Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat ik de twee relaties die ik in mn hele leven had kan vergelijken. De een was 1,5 maand en de ander 4 jaar.
Maar ik zal van de laatste pluspuntjes noemen: - hij houdt van me, echt heel veel - hij is ontzettend intelligent en begrijpt bijna alles - hij is romantisch, lief op de goede momenten - hij is lekker gek minpunten: - hij is chaotisch en heeft geen discipline qua school, terwijl hij wel alles haalt (is vrij frustrerend als je zelf heel druk met school bent) - hij is soms wat te kinderlijk, gedraagt zich dan als een kleuter - als hij het nut van dingen niet inziet, dan doet ie ze simpelweg niet. Zo doet hij bijvoorbeeld alleen een bord onder zijn ontbijt (boterham) omdat ik dat nodig vind. Zelf vindt ie het onzin. Maar dat zijn kleine dingetjes. |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt mij juist goed dat je kunt concluderen dat je vooruit gaat in relaties, dat je iets leert van dingen die je niet fijn vond uit vorige relaties... En het is nog altijd vrijwillig te reageren... als je niet wilt, verpest het topic dan niet.
|
mijn relatie nu is veel volwassener. Af en toe mis ik dat kinderlijke 'lieve woordjes fluisteren/koosnaampjes/keutelige sms-jes' uit mijn vorige relatie, maar als ik er over nadenk, ben ik daar eigenlijk veel te nuchter voor.
||
Citaat:
![]() In ieder geval, ik vergelijk niet omdat ik twijfel aan mijn huidige relatie (ha!), maar eerder omdat het dan zo zielig is voor mijn exen.
|
Verwijderd
|
Beter:
- Ik voel me heel erg op me gemak bij hem... heel vertouwd - Zijn familie is echt heel erg lief voor me en ik kan goed met ze opschieten - We doen heel erg veel leuke dingen samen... zoals, naar de bios, winkelen uitgaan... - Hij kan heel goed opschieten met mijn vrienden, dus ik kan gewoon EN met hem afspreken EN met vriendinnen zonder problemen - Hij heeft ook nog een eigen leven naast dat met mij... Wat de vorige absoluut neit had en wat mij ontzettend irriteerde - Hij is niet snel jaloers - Hij is heel erg spontaan ![]() - ZELFS mijn zus vind hem aardig {{en dat wil echt wat zeggen als mijn zus een vriendje van mij aardig vind... want de vorige mocht ze dus absoluut neit}} en emt de rest van mijn familie kan ie ook goed opschieten al heeft ie ze nog niet heel veel gezien Minder: - Hij woont helaas 3 uur rijden bij mij vandaan... en bij mijn vorige relatie was dat maar 1,5 uur... Maja... Wat van ver komt is lekkerder zeggen ze toh? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn vriendje is gewoon veel liever, aardiger, leuker dan mijn vorig vriendje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik kan gewoon alles aan haar vertellen. Als ik bij mijn ex over onze relatie begon, dan klapte ze meteen dicht. Ook altijd leuk om een gesprek te kunnen voeren over seks
![]() Ze is dan misschien wel een halfjaar jonger dan mijn ex, maar ze is gewoon zoveel volwassener. Ze heeft mij genomen zoals ik ben, met al mijn goede kanten....maar ook mijn slechte kanten neemt ze erbij. Terwijl mijn ex al boos op mij was als ik een andere mening had over iets onbenulligs. Mijn vriendin is gewoon geweldig ![]() |
![]() |
|
met deze relatie voel ik me meer op me gemak......ik ben ook veel meer verliefd nu...bij me andere relatie was het zow van...of wel een *aardig* meisje...maar nu ben ik echt verliefd
ze lijkt ook qua karakter op mij...we hebben zon beetje de zelfde intresses...dat was bij me andere relatie niet....en met me huidige vriendin durf ik echt mee over straat te lopen....dat was me me andere niet zow....en ze wil ook hand in hand lopen...dat wilde me ex ook niet dus de conclusie ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
beter: mijn vriend is een iets mindere aansteller dan mijn exvriend, hij is creatiever, ik kan beter met hem praten, onze smaak en onze meningen komen meer overeen, hij is minder gauw beledigd, hij is openminder, zijn ouders zijn véél aardiger en zijn broers zijn leuker dan het zusje van mijn exvriend, hij heeft iets meer gevoel voor romantiek maar 't is niet alsof mijn ex-vriend dat helemaal niet had.
slechter: hmm, ik kan niets bedenken dat slechter is geworden; hoogstens dat bij sommige slechte eigenschappen die mijn ex-vriend heeft, mijn vriend ze ook heeft. En vooral: Ik ben nu anders dan toen ik iets met mijn ex-vriend had; als ik nú iets met mijn exvriend zou hebben dan zou dat helemaal niet goed gaan, maar als ik twee jaar geleden iets met mijn huidige vriend gehad zou hebben dan was dat ook niet goed gegaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beter: mijn vriend is directer in gesprekken, houdt van uitgaan, maakt geen smoesjes voor alles en niks, is geen mamma's jongentje en houdt geen geheimen voor me
Minder: Zijn taalgebruik is groffer, hij is wel lief maar veel nuchterder en soms zou ik echt willen dat hij net als mn ex af en toe spontaan iets voor me deed (me een lange email sturen, me een brief schrijven en in mn zak doen.. zulk soort dingen) tis al met al wel vooruit gegaan. |
![]() |
|
HA! Dit is een makkie
![]() Hij is slimmer/intelligenter, waardoor hij minder kortzichtig is en we goed met elkaar kunnen praten. Hij is eerlijk, recht voor z'n raap (draait er niet omheen als hij iets wil of niet wil) en duidelijk. Onze humor komt overeen, we kunnen ontzettend met elkaar lachen. Ik heb echt het gevoel dat ik hem volledig kan vertrouwen. Hij is niet kinderachtig en probeert niet om kinderachtige manieren zijn zin door te douwen. Hij respecteert mij en mijn mening. Hij luistert naar me, praat met me. Hij zeurt niet om dingen die er totaal niet toe doen, hij stelt zich niet aan, hij is niet puberaal en wordt niet driftig om kleine flutdingen. Hij vindt veel dezelfde dingen als ik leuk en we doen vaak leuke dingen. Ik voel me bij hem op mijn gemak. Hij is creatief/artistiek. Eh kortom, hij is liever, gezelliger, aardiger, betrouwbaarder, grappiger, slimmer, leuker om te zien... Pff zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan. Ik ben erg blij met hem! Hij is in alle punten 'beter' dan mijn ex, komt ook omdat mijn ex een typische puber was en bovendien nog zo dom als het achterend van een varken. ![]()
|
Beter:
-Zijn kijk op het hele leven is een stuk positiever dan dat van mijn vorige vriend, en daar ben ik ontzettend blij mee -Hij is een stuk zelfstandiger -Hij is een stuk knapper ![]() -Hij is helemaal niet gierig -Hij heeft meer interesse in mij en vraagt meer naar mijn dagelijkse bezigheden waardoor hij beter weet wat er momenteel allemaal speelt in mijn leven -Hij blijft heel redelijk als we het ergens niet over eens zijn -Hij heeft zijn eigen auto en dus kunnen we een stuk makkelijker even ergens heen en kan hij dus ook een stuk makkelijker even naar mij toe komen -Ohja en zijn ouders en zusje zijn stukken leuker dan die van mijn ex. Dat was wel zo'n ramp! Maar zijn ouders en zusje zijn erg aardig godzijdank ![]() Minder: -Ik heb bij hem minder het gevoel dat ik alles tegen hem kan zeggen, omdat ik bang ben dat ik hem wegjaag en dat hij wat last van bindingsangst heeft. -Hij loopt weg als ik niet met hem wil praten behalve over het onderwerp waar we op dat moment ruzie over hebben en als ik iets vreselijk vind, is het weglopen. (vooral omdat hij 150 kilometer bij me vandaan woont) -Hij woont nog verder weg dan mijn ex ![]() Maar eigenlijk vind ik het heel fout om huidige lovers te gaan vergelijken met exen ![]()
|
Het eerste wat in me opkwam toen ik deze vraag las.
Mijn huidige vriend gaat mee op stap! En vind het leuk ook ![]() ![]() En mijn huidige vriend heeft ook een eigen leven. Mijn vorige vriend was echt zo van 'ik wil bij je zijn!' en dat was even leuk, maar dat gaat ook irriteren na drie maanden..... Ben blij met mn vriendje nu... ![]()
|
![]() |
Mijn liefje is gewoon zo geweldig. Vanmiddag waren we allebei een beetje teleurgesteld in onszelf door iets wat gebeurd was vanmorgen. En we reageerden dat een klein beetje af op elkaar.
Na een tijdje voelen we ons terug een beetje beter, maar i.p.v. dan gewoon derover te zwijgen, kunnen wij er dan nog wel over praten als 2 verstandige mensen. Geen gekibbel, gewoon wat er is misgegaan en hoe wij ons voelden. Met mijn ex begon ik daar beter niet weer over, want dan kregen we gewoon ruzie, omdat zij die gevoelens er dan altijd terug ging bij betrekken... Hoe kan je ruzies of conflicten nu vermijden als je nooit met elkaar praat over dingen die fout gaan. Je kan nooit genoeg van iemand te weten komen hoor. Er is altijd iets nieuws te ontdekken. Sorry, ik wilde dit gewoon nog even kwijt, want ik vind mij vriendin echt geweldig en dan wil ik dat soms een beetje van de daken schreeuwen ![]() |
![]() |
|
![]() |
...dingen die beter zijn geworden tussen mn vriend en mij (in 4 maanden) is het contact tussen ons, eerder was het soms nog een beetje terughoudend, de liefde is gegroeid
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete Management & Organisatie Zilla2010 | 4 | 07-03-2011 14:48 | |
Games |
Blog: Waarom de Wii 2 nog niet in 2011 komt Halt | 10 | 01-03-2011 16:32 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
striptease (vernieuwd & verbeterd) nlblue-eyes | 40 | 05-06-2007 17:26 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 |