Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Alle mensen zijn verschillend. Je voelt je tot bepaalde types gewoon meer aangetrokken, denk ik. Waarschijnlijk had je een of andere opmerking gemaakt die niet zo goed werd geïnterpreteerd, waaruit iemand dan gelijk de conclusie trekt dat jij niet met mensen om kunt gaan. Misschien wordt het tijd dat die persoon even kritisch naar zichzelf gaat kijken? Ik denk dat je je gewoon niks van die opmerking aan moet trekken. Het is erg bot om zomaar zo'n opmerking te plaatsen, en als diegene echt zo over jou denkt moet 'ie z'n opmerking maar nader verklaren.
|
Je moet je er niet te veel zorgen over maken en je er al helemaal niet door laten beinvloedeen! Het is ook tegen mij gezegd: door m'n moeder, notabene! En door de moeder van een vriendin van me. (dat is zelf een contactgestoord kutwijf , dus dat interesseerd me niet zoveel). En ik heb erg veel vrienden of mensen waar ik veel mee omga.
Dus laat je er niet door beinvloeden, maar misschien kan je wel aan de mensen van die roeiclub vragen waarom ze dat vinden, en als het iets is waarvan je zelf denkt dat dat misschien wel zo is, of dat je denkt dat het alleen maar positief is als je daar iets aan veranderd kan dat ook! Nou ja, iig veel succes ermee, en als je wilt praten ofzo kan je me altijd bereiken op : shark_attack20@hotmail.com bye, *hug*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #102 rare kwast | 498 | 11-07-2007 12:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Criteria om mensen op te beoordelen Skyrise | 100 | 11-02-2004 09:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Studenten moeten meer gaan lenen Verwijderd | 73 | 02-11-2003 16:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderwens geestelijk gehandicapten Hannibal | 57 | 23-12-2002 15:52 | |
Lifestyle |
Hoe open-minded zijn ze over het algemeen op jullie school? Horror Kitty | 89 | 07-09-2002 12:56 |