Advertentie | |
|
![]() |
|
Denk dat je gewoon evenveel aandacht aan hem moet blijven schenken als in het begin, anders krijgt hij alleen het idee dat je hem toch niet leuk vindt...
Je moet het niet overhaasten hoor ![]() ![]()
|
Tsjah, het klinkt mij een beetje puberaal in mijn oren allemaal. Je moet je gewoon over die angst heen zetten en naar hem glimlachen als hij tegen je praat en gewoon antwoord geven. Anders stoot je hem af en komt er van beide kanten niks meer.
Zeg hem anders op msn eens dat je wel iets met hem zou willen afspreken. Dat is een stuk makkelijker dan in het echt, maar je geeft hem wel aan dat het wederzijds is. Succes ermee ![]()
|
Eerst moet ik even zeggen dat ik me enorm erger aan iemand wanneer hij/zij zegt dat diegene 'niet echt heel knap is'. Als ze iemand leuk vinden. Daar doe je het toch niet voor?!
![]() Hoe dan ook. Ik denk dat je het héél voorzichtig en super subtiel moet opbouwen. Voor jezelf dan, probeer gewoon aardig en leuk terug te doen. Misschien is dit moeilijk, maar wil je dat er ooit iets van komt moet je je daar toch overheen zetten. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen ik was al te laat toen ik me erover heen had gezet. Lijkt me niet verstandig als jij dezelfde fout maakt. Dus probeer gewoon heel neutraal in het begin als écht goede vrienden (want dat waren jullie tenslotte al) en laat het langzaam meer worden, door zelf iets te ondernemen. Of laat hém desnoods wat ondernemen. Praat erover. Vertel hem dat je hem leuk vind. Want zo'n spelletje hints kan eeuwen duren en daar schiet je uiteindelijk niets mee op natuurlijk. Dus ik wens je veel succes! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik praat het niet goed hoor maar kan het wel begrijpen.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zou hem vragen of hij misschien zin heeft om een keertje iets af te spreken ja. Gewoon na school ofzo. En als je dat niet durft, MSN = altijd goed! Als hij laat merken dat hij jou wel leuk vindt, wat houdt je tegen? Succes!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Gisteren heb ik echt de meest incorrecte Hitler-grap ooit gehoord Slome Kameel | 16 | 14-07-2015 08:39 | |
Eten & Drinken |
McDonalds, verantwoord? nps | 68 | 23-06-2004 12:46 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
I want to, but I can't Cinamon | 5 | 25-06-2002 09:26 | |
Verhalen & Gedichten |
I'm sorry but I can't Cinamon | 5 | 01-05-2002 13:49 | |
Verhalen & Gedichten |
I don't know it anymore anonymous girl | 0 | 26-08-2001 17:05 |