Eerder schreef ik dit:
heb ik eindelijk geen scheikunde en natuurkunde meer, krijg ik anw!!!!!!!!!!!!!!!!!!o, hel!
Er is toen een slotje op gezet maar ik vind dit niet echt terecht want dit forum is toch bedoeld om onder andere je frustraties over school kwijt te kunnen?
(deze discussie stond ook al in welk vak moet er geschrapt worden):
Vind anw een prachtig vak, je PO's bereiden je voor op je PWS en de toetsen zijn zo simpel dat het op dit moment mijn enige afgesloten 9 op mijn examenlijst is
ANW is een nutteloos, nergens op slaand, oppervlakkig rotvak. De stof is op zich ontzettend makkelijk maar ik heb weer zo'n leraar die z'n toetsen erg moeilijk maakt, ik sta er dus maar een 6,6 voor.
Persoonlijk vind ik ANW een van de meest zinloze vakken die er ooit zijn ingevoerd. Het is een halfslachtige tussenvorm tussen enerzijds feitjes leren (alfa) en de andere kant kennis opdoen van de natuurwetenschappen (beta). Mensen met een beta-profiel worden geacht allemaal dingen uit hun hoofd te leren, die later geenzins van pas zullen komen (ik noem de naam van de Nederlandse ontwikkelaar van de kleurenmicroscoop, dat is hele zinloze informatie). De mensen met een maatschappij-profiel doen op hun beurt weer kennis op die zij bij een latere uitoefening van een beroep naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebruiken. Zinloos vak dus.
iemand of niemand schreef op 02-02-2004 @ 17:57: Persoonlijk vind ik ANW een van de meest zinloze vakken die er ooit zijn ingevoerd. Het is een halfslachtige tussenvorm tussen enerzijds feitjes leren (alfa) en de andere kant kennis opdoen van de natuurwetenschappen (beta). Mensen met een beta-profiel worden geacht allemaal dingen uit hun hoofd te leren, die later geenzins van pas zullen komen (ik noem de naam van de Nederlandse ontwikkelaar van de kleurenmicroscoop, dat is hele zinloze informatie). De mensen met een maatschappij-profiel doen op hun beurt weer kennis op die zij bij een latere uitoefening van een beroep naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebruiken. Zinloos vak dus.
Hier sluit ik me bij aan, ik wilde hetzelfde neerzetten namelijk.