Advertentie | |
|
![]() |
|
Normaal zie je altijd mooie, knappe, slanke mensen zorgvuldig uit een flesje bier drinken...
Waar ik woon zien mensen die veel zuipen er heel anders uit. Die dikke geeft de realiteit wel eerlijk en goed weer... Maar of het nou echt een aansporing is om bier te drinken? Zon buikje is trouwens wel makkelijk als onderzetter... Als je ff 2 handen nodig hebt, kan hij gewoon het flesje in zn navel drukken |
![]() |
|
Het zijn er volgens mij maar 2 die meedoen, 1tje zie je namelijk op de rug.
De vraag is nu of Bavaria hier voordeel uit gaat halen. Veel mensen associeren de drei mannen met Amstel en zullen het belangrijkste deel van de boodschap missen. Aan de andere kant word er ook redelijk veel aandacht besteed aan deze reclame in de media, waarbij het bekend word dat Bavaria de mannetjes heeft overgenomen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
Theo is god... Eindelijk iemand die erachter komt zeg Ik gebruik geregeld citaten van hem om dit forum Niet omdat ik zelf geen mening heb, maar omdat hij vaak de waarheid spreekt, en het op een grappige manier kan bregen. Maar de échte fans van Theo hoef ik natuurlijk niks uit te leggen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar, niet echt origineel.. ![]() |
![]() |
|
|