Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk hier eens.
|
![]() |
|
)Heb ik een vraagje; mijn mijn luistertoetsen worden er regelmatig signalen gebruikt om antwoorden door te geven. Bijv. (ivm verschillende versies);
Is het langste antwoord correct dan zit de voorzegger aan je voorhoofd. Is het middellangste antwoord correct dan zittie aan je neus en Is het kortste antwoord correct dan zittie aan je kin De voorzegger is in dit geval een Amerikaanse jongen uit mijn klas. Ik heb hierdoor wel eens een 9 gehaald (ik zie nu het nut van oefenen in hoor... ![]() Zou dit ook mogelijk zijn op je schoolexamen?
||
Citaat:
Als haar leraren er zelf een versie van gemaakt hebben zullen dat wel allerlei oude toetsen zijn geweest, zonder kijken, zodat ze ook de nomering van dit jaar niet kunnen gebruiken.
||
Citaat:
Ik had trouwens drie fout met Engels en 9 met frans, was ik best wel blij mee..
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
dat hadden wij ook.. echt waardeloos; er ging iets mis met de videobanden, en dus moesten wij als enige klas 38 minuten wachten voordat we die stomme videoband hadden.. daar gaat je pauze dan ![]() had ehm 5 fout geloofik, was niet echt bijzonder indrukwekkend
||
Citaat:
![]() Ik had wel wat meer fout.. ![]() |
![]() |
|
Wij hebben ook CITO-toets voor engels gehad, onderwerpen: Salvation Army (audio) en de vikingen (video). Bij ons op school was het best wel knudde gemaakt.... waarschijnlijk wordt bij ons de normering 24 fout een 6, maar als het landelijk heel slecht gemaakt wordt dan wordt de normering soepeler. Dus iedereen die nog moet; vul alles maar verkeerd in
![]() Ik het btw 28 punten.... dus 7 fout.
||
Citaat:
![]() Ik had trouwens precies hetzelfde. Ik snapte er alleen helemaal niks van. Het probleem bij mij is dat mijn woordenschat niet zo breed is, en ik dus veel woordjes in de antwoorden zelf niet begrijp. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |