Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 18:12
light fighter
light fighter is offline
oke. ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen. maar ik zal bij het eind beginnen hoe kun je leren met mensen om te gaan. en als je niet met mensen om kan gaan is het dan raar dat je vrienden en vriendinnen hebt???

waarom ik dit vraag, er is tegen mij gezegd dat ik niet met mensen om kan gaan, nee niet door mijn counselor. maar wel door mensen van mij roeiclub.

*knuf* pauline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 18:19
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
skatboard schreef:
waarom ik dit vraag, er is tegen mij gezegd dat ik niet met mensen om kan gaan, nee niet door mijn counselor. maar wel door mensen van mij roeiclub.
Pfff... ik zou er niet teveel waarde aan hechten als ik jou was. Ik bedoel, wat weten zij... dat je misschien niet op dezelfde manier met mensen omgaat als zij wil natuurlijk niet zeggen dat je niet met mensen om kan gaan...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:56
damaetas
damaetas is offline
ik kan ook ni echt met normale mensen om, ik schrik die nbtje af denkik, ben nogal vreemd, zeggenze
maar tuurlijk heb ik vrienden, het gestoordste stel ter wereld
Oud 27-04-2002, 19:54
kipfilet
kipfilet is offline
Alle mensen zijn verschillend. Je voelt je tot bepaalde types gewoon meer aangetrokken, denk ik. Waarschijnlijk had je een of andere opmerking gemaakt die niet zo goed werd geïnterpreteerd, waaruit iemand dan gelijk de conclusie trekt dat jij niet met mensen om kunt gaan. Misschien wordt het tijd dat die persoon even kritisch naar zichzelf gaat kijken? Ik denk dat je je gewoon niks van die opmerking aan moet trekken. Het is erg bot om zomaar zo'n opmerking te plaatsen, en als diegene echt zo over jou denkt moet 'ie z'n opmerking maar nader verklaren.
Oud 29-04-2002, 19:19
Zaza123
Zaza123 is offline
Je moet je er niet te veel zorgen over maken en je er al helemaal niet door laten beinvloedeen! Het is ook tegen mij gezegd: door m'n moeder, notabene! En door de moeder van een vriendin van me. (dat is zelf een contactgestoord kutwijf , dus dat interesseerd me niet zoveel). En ik heb erg veel vrienden of mensen waar ik veel mee omga.
Dus laat je er niet door beinvloeden, maar misschien kan je wel aan de mensen van die roeiclub vragen waarom ze dat vinden, en als het iets is waarvan je zelf denkt dat dat misschien wel zo is, of dat je denkt dat het alleen maar positief is als je daar iets aan veranderd kan dat ook!
Nou ja, iig veel succes ermee, en als je wilt praten ofzo kan je me altijd bereiken op : shark_attack20@hotmail.com
bye, *hug*
Oud 29-04-2002, 19:51
Kat
Kat is offline
Iedreen kent wel mensen met wie hij of zij minder goed kan omgaa, das heel normaal. Dat wil niet zeggen adt je met niemand om kan gaan.
Als alleen die mensen van jouw roeiclub dat gezegt hebben zou ik me er geen zorgen om maken hoor.
Reageren

Regels voor berichten