Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Is volgens mij pas een gerucht hoor
![]() Is iig nog niet officieel bevestigd, http://nu.nl/document?n=56298 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
maar goed als hij iig niet mee zou doen denk ik niet echt dat het een gemis wordt, want zeg nou eerlijk wie kan Armstrong nou aan?
Niemand (op het moment) JE zal misshcien Ullrich wel missen op de ranglijst want hij werd meestal wel tweede of hij kwam iig in de top 10 terecht van de tour. Maar goed eerst nog officieel worden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nouja officieel of niet, het lijkt me vrijwel zeker dat hij niet mee doet...
Ik zal hem wel missen omdat hij de Tour wel interessanter maakt, bij hem heb je nog wel het gevoel dat hij iets kan bewegen... Hij ligt er voor mij dus niet in eerste plaats aan of hij daadwerkelijk de Tour kan winnen.... |
![]() |
|
Het lijkt me dat het toch wel zeker is:
Ich kann die Tour nicht fahren Hallo Fans, es hat keinen Sinn, mein Knie hält einer größeren Belastung nicht stand. Ich muss die Teilnahme an der Tour de France und den Vorbereitungs-Rennen absagen. Auch bei der Deutschland Tour kann ich nicht an den Start gehen. Bitter, denn im letzten Monat habe ich hervorragend an der Ausdauer arbeiten können. Das Knie schien nach der dreiwöchigen Pause im März ausgeheilt. Als ich letzten Dienstag die Intensität erhöhte und härter in die Pedale trat, waren die Schmerzen aber wieder da. Seitdem ist es nicht besser geworden. Ich kann nur 80 bis 90 Prozent Leistung bringen. Damit ist eine sinnvolle Vorbereitung nicht möglich. Nun ist es wichtig, dass die Verletzung erst einmal komplett ausheilt. Danach werde ich wieder mit dem Aufbautraining beginnen. Euer ![]() bron: Jan Ullrich Homepage Sja, nu kan je helemaal van te voren de overwinning al aan Armstrong geven. Ik moet zeggen dat ik altijd al wel beetje fan van Ullrich ben geweest. Z'n fietsstijl is meesterlijk. Prachtig toen hij Virenque tijdens de tijdrit in '99 inhaalde. (Zowiezo, het zag er gewoon prachtig uit hoe hij op z'n fiets lag) Toch moet hij z'n meerdere in Armstrong bekennen beter dan de rest is hij zeker. Armstrong zal dus dit jaar wel erg gemakkelijk winnen. Vond de "hand-shake" vorig jaar een mooi gebaar, de twee heren hebben wel veel respect voor elkaar. Naja, zal dit jaar Beloki wel gewoon tweede worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
godefroot (ploegleider) is een beetje boos op Der Jan
![]() het komt door z'n onsportieve gedrag (oid) dat hij aan z'n blessure's komt (elke winter komt ie weer 10 kg weer bij ofzo iets ![]() maarja.. wie word dan de kopman bij telekom ? weseman ? ![]() lance wint tour dus weer ![]()
|
Ik denk dat ze alles dan op de overwinning(en) van Zabel gaan gooien... kep het over dagzeges natuurlijk dan
![]() ik gok op Vinoukorov of Livingston als kopmannen. en jah... Lance wint dus vast de volgende tour weer... trouwens.. kan iemand me vertelle waar ze die Pantani olifant verstopt hebbe? ![]() Toch hoop ik in ieder geval dat Dekker weer klaar is voor de strijd... vond ut echt k*t dat ie op z'n hoogtepunt uitgeschakeld werd ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Guerini is na die tour etappe niet meer zo goed in vorm geweest, totdat hij in april in de catalaanse week een bergetappe won...dus misschien heeft hij weer de vorm van 1999
|
Mapei vind ik ook behoorlijk goed laatste tijd.. ze hebben erg goed gepresteerd dit voorjaar...en erg veel grote prijzen gepakt...houden ze dat vol in de tour?
||
Citaat:
"erg veel" ![]()
|
zou Levi Leipheimer een rol gaan spelen voor de Rabobank in de eindstrijd? In combinatie met Boogerd, Dekker (<-- als ie compleet herstelt) en de rest van de Rabo's?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2005? peaceflower | 170 | 24-07-2005 04:45 |