Advertentie | |
|
![]() |
|
geweldige band, in melkweg vorig jaar was echt zo gezellig en zo vet, echt super!!!
misschien zijn ze niet origineel met hun mix van punk en folk (ik denk aan the pogues), maar ze worden steeds beter, dat 1e nummer van hun op die face to face/dm split cd is ook nog eens geweldig
||
![]() |
Citaat:
Dat is tenminste nog met die oude zanger, echt mooi mannetje is dat ![]() Ik vind ze trouwens wel leuk, heb ze toen in de melkweg gezien een jaar geleden geloof ik.. Was wel echt super ![]()
|
![]() |
|
Ik ken ze al best lang 1998, voor het eerst live gezien op lowlands '99. Maar in kleine zalen zijn ze 10000000x zo goed (letterlijk).
Het enigste dat ik jammer vind is dat het publiek steeds meer op heideroosjes publiek gaat lijken. Niet meer zuipen en schreeuwen, maar stage diven ![]() Ze waren vet!!! En de muziek is nogsteeds goed. En ik heb nogsteeds lol tijdens hun concerten ![]() Maar deze Ieren wonen al een flinke tijd in Boston (even tussen door...)
||
Citaat:
Wat ik alleen maar wil zeggen is, bands veranderen altijd, alle bands, dat heet ontwikkelen, maar ik heb een status van hun die ik het vetste vind. ![]() Do Or Die vind ik ook de beste. En ik heb die oude zanger ook nooit live gezien. Maar je hoort gewoon dat zijn stem vetter is... En nee dan heb je de vorige zanger niet mee gekregen ![]()
|
Verwijderd
|
Vind ze erg ok, live zijn ze ook heel gaaf. Meebrullen op een vrijdagavond op Werchter, het begin van een immense zuippartij. En het maakte een beetje goed dat ik door het lange wachten en een stomme programmawijziging die ze weer es niet op tijd konden melden .calibre heb gemist.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop 2005 paco de taco | 313 | 24-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Groezrock 2005 II Gadje | 500 | 02-05-2005 16:53 | |
Muziek |