Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja... de eerste vind ik een beetje teveel briefpapier.... Niet slecht, maar ook niet echt spannend...
*Mocht je een enorme aanleg hebben voor schattigeclichéveertienjarigemeisjesdingen dan kun je er altijd nog voor kiezen om een mooi gedichtje te schrijven over meeuwen en dat je wou dat je een vogeltje was, want dan hoefde je je geen zorgen meer te maken om van die hele belangrijke zaken, als lipstick, pukkeltjes en een leuke jongen uit de klas* De tweede is heel cool, omdat de bomen de vogel lijken te omlijsten... Alleen dat groen tussen de twee bomen vind ik wat dat betreft weer een beetje jammer.... Vind die tweede vogel erboven eigenlijk wel leuk.... iets speelser en minder gepland dan wanneer hij er niet was... Derde is wel mooi, maar heeft door die sepiakleuren en dat kabbelende water imo een beetje teveel dat toko-schilderij gevoel..... De vierde vind ik het beste, Mooie gelijkmatige wolkjes op een staalblauwe lucht, ontzettend goed licht, en een leuke verspreiding van de vogels... Het geeft de foto toch wel iets bijzonders... ![]() Hoe lang ben je er al met al mee bezig geweest om ze te schieten? (De foto's dus, niet de vogels na afloop...... )
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
de derde vind ik heel mooi, dat donkere en het water, echt vet
de laatste is ook mooi omdat de vogels een soort figuur maken de eerste is oke, maar idd zoals eerder gezegd een beetje saai bij de tweede staat devleugel van die onderste vogel wel heel bijzonder, maar toch blijf ik hem wat saai vinden
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[centraal fototopic 5] Verwijderd | 500 | 13-08-2007 21:19 | |
De Kantine |
DK-meet #4 TopDrop | 500 | 27-06-2007 20:35 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Al Murphy | 405 | 26-06-2007 10:49 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Leeuwtje | 500 | 27-09-2006 18:03 |