Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je doet dus ook nooit is wat leuks samen met jou vrienden en jou vriend?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik zit samen met mijn beste vriendin op aquarobic en dat zie ik hem nog niet doen tussen alleen meiden/vrouwen... verder zou ik het zo niet weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nou das dus presies wat mijn man ook zou zeggen.... en dan vaak nog achteraf als we buiten zijn.. was dat niet een beetje duur ![]()
|
Ik kan NIET met hem samen naar een jongerencamping op Texel gaan, want dan kijkt ie teveel naar andere meiden, waar ik me rot door voel en dan ook nog ruzie door een paar akkefietjes m.b.t. dat onderwerp. Dus nee, dat niet nog eens.
Ik zou ook niet met naar een LAN-party gaan, als die pc's en al dat gedownload ik zou er spontaan depressief van worden ![]() Verder wil hij altijd heel graag praten over geschiedenis (weet je.... ik kan me nog herinneren dat hier geen rotonde lag.... weet je.... ***(?) uit het jaar ****(?) heeft zus of zo gedaan, tig jaar geleden) Nee, wat dat betreft heeft ie een slechte aan mij, want ik kan me er niet echt voor interesseren. En verder zou ik nu geen wereldreis met hem kunnen gaan maken, omdat we daar beiden geen geld voor hebben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uit! mwoah | 32 | 15-12-2006 12:12 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor ex-vriendin niet of wel versturen? Spray rebel | 52 | 08-10-2004 19:15 | |
Lifestyle |
Lifestylers naar Lowlands Verwijderd | 500 | 24-08-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Waar heb jij het over met je vriend als jullie samen online zijn?!? Verwijderd | 58 | 16-05-2004 19:28 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |