![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja natuurlijk kan het nog altijd komen. Maar wat als ze maar groeien tot een A of een mager B'tje???
En wat als je ex dan zegt(toen vriend) ze zijn eigenlijk toch wel klein??? Nou ja ik kan nu wel; zeggen nix van aan trekken maar ik weet hoe moeilijk dat is. Je kunt eventueel met je dokter overleggen over mogelijkheden als je er echr last van hebt. Maar ik zou iig wachten totdat je bent uitgegroeid!!!!!!! |
![]() |
|
Op m'n 14e had ik geloof ik ook nog AA, 15e A/B en nu heb ik cup D, dus ik zou gewoon even wachten.
![]() En ik geloof dat de grote van je borsten wel een beetje erfelijk is, dus je zou eens naar je familie kunnen kijken.
||
Citaat:
|
![]() |
DE wonderbra !! net als Christina
![]() maar verder.. wachten.. wachten en nog eens wachten tot ze dadelijk te hard groeien en je toch wenste dat je deze cup weer had.. Het komt nog wel joh! Niemand is tevreden over eigen borsten.. wees blij dat ze allebij nog hetzelfde formaat hebben.. en niet links A en rechts E Ik weet het.. mijn berichtje is niet zinvol.. sorry daarvoor
||
Citaat:
Maar bh's met vulling/push-up bh's zou je kunnen proberen.
|
![]() |
Ik ben 17 jaar en heb 70F/G...wees blij je kleine maatje...ik ben egt niet blij met mijn grote maat!ik kan nooit is een leuk strak truitje aan...bikini´s kopen gaat lastig...het is egt kut! En het is juist gezond dat ze je op je 14e nog klein maatje hebt..want k had op me 12e al een Ctje....Ik zou gewoon rustig afwachten...
||
Citaat:
Mied, je bent pas 14, die komen heus wel. En er zijn een heleboel jongens die an klein en fijn houden ipv van groot en vet. En degene die je er belachelijk om maken sporen zelf niet helemaal. En verder kun je over een aantal jaar misschien alsnog een borstvergroting ondergaan.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof bovendien ook niet dat bh's en bikini's kopen makkelijk is met een klein maatje. Citaat:
|
![]() |
|
heyhey
ik heb nog een veel kleinere cupmaat dan jij, toevallig zag ik eergisteren op tv een talkshow er over. die vrouwen wilden borstvergroting want ze waren ook "plat" zeg maar. ikzelf ben ook "plat" maar ik heb er een simpele oplossing voor: een opvul bh! niemand die het ziet joh, het zit toch onder je kleren! je moet er ook niet mee proberen te zitten, want je kunt er toch niets aan doen, en mensen die zeggen dat opvulbhs onnatuurlijk zijn, moeten niet zeuren, want borstvergrotende operaties zijn ook niet natuurlijk! als je toch niet tevreden bent over jezelf, kun je daar beter aan werken, want het is vrijwel altijd zo dat mensen die hun borsten te klein vinden en zich daaraan hebben laten helpen, weer een ander "probleem" ontdekken sterkte ermee!
||
Citaat:
2. Ik ben niet jarig.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 2. Maar ik wist niet dat je jarig was geweest. Of wel. Owja... Wel... Er was een verjaardagstopic. ![]() ![]() En nu weer ontopic. ![]() |
![]() |
||
Koop gewoon een goede push-up beha. Staat mooi, en geeft een maatje meer. Verder heb je nu natuurlijk ook de luxe dat je kunt kiezen: trek ik een beha aan of laat ik ze dansen in mijn shirt? En blote rug truitjes staan daarom weer heel mooi.
En verder; ze groeien nog! niemand is uitgegroeid op z'n 14e. Als je kunt aantonen dat je psychisch eronder lijdt dat je weinig borsten hebt, kun je een operatie soms vergoed krijgen. Voor nu: je kunt ook oefeningen doen waardoor je borstenspieren wat steviger worden. Hierdoor gaan je borsten meer naar voren staan waardoor ze groter lijken. Eén oefening is je handen in gestrekte vorm tegen elkaar duwen waarbij je ellebogen een hoek vormen. Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb zelf ook kleine borsten (ben 18 en allang aan de pil, dus verwacht ook niet meer dat ze gaan groeien ![]() ![]() ![]() Dat maakt mij gelukkig ook een stuk zekerder ![]() @ Wolfje_89 Er is geen middel die de groei van borsten stimuleert. Helaas. Bij sommige vrouwen helpt het om aan de pil te gaan. Daar schijnen je borsten van te kunnen groeien. Wat ik je wel kan aanraden is (inderdaad) de wonderbra ![]() ![]() ![]() Het ziet er gewoon natuurlijk uit en kan jou helpen met de gedachte dat je dan niet meer met kleine borsten rondloopt. (Wat dus helemaal niet erg is! Maar ik kan je standpunt begrijpen!).
||
Citaat:
![]() zoals iedereen al zei, relax meid ![]() ![]() ik had op m'n 14e ook A en nu heb ik B/C ![]()
||
Citaat:
![]() ik begrijp wel dat je er mee in zit, maar veel kan je er niet aan doen, en misschien groeien ze nog wel.
|
![]() |
Ik ben wel blij met mijn borstmaat (70B) niet dat dat heel groot is maar ik ben best wel heel slank dus ik zou ze niet groter willen hebben, dat gaat maar hangen en zo, bah. Ik vind ze nu mooi
![]() Maar goed, masseren schijnt te helpen om de grootte te stimuleren. vooral in groeiperiodes. (dus niet gewoon puberteit, maar die borstenspurts) Verder heb je natuurlijk, hoe geweldig, de push-up! en de wonderbra ![]() |
![]() |
|
|