Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dierenvriend..nee...gek...jah ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(ok, alleen het eerste is aannemelijk..)
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou het niet doen. De jacht is prima, zolang het met een jachtvergunnig gebeurt. Het is heel makkelijk om jagen zielig te vinden, maar mensen die dit vinden gaan vaak voorbij aan het feit dat dit vaak gedaan wordt om de wildstand op peil te houden. Bovendien vind ik het ook goed als mensen hun eigen vlees schieten. Dat is veel natuurlijker dan de bio-industrie. Bovendien doe je dan op een directe manier iets om aan je stukje vlees te komen, in plaats van het maar makkelijk in de supermarkt te kopen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je ziet een jager met een hitsig teefje in het bos achter een konijntje aanlopen enne de jager zegt ja mijn hond maakt die konijn dood je kunt hem alleen helpen als je mijn teefje tongt redelijk genoeg? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
My name is Espumax, but just call me God.. Chattopic op DK moet open blijve ![]() dit bewijst maar weer eens hoe slim je bent ![]() geintje hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
De Kantine |
[maffiatopic] Waar zou jij welk lichaamsdeel voor opofferen? Verwijderd | 27 | 21-12-2008 18:39 | |
Liefde & Relatie |
RockaholiC jij studeert voor lerares he? hoe zou jij der mee omgaan..... Bi_Anoniem | 34 | 11-12-2004 18:44 | |
De Kantine |
Zou jij het doen? LangBaard | 114 | 11-12-2003 18:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou jij de waarheid spreken? Sleepingsun | 8 | 23-09-2003 07:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou jij... Verwijderd | 4 | 08-07-2003 17:43 |