Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had ook toen ik e-mule en/of overnet aanzette dat mn computer ineens zei dat de systeembronnen laag waren oid. k heb 't er toen maar allebei afgeflikkerd omdat ik dacht dat 't aan m'n trage pc lag (amd duron 750Mhz).
|
kijk 'ns of "webserver" aanstaat in eMule (bij mij nam die al m'n CPU in beslag)
verder zijn er in eMule nog enkele optie's om eMule sneller te laten werken (statusbalken flat, no-realtime-update, disable known-clients-list, disable-queue-list, on resize update statistiscts etc etc) probeer 'ns wat, en kijk of je de boosdoener kan vinden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Probeer anders eens de nieuwe Kademlia eMule-variant client en kijk of die ook zoveel load genereert. Volgens mij was 't wel een bekende bug uit .30e, ik weet alleen niet meer waardoor ie veroorzaakt werd. Aangezien eMule niet meer verder ontwikkeld wordt, werkt de Kademlia client misschien wel.
|
![]() |
|
Ik gok dat je net je eigen bestanden hebt toegevoegd aan eMule en dat eMule nu probeert hashes te maken voor al deze (potentieel nogal grote) bestanden. Dit genereert een hoge load, maar omdat het waarschijnlijk op lage prioriteit gebeurt hebben andere applicaties er niet zoveel last van.
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://skatertod.de/emule/Plus/Installer/
De laatste versie is inmiddels "i" Geen problemen, Nederlands als je dat wilt, evengoed eMule.
|
Is eMule niet gewoon je files aan het Hashen? Dat moet eenmalig, ook als je een file hebt gecomplete moet dat eerst gehashed worden. Dan behoort ook je HDD flink bezig te zijn.
Anders idd even kademlia client uitproberen, die overigens nog wel alpha/beta kwaliteit zijn.
|
|