Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat het een director's cut is, wil natuurlijk niet zeggen dat er ook een volledigere langere versie beschikbaar is. Als je een film maakt neem je een hele zooi materiaal op, en uiteindelijk zullen er een aantal stukken in zitten die totaal niet uit de verf komen. Die laten ze dan weg. De director's cut is dan de versie waarbij mindere stukken toch weer aanwezig zijn. Nou vond ik dat ze in de film teveel weggelaten hebben. Maarja. Metropolis heeft ook maar een jaar of twee bestaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je had natuurlijk ook op http://www.ruinedendings.com/ kunnen kijken
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben natuurlijk de grootste filmbarbaar die er bestaat,
maar ik vind die Redux versie echt retesaai (van AN), het haalt het tempo dat opgebouwd is in het eerste stuk ontzettend naar beneden en maakt het geheel gewoon tamelijk saai. Pas als Brando in the picture komt, wordt 't geheel weer enigzins interessant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaitje oorlog, met mayonaise, pindasaus en uitjes #1364 Verwijderd | 500 | 22-04-2011 21:19 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic! #90 Verwijderd | 488 | 21-03-2007 16:36 | |
Films, TV & Radio |
Poseidon [2006] 2079 | 28 | 08-07-2006 09:41 | |
Films, TV & Radio |
filmklassiekers Verwijderd | 42 | 02-01-2005 18:58 | |
Films, TV & Radio |
[Oorlogfilms] Anyone.. ? Dr Evil | 40 | 05-02-2004 00:10 | |
Films, TV & Radio |
over wat voor onderwerp willen jullie een film zien Casado | 47 | 17-11-2002 22:35 |