Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het feit dat je 13 bent, zie ik als een gebrek aan informatie in jou hoofd.
Ga eerst eens heel veel lezen over blowen en zorg dat dat negatieve uit je gaat. Ik ga nu niet zeggen dat je het moet proberen want je bent pas 13 maar als je wilt ga je gang. Wat je nu hebt zijn vooroordelen en hij blowde al voordat jij hem kende, dus ik zie het probleem niet zo. En anders praat je over de redenen waarom hij blowt. en kun je tot een compromis komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een vriendin van mij was 15... Ze begon met blowen toen ze jonger was en het bleef niet bij blowen... Ze begon steeds meer en zwaardere drugs te gebruiken en ze is aan een overdosis overleden!! Ik ben dus bang dat het bij hem ook gebeurd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kut dat ook is voor je (gecondoleerd, lijkt me ECHT superkloten), dat gebeurt lang niet bij iedereen. Gelukkig weten de meeste mensen wel waar de grens ligt tussen echt gevaar en "plezier". Je kan hem niet dwingen om te stoppen, want hij kan het altijd doen als jij niet in de buurt bent, je kan hem alleen vertellen dat jij het liever niet hebt. Dan moet hij maar zien wat hij ermee doet. En ik zou goed nadenken of het echt zo'n drama is dat je hem erdoor kwijt zou raken. Blowen is net zo goed/slecht als veel drinken. Je moet gewoon oppassen dat het niet doorslaat. Als hij doorgaat en jij wil hem toch niet kwijt, vertrouw er dan gewoon op dat hij weet wat hij doet, en niet te ver doorslaat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kans dat iemand die heel erg veel blowt ooit xtc gaat gebruiken is wel veel groter dan bij iemand die bijv. helemaal niet blowt. Maar goed, overleiden aan xtc is ook wel heel erg moeilijk. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hoeveel mensen die xtc gebruiken, en nog nooit hebben geblowt, ken jij ? Ik zeg niet dat blowen de oorzaak van xtc-gebruik is, maar dat het wél interesse in andere drugs kan opwekken. |
![]() |
|||
Citaat:
alleen blowers. Citaat:
interesse ja, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook meteen gebruikt wordt. ik vind het een beetje een raar iets. waar heb je dat vandaan eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Beetje radicaal om hem blowen te ontzeggen als hij het al sinds die leeftijd doet. Anderzijds, probeer je ook zo weinig mogelijk te laten meeslepen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Problemen met blowen Toneless | 24 | 31-01-2010 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer blowen xXxEvaxXx | 19 | 22-09-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
het lijkt wel alsof je MOET blowen devilcat | 14 | 23-05-2002 16:34 |