini die op 'de fotograaf' botst. Mart Smeets: "Sta op jongen, nou MOET je winnen..prachtig)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:50
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Gentle schreef:

Ik denk dat ze gewoon zonder echte kopman gaan rijden. Net als in dat andere jaar dat Jan gebeleseerd was. En toen heeft Guerini toch op Alpe d'Huez gewonnen. (zal me altijd bij blijven: Guerini die op 'de fotograaf' botst. Mart Smeets: "Sta op jongen, nou MOET je winnen..prachtig)
zal ik ook nooit vergeten
Guerini is na die tour etappe niet meer zo goed in vorm geweest, totdat hij in april in de catalaanse week een bergetappe won...dus misschien heeft hij weer de vorm van 1999
Oud 10-05-2002, 12:14
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Ik denk dat de Tour heel saai wordt, al moet je bijv Beloki en Sevilla niet uitvlakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 16:12
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
mart smeets is echt vet
Oud 10-05-2002, 16:13
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Mapei vind ik ook behoorlijk goed laatste tijd.. ze hebben erg goed gepresteerd dit voorjaar...en erg veel grote prijzen gepakt...houden ze dat vol in de tour?
Oud 10-05-2002, 16:45
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:
Mapei vind ik ook behoorlijk goed laatste tijd.. ze hebben erg goed gepresteerd dit voorjaar...en erg veel grote prijzen gepakt...houden ze dat vol in de tour?
dat valt toch mee ??
"erg veel"
Oud 10-05-2002, 17:45
alwaysgood
alwaysgood is offline
ullrich maakt tegen een armstrong in goede vorm weining kans, en het kan goed zijn dat zijn motivatie om de tour te rijden niet meer zo hoog is omdat hij toch maar hooguit tweede kan worden, zoals in de afgelopen jaren.
groeten
Oud 11-05-2002, 09:15
-=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
zou Levi Leipheimer een rol gaan spelen voor de Rabobank in de eindstrijd? In combinatie met Boogerd, Dekker (<-- als ie compleet herstelt) en de rest van de Rabo's?
Reageren

Regels voor berichten