Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 11:06
Debje
Debje is offline
Een goede vriend van mij, vind ik al een hele tijd leuk...
Maar hij is niet echt knap zegmaar...
Ik heb het alleen aan een vriendin verteld (die wat met hem heeft gehad )...
Eerst vond ik hem nog niet leuk, toen waren we alleen maar goeie vrienden, maar langzaam ben ik hem leuk gaan vinden, en hij mij trouwens ook...
Hij noemt me schatje en liefje enz. (alleen op msn dan wel, niet waar zijn vrienden bijzijn )...
En hij zei een tijdje geleden dat hij van me hield en ik had in mijn msn naam zoiets als "ik wil met iemand zoenen", toen zei hij zoiets: waarom heb je dat niet gezegd vanmiddag...
Nu is het wat minder geworden, maar dat komt ook omdat ik niks meer durf te ondernemen, ik weet niet hoe dat komt ...
Elke ochtend als ik opsta denk ik, nu ga ik wat ondernemen, niet meteen zoenen ofzo, maar gewoon iets...
Alleen als ik dan op school ben, negeer ik hem compleet, ik kan er niks aan doen, het is heel raar ...
Als hij op mij afstapt doe ik echt onaardig terug, terwijl ik dat niet zo wil...
Hij noemt me nog steeds schatje enzo op msn, maar ik ben op msn niet zo spraakzaam, ik sta ook vaak afwezig...
Weet iemand wat ik het beste kan doen? (Dan wel op school ofzo, niet op msn...) Of herkent iemand dit?
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Deb..

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 11:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 11:35
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Debje schreef op 29-01-2004 @ 12:06:
Een goede vriend van mij, vind ik al een hele tijd leuk...
Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld (die wat met hem heeft gehad )...
Eerst vond ik hem nog niet leuk, toen waren we alleen maar goeie vrienden, maar langzaam ben ik hem leuk gaan vinden, en hij mij trouwens ook...
Hij noemt me schatje en liefje enz. (alleen op msn dan wel, niet waar zijn vrienden bijzijn )...
En hij zei een tijdje geleden dat hij van me hield en ik had in mijn msn naam zoiets als "ik wil met iemand zoenen", toen zei hij zoiets: waarom heb je dat niet gezegd vanmiddag...
Nu is het wat minder geworden, maar dat komt ook omdat ik niks meer durf te ondernemen, ik weet niet hoe dat komt ...
Elke ochtend als ik opsta denk ik, nu ga ik wat ondernemen, niet meteen zoenen ofzo, maar gewoon iets...
Alleen als ik dan op school ben, negeer ik hem compleet, ik kan er niks aan doen, het is heel raar ...
Als hij op mij afstapt doe ik echt onaardig terug, terwijl ik dat niet zo wil...
Hij noemt me nog steeds schatje enzo op msn, maar ik ben op msn niet zo spraakzaam, ik sta ook vaak afwezig...
Weet iemand wat ik het beste kan doen? (Dan wel op school ofzo, niet op msn...) Of herkent iemand dit?
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Deb..
Stom dat je hem negeert, want dan geef je een verkeerd signaal af. Naast dat je zelf geen actie durft te ondernemen, smoor je zo elke reden voor hem om wel een actie te ondernemen. Je moet gewoon wat met hem afspreken... hij heeft duidelijk genoeg laten merken dat hij je leuk vindt dus waar wacht je nog op?

Wil je het nog duidelijker?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:35
Verwijderd
[tipmodus]
drink een kopje koffie.
eet daarna wel een kauwgompje.
luister dan naar je favo nummer. (bij voorkeur Direct met ADRENALINE)
en dan eeuh... go for it
[/tipmodus]
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Debje schreef op 29-01-2004 @ 12:06:
Heeft dit er iets mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:43
*Madel*
*Madel* is offline
Denk dat je gewoon evenveel aandacht aan hem moet blijven schenken als in het begin, anders krijgt hij alleen het idee dat je hem toch niet leuk vindt...

Je moet het niet overhaasten hoor Zoiets komt wel met de tijd en ik weet zeker dat jij (of hij natuurlijk) op een gegeven moment heus wel iets durft te ondernemen
Oud 29-01-2004, 13:01
miekmuis
miekmuis is offline
Tsjah, het klinkt mij een beetje puberaal in mijn oren allemaal. Je moet je gewoon over die angst heen zetten en naar hem glimlachen als hij tegen je praat en gewoon antwoord geven. Anders stoot je hem af en komt er van beide kanten niks meer.

Zeg hem anders op msn eens dat je wel iets met hem zou willen afspreken. Dat is een stuk makkelijker dan in het echt, maar je geeft hem wel aan dat het wederzijds is.

Succes ermee
Oud 29-01-2004, 14:30
Debje
Debje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-01-2004 @ 13:41:
Heeft dit er iets mee te maken?
nah nie echt he
Oud 29-01-2004, 14:53
Cinamon
Cinamon is offline
Eerst moet ik even zeggen dat ik me enorm erger aan iemand wanneer hij/zij zegt dat diegene 'niet echt heel knap is'. Als ze iemand leuk vinden. Daar doe je het toch niet voor?!

Hoe dan ook.
Ik denk dat je het héél voorzichtig en super subtiel moet opbouwen. Voor jezelf dan, probeer gewoon aardig en leuk terug te doen. Misschien is dit moeilijk, maar wil je dat er ooit iets van komt moet je je daar toch overheen zetten.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen ik was al te laat toen ik me erover heen had gezet. Lijkt me niet verstandig als jij dezelfde fout maakt.
Dus probeer gewoon heel neutraal in het begin als écht goede vrienden (want dat waren jullie tenslotte al) en laat het langzaam meer worden, door zelf iets te ondernemen. Of laat hém desnoods wat ondernemen. Praat erover. Vertel hem dat je hem leuk vind. Want zo'n spelletje hints kan eeuwen duren en daar schiet je uiteindelijk niets mee op natuurlijk.
Dus ik wens je veel succes!
Oud 29-01-2004, 15:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 29-01-2004 @ 15:53:
Eerst moet ik even zeggen dat ik me enorm erger aan iemand wanneer hij/zij zegt dat diegene 'niet echt heel knap is'. Als ze iemand leuk vinden. Daar doe je het toch niet voor?!
Zeg dat niet te snel..Zeker op haar (en de jouwe)leeftijd kán uiterlijk juist heel veel uitmaken, geldt dus niet voor jou maar misschien wel voor anderen. Ik kan dat best begrijpen, je wilt toch n beetje cool doen he met je vriendje
Ik praat het niet goed hoor maar kan het wel begrijpen.
Oud 29-01-2004, 18:16
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 29-01-2004 @ 16:53:
Zeg dat niet te snel..Zeker op haar (en de jouwe)leeftijd kán uiterlijk juist heel veel uitmaken, geldt dus niet voor jou maar misschien wel voor anderen. Ik kan dat best begrijpen, je wilt toch n beetje cool doen he met je vriendje
Klopt. Middelbare school, uiterlijk moet wel een beetje meewerken he (onzinnig natuurlijk, maar zo werkt het nu eenmaal in deze maatschappij )

Maar ik zou hem vragen of hij misschien zin heeft om een keertje iets af te spreken ja. Gewoon na school ofzo. En als je dat niet durft, MSN = altijd goed! Als hij laat merken dat hij jou wel leuk vindt, wat houdt je tegen?
Succes!!
Oud 30-01-2004, 10:34
alanis
alanis is offline
Als hij weer naar je toe komt..

zoen hem

Komt altijd op de juistje manier over....Hoef je ook niet meer moeilijk te doen met hints geven e.d.

Succes!
Oud 30-01-2004, 17:03
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 29-01-2004 @ 12:35:
Stom dat je hem negeert, want dan geef je een verkeerd signaal af. Naast dat je zelf geen actie durft te ondernemen, smoor je zo elke reden voor hem om wel een actie te ondernemen. Je moet gewoon wat met hem afspreken... hij heeft duidelijk genoeg laten merken dat hij je leuk vindt dus waar wacht je nog op?

Wil je het nog duidelijker?
Ik heb hier niets aan toe te voegen... Helemaal correct. Kom op meid, raap al je moed bij elkaar en geef em op school eens even een lekkere knuffel. Hoef je niet eens wat te zeggen. Dan komt hij misschien wel met de volgende stap.
Oud 30-01-2004, 17:04
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 29-01-2004 @ 16:53:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar nou nooit een ene zak van aan heb getrokken...
Reageren

Regels voor berichten