Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 20:35
PetitMoi
PetitMoi is offline
Tis misschien beetje vies vaag stom verhaal maar k zit dr nou eenmaal mee
een van mijn binnesteschaamlippen is best langer hangt dr ook gwoon uit! Ben ik de enigste of niet?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:42
Verwijderd
whoei
breek me de bek niet open over schaamlippen..
ben wel benieuwd naar reacties (van jongens)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:44
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
is heel normaal hoor. tis helemaal niet nodig om daar onzeker over te worden.
Oud 18-05-2002, 21:16
miss Elise
miss Elise is offline
heel veel vrouwens hebben dat. helemaal niet erg. niets om je onzeker om te voelen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 23:10
miep
miep is offline
hai hai,
is helemaal geen rare vraag hoor.
ik vind dat ik zelf veelste grote kleine schaamlippen heb, echt heel erg lelijk.
nu was ik laatst bij de gynaecoloog voor een inwendig onderzoek en ik dacht bah wat zal die man wel niet denken... maar aan de andere kant denk ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die "mooie" kleine schaamlippen hebben. als je dit zo leest op al die fora.... de meeste vrouwen zijn er niet tevreden over. nouja zeker weten doe ik het niet, ik durfde die gyn. natuurlijk ook niet te vragen "zeg wat vindt u nou van m'n schaamlippen?"
Oud 18-05-2002, 23:21
Sciza
Sciza is offline
Dat heb ik dus ook
Ik weet nog dat ik vroeger nooit na gym of zwemmen durfde te douchen bij de andere meisjes, omdat zij dat niet zo hadden

Maar toen ik 10 was vond ik een vies boekje van mijn moeder op de kast (zo'n ouderwetse) en zag daarin twee foto's staan: één van een vagina zónder dat.... ding en één van een vagina zoals die van mij... Vanaf dat moment was ik opgelucht

Overigens stond er wel bij dat vrouwen met zo'n vagina vaak vrouwen zijn die erg sexlustig zijn... Hmm... maja, boekje kwam uit de jaren zeventig ofzo
Oud 19-05-2002, 11:56
GeNeVa
GeNeVa is offline
gigigi.. volgens mij hoort het er juist zo uit te zien. Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik
Oud 19-05-2002, 17:32
miep
miep is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
gigigi.. volgens mij hoort het er juist zo uit te zien. Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik
Ik denk het ook niet, want meiden, WIE HEEFT DAT DAN??????? En ja, waarschijnlijk de een het meer dan de ander, maar dat ze er echt helemaal in zitten??? Ben benieuwd..
Oud 19-05-2002, 18:26
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik
In voorlichtingsboeken over sexualiteit zie je wel eens schematische afbeeldingen van de uitwendige geslachtsorganen van de vrouw, waarbij de binnenste of kleine schaamlippen inderdaad binnen de buitenste of grote schaamlippen staan afgebeeld, maar het komt bij sommige vrouwen en meisjes inderdaad voor dat de kleine schaamlippen tussen de grote schaamlippen naar buiten steken. Het is dus niets om je ongerust over te maken. Het heeft zelfs als voordeel dat ze bij sexueel contact makkelijker te stimuleren zijn omdat de partner niet eerst de grote schaamlippen opzij hoeft te doen om de kleine schaamlippen te kunnen stimuleren.
Oud 19-05-2002, 20:05
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
PetitMoi schreef:
Tis misschien beetje vies vaag stom verhaal maar k zit dr nou eenmaal mee
een van mijn binnesteschaamlippen is best langer hangt dr ook gwoon uit! Ben ik de enigste of niet?
nee maak je geen zorgen meid!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten