Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 11:12
Verwijderd
ik zit al een paar maanden met een jongen te msn-en wij vinden elkaar heel leuk en ik ben zelfs verliefd op hem geworden. hij heeft mij al een paar x gebeld en nu willen we elkaar egt heele graag zien. alleen me moeder vindt dat niet goed want zij vertorouwd hem niet (ik wel) maar hoe moet ik dit nu oplossen?? gewoon hem stiekum zien of wat anders....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2004, 11:16
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
De eerste keer dat jullie afspreken laat je je moeder je bv brengen zodat ze hem kan zien en zien dat het goed is en dat het geen oude vent ofzo is... denk dat ze daar mischien wel bang voor is...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 01-02-2004 @ 12:16:
De eerste keer dat jullie afspreken laat je je moeder je bv brengen zodat ze hem kan zien en zien dat het goed is en dat het geen oude vent ofzo is... denk dat ze daar mischien wel bang voor is...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:21
Sade
Sade is offline
Misschien moet je het wat beter uitleggen Waar ken je hem van? Hij is toch op een of andere manier in je msn-lijst gekomen? Woont hij in de buurt of ver weg, en is hij even oud of wat ouder?
Oud 01-02-2004, 14:20
Charlottetje
Charlottetje is offline
Laat hem bij jou langskomen wanneer ook jouw ouders er zijn.
Oud 01-02-2004, 14:57
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 01-02-2004 @ 15:20:
Laat hem bij jou langskomen wanneer ook jouw ouders er zijn.
dat lijkt me toch niet zo'n goed idee..kbedoel je weet nooit wie je over de vloer krijgt en als hij een engerd blijkt te zijn kan hij haar blijven stalken.
misschien ergens afspreken en je moeder meenemen..??
Oud 01-02-2004, 15:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
Als het een 'engerd' is dan komt hij waarschijnlijk niet eens naar haar huis toe en wat is nou een afspraakje ergens anders met je moeder aan dezelfde tafel?
Oud 01-02-2004, 15:30
Maarten
Maarten is offline
lotjesnotje heeft gelijk...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:27
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 01-02-2004 @ 16:08:
Als het een 'engerd' is dan komt hij waarschijnlijk niet eens naar haar huis toe en wat is nou een afspraakje ergens anders met je moeder aan dezelfde tafel?
haha..ja daar heb je een punt.
Oud 01-02-2004, 16:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hangt er vanaf waar hij woont. Woont hij bij je in de buurt?
Misschien is het handig als je moeder erbij is als je hem gaat zien. Als je niet wil dat ze er met dr neus opstaat kan je haar ook op een afstandje laten wachten...
Wat vindt hij zelf?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:20
*Madel*
*Madel* is offline
Stiekem is geen oplossing he Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is hem bij je thuis uitnodigen als jou moeder ook thuis is, zo kan ze zien dat het geen kwade jongen is en dat ze zich ook geen zorgen moet maken
Oud 03-02-2004, 08:32
Verwijderd
hej allemaal heel erg bedankt voor al jullie reacties ..het heeft me allemaal heel erg geholpen. we hebben elkaar nog niet gezien, maar misschien gebeurt dat binnekort wel. hij woont ongeveer zo'n 3 uur van me vandaan en als hij hier heen komt weet ik wel dat het geen engerd is want als dat wel zow was dan zou hij hier natuurlijkk niet heenkomen!!
maar allemaal heel errug bedankt!!!
natuurlijk zijn er nog meer reacties welkom!!!! want misschien zijn er ook nog wel wat andere oplossingen!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 09:18
miekmuis
miekmuis is offline
Uhm, waar je misschien wel even over na moet denken, is dat als je hem je adres geeft om naar je toe te komen, hij net zo goed niet kan komen. Hij heeft dan wel je adres en kan je alsnog stalken.

Ik zou toch echt eerder ergens anders afspreken en je door je moeder laten brengen zoals al eerder is gezegd. De kans dat het misgaat is misschien niet heel groot, maar toch geen risico dat je wilt nemen lijkt me.
Reageren

Regels voor berichten