Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 20:10
Verwijderd
Ik heb een heel lief vriendje wat ik nie zo vaak kan zien omdat hij een heel eind van mij af woont...
We kunnen allleen via de trein naar elkaar toe....

Ik hou het meeste contact met hem via MSN of via mn mobiel....
Maar op msn hebben we het al overal over gehad en soms weten we niet waar we het over moeten hebben en dat word het eventjes saai.... Maar ik wil hem niet kwijt.... Dus ik wil er alles aan doen om het gezellig te houden in de tijd dat ik hem niet zie...

Waar heb jij het meestal over met je vriend als jullie samen op msn zijn?!?!?!?!?!?!
Wie heeft dit probleem ook?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 20:18
Slettelina *
Slettelina * is offline
Tja wij praten ook elke avond wel op msn. En laatst zei hij ook tegen mij dat ie niet zo goed wist wat hij moest vertellen. tja soms heb je elkaar ook ff niks te vertellen. Is toch ook niet zo erg als je dat af en toe niet kan. En als je elkaar een keer niks hebt te vertellen dan raak je hem heus niet in een keer kwijt hoor. Gewoon een keer een dagje niet bellen/ msnen en dan heb je elkaar heus wel wat te vertellen. Geen verplichting ervan maken.
Oud 12-05-2004, 20:20
Punkygirl
Punkygirl is offline
Op dit moment hebben we alleen maar ruzie..
Op msn en in het echt
Oud 12-05-2004, 20:22
Verwijderd
We hebben elkaar beter leren kennen via internet en MSN.
Zijn, toen de relatie begon, heel veel gaan bellen.
Nu zien we elkaar gewoon veel en hebben we het op MSN alleen maar over zinloze dingen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
smilie me schreef op 12-05-2004 @ 21:18 :
Gewoon een keer een dagje niet bellen/ msnen en dan heb je elkaar heus wel wat te vertellen.
Maar we komen iedere dag op msn.... ik ga dan niet NIET op msn komen omdat hij er is ofzow.... Dus ik weet niet hoe ik dat dan moet aanpakken... Toen hij een week op vakantie was geweest hadden we eenhele tijd heel veel te vertellen aan elkaar maar nu hebben we het echt al overal over gehad ik weet echt niet mee waar ik het over moet hebben en dat vind ik heel jammer!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:32
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Probeer wat minder lang op msn te zittn mss, als je uren moet vertellen aan elkaar begint dat idd wat lastig te worden.
Ipv een uur te msn-en ben je beter dat je 2 keer 'n half uurtje ofzo chat met wat tijd ertussen. Na een uurtje heb je hem al heel wat anders te vertellen denk ik
Oud 12-05-2004, 20:33
Verwijderd
ik heb je vraag niet eens gelezen :\

Als het niet vanzelf gaat, dan passen jullie simpelweg niet goed bij elkaar. Zelfs onzekere mensen kruipen uit hun schulp als je 'r een passend persoon naast zet. Als je 14 bent en je daar over druk moet maken, dan zou ik het maar snel uitmaken en wachten op een volgend vriendje.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Glamour_Maai schreef op 12-05-2004 @ 21:32 :
Probeer wat minder lang op msn te zittn mss, als je uren moet vertellen aan elkaar begint dat idd wat lastig te worden.
Ipv een uur te msn-en ben je beter dat je 2 keer 'n half uurtje ofzo chat met wat tijd ertussen. Na een uurtje heb je hem al heel wat anders te vertellen denk ik
het is wel een idee jah....
Maar als hij dr is wil ik niet meer weg van hem Ik wil meestal wel langer erop... Hoe hou ik het gezellig als we allebijlang op msn blijven?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 12-05-2004 @ 21:33 :

Als het niet vanzelf gaat, dan passen jullie simpelweg niet goed bij elkaar. Zelfs onzekere mensen kruipen uit hun schulp als je 'r een passend persoon naast zet. Als je 14 bent en je daar over druk moet maken, dan zou ik het maar snel uitmaken en wachten op een volgend vriendje.
]

het gaat wel vanzelf maar ik ben gewoon benieuwd hoe ander hier mee omgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:37
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Nja, bij ons is het meestal na 'n kwartiertje afgelopen omdat broerlief op de pc wil, of omdat we moeten eten of gaan blokken. Je weet wel . Ik wil ook best wel dat hij langer blijft...

Is het probleem dat je uitgepraat raakt of dat je helemaal niets te zeggen hebt?! (Is niet zo duidelijk vind ik)
Oud 12-05-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 12-05-2004 @ 21:35 :
]

het gaat wel vanzelf maar ik ben gewoon benieuwd hoe ander hier mee omgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vraagt je af hoe andere mensen omgaan met ongemakkelijke stiltes?

Nou, als het echt goed klopt allemaal dan zijn er misschien wel stiltes, maar die stiltes zijn zelden vervelend. Heb 'r nu, na 6 maanden, nog geen 1 keer last van gehad. Maar goed, het wordt natuurlijk ook makkelijker naar mate je elkaar beter leert kennen.
Dus zo'n kunst is het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Glamour_Maai schreef op 12-05-2004 @ 21:37 :
Nja, bij ons is het meestal na 'n kwartiertje afgelopen omdat broerlief op de pc wil, of omdat we moeten eten of gaan blokken. Je weet wel . Ik wil ook best wel dat hij langer blijft...

Is het probleem dat je uitgepraat raakt of dat je helemaal niets te zeggen hebt?! (Is niet zo duidelijk vind ik)
het is niet zow dat we helemaal nix te zegggen hebben we zeggen wel steeds liefe dinge enzow maar echt een onderwerp vind ik moeilijk om te bedenken maar als we iets gevonden hebben dan is het wel heeel gezellig op msn..
Maar omdat we het al overal over hebben gehad lijkt wel is dat nog moeilijker....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:47
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik vind dit een moeilijk situatie aangezien ik er totaal niet mee vertrouwd ben. Ik ben nu 21maand samen met mn vriend en absoluut nog geen moeite mee gehad.
Wachten op het volgende vriendje zou ik ook niet doen, aan een relatie kan je werken of je nu 14 of 18 bent...

Hebben jullie geen gezamelijke intresses waar jullie kunnen over praten?

Ja mag ook niet te hard nadenken over wat je nu wil zeggen. Hetgeen in je opkomt gewoon zeggen (en ook nt 16 keer denken zou ik dit nu zeggen of niet)

Btw: Hoelang zijn jullie al samen?
Oud 12-05-2004, 20:48
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Potje dammen, bejeweled, patience...

Supertofgezellie, en je komt vanzelf op ideeen tijdens het gesprek/spel
Oud 12-05-2004, 20:51
Verwijderd
We zijn bijna 2 weken samen nog maar heel kort dus... Maar in die tijd hebben we zoveel mogelijk tijd met elkaar besteed op msn... We zijn heel veel te weten gekomen over elkaar..... maar ik wil het gewoon gezellighouden in de tijd dat ik hem niet zie watn dat kan lang zijn... ik zie hem nu over waarscheinlijk 3/4 weken pas weer Omdat het niet eerder kan omdat hij het erg druk heeft met sgool (exames)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 12-05-2004 @ 21:48 :
Potje dammen, bejeweled, patience...

Supertofgezellie, en je komt vanzelf op ideeen tijdens het gesprek/spel
dat heb ik nog nooit gedaan eigelijk ik zal het eens proberen als hij daar ook zin in heeft
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 20:59
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Spelletjes spelen kan idd ook leuk zijn (ook bvb poolen, mini-golf etc.).
Verder heb ik niet echt tips voor jou, ik weet nl. zelf niet echt over wat we praten op msn, maar er vallen nooit echt stiltes...
Oud 12-05-2004, 21:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als we allebei online zijn, maar niet naar elkaar toe gaan/kunnen, hebben we het meestal over wat we die dag gedaan hebben, over dingen die we nog willen doen, dingen die ons bezig houden, etc. Soms ook over school (dat ik hem dingen van mij laat doorlezen) of over geplande dingen.
Gewoon, dingen waar ik het met gewone vrienden/vriendinnen ook over zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:33
Verwijderd
álles, maar dan ook alles. we zien elkaar echt teveel. . t is vast niet meer gezond.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 12-05-2004 @ 22:33 :
álles, maar dan ook alles. we zien elkaar echt teveel. . t is vast niet meer gezond.
kon ik dat ook maar
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:54
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Het zal heus wel lukken!

Praat over wat je die dag deed en zo raak je wel verder! Wat je gekocht hebt tijdens het winkelen, hoe moeilijk de test op school was, enz...

Als je er teveel over piekert is het ook niet goed. Het valt wel goed!
Oud 12-05-2004, 22:43
Faery
Faery is offline
Wij spelen online Diablo2:LOD. Hehe.
Oud 12-05-2004, 23:30
Verwijderd
Wanneer we elkaar weer volledig gaan sufneuken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 07:33
sita15
sita15 is offline
ik had toen ik nog met hem had alleen maar ruzie op msn, en in het ehct ging het goed en toen het uit ging was het nog steeeds hetzelfde vette ruzie op msn en in het echt lkr lief doen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 08:41
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Meestal heb ik het over wat ik die dag heb gedaan of mee gemaakt heb. Of we wisselen de laatste roddels uit over mensen die we allebei kennen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 09:27
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Faery schreef op 12-05-2004 @ 23:43 :
Tjeesus! da's cool!!! Ik ken geen enkel meisje die met mij Diablo wil spelen én mijn vriendinnetje wil zijn...
Oud 13-05-2004, 09:50
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm ik weet ook nooit wat maar het loopt allemaal vanzelf... vaak naar een kwartier uitgemsnt mja dan opeens dan praten we wel weer een uur! en dan kan het ook weer ff stil zijn gaat vaak vanzelf... je kunt het over mailtjes enzo hebben en nog meer van die dingen school... werk... en ja ouders, problemen...

gegroet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 13-05-2004 @ 10:43 :

AMEN,... hoewel jij wel beter bent.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:29
Bravo
Bravo is offline
Van alles! Ik heb echt alles met hem al besproken (al dan niet over msn) maar op msn gaat het heel vaak over wanneer we elkaar weer kunnen zien enzo. Afspreken dus.
Oud 13-05-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 12-05-2004 @ 21:26 :
Maar we komen iedere dag op msn.... ik ga dan niet NIET op msn komen omdat hij er is ofzow....
Blokkeer hem dan. Of laat hem jou blokkeren.

Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 00:30 :
Wanneer we elkaar weer volledig gaan sufneuken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:28
annetjuh
annetjuh is offline
geen flauw idee.
ik weet eigenlijk sowieso niet waar ik het met hem overheb.
over onzin. want ik weet het vaak niet meer
Oud 13-05-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-05-2004 @ 12:48 :
Blokkeer hem dan. Of laat hem jou blokkeren.

ECHT NIET!!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 13-05-2004 @ 16:10 :
ECHT NIET!!!
Dan weet je na een week weer waar je het over moet hebben, namelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:58
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
ik praat online over onzinnige niet echt boeiende dingen. En als ik niks heb te zeggen of geen zin heb, praat ik niet, ook al zijn we allebei online. simpel. Geen drama.
Boeiende gesprekken voer ik wel 'live'. Ik snap wel dat dat bij jullie niet kan, maar je zou bijv wat vaker kunnen bellen ipv msnen?. Of elkaar alleen nog maar emails schrijven. ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-05-2004 @ 17:47 :
Dan weet je na een week weer waar je het over moet hebben, namelijk.
Jaah dat weet ik maaar ik ga mn vriend echt nie voor zown zielige reden blocken hoor..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:22
Qimm
Qimm is offline
Hij is nooit online, heeft namelijk geen internet (ja hoe lééft die jongen he )
Oud 14-05-2004, 10:28
In_stilte
In_stilte is offline
We zijn nooit tegelijk on-line, en als het dan eens voorkomt zeggen we practisch nix, gewoon omdat ik nix te melden heb over msn en hij nooit lang on-line is. Ik MOET hem gwoon zien anders komen er misverstanden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:32
Verwijderd
ik heb mn vriend wel op msn, maar hij msnt niet erg vaak, en ik ook niet...

als hij wel online is gaat het nergens over en is het gesprek snel dood. Maar hij woont dan ook maar 3 km verder op, en ik bel meestal als ik echt iets kwijt wil.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 14-05-2004 @ 11:28 :
We zijn nooit tegelijk on-line, en als het dan eens voorkomt zeggen we practisch nix, gewoon omdat ik nix te melden heb over msn en hij nooit lang on-line is. Ik MOET hem gwoon zien anders komen er misverstanden.
same here
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:58
Verwijderd
Hij is bijna nooit online, maar we hebben het dan niet echt over belangrijke zaken. Verschillende keren hebben we ruzie gehad over msn door een stom misverstand en een verkeerd begrepen zin ofzo. Dat schiet gewoon niet op.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:45
snoopy
snoopy is offline
mijn vriend zit bijna nooit op msn, en als ie er is, dan is t maar even... En waar we het dan over hebben? Gewoon.. hetzelfde als aan telefoon... Wat we die dag gedaan hebben enzo... En soms mondt dat uit naar een "dieper" gesprek
Oud 14-05-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 12-05-2004 @ 22:45 :
kon ik dat ook maar
believe me, het heeft ook nadelen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mn vriend heeft msn ongeveer 24/7 aan staan maar hij is meestal afwezig. we hebben het eigenlijk nooit echt ergens over via msn, meer over wat we gedaan hebben die dag. maar ik vat reacties van hem altijd verkeerd op via msn, dus het is niet mn favoriete manier met hem te communiceren
Oud 15-05-2004, 21:19
Verwijderd
wij hebben het meestal gewoon over dingen die we gedaan hebben of hoe we ergens over denken, weet ik veel. het gaat gewoon vanzelf, maar we hebben ook wel eens ff niet zo veel te zeggen en dat is ook niet zo erg hoor.
als je nou echt nooit meer iets te zeggen zou hebben zou je moeten nadenken of het nog wel goed gaat. maar af en toe is niet erg hoor!!!
kussie
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik en mijn vriendin wonen ook ver van elkaar, en msnen dus vaak met elkaar. Tsja, we bespreken gewoon onze dag, hoe het gaat, bijzonderheden e.d. Ook zijn we nu op MSN de vakantie aan het plannen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:02
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 12-05-2004 @ 21:33 :

ben ik het mee eens, als het wel zou passen, zou je je daar niet druk over gaan maken. En gewoon zeggen: ik weet nix te zeggen, en als jullie dat allebei zeggen BOEIEND

Misschien maak je ook wel niet zoveel mee als je de hele dag achter msn zit?
Oud 16-05-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 16-05-2004 @ 14:02 :
ben ik het mee eens, als het wel zou passen, zou je je daar niet druk over gaan maken. En gewoon zeggen: ik weet nix te zeggen, en als jullie dat allebei zeggen BOEIEND

Misschien maak je ook wel niet zoveel mee als je de hele dag achter msn zit?
Ik zit niet heel de dag door op msn!!!
En ik wil alleen maar weten waar anderen het over hebben niet dat ik het daar dan oowk over ga hebben!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:14
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 16-05-2004 @ 14:51 :
Ik zit niet heel de dag door op msn!!!
En ik wil alleen maar weten waar anderen het over hebben niet dat ik het daar dan oowk over ga hebben!!!
'

pardon?

er staat 'ALS je de hele dag..'
en waar zeg ik dan dat je anderen gaat napraten?

offtopic: kan me indenken dattie niet veel heeft te zeggen op msn, als je dingen zo verkeerd begrijpt
Oud 16-05-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 16-05-2004 @ 15:14 :
'

pardon?

er staat 'ALS je de hele dag..'
en waar zeg ik dan dat je anderen gaat napraten?

offtopic: kan me indenken dattie niet veel heeft te zeggen op msn, als je dingen zo verkeerd begrijpt
ik begrijp 1 ding verkeerd en dan hoef je nog niej zow dom te doen !!
En zeg ik dan jij hebt gezegt dat ik andere ga napraten?? Nee dus.... ik zei het mara voor de duidelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:38
Verwijderd
We msnen niet, want op msn krijgen we standaard ruzie. En nee, dat betekent niet dat we niet goed bij elkaar passen ofzo. Dus, ookal zijn we allebei online, dan msnen we gewoon niet. Boeiend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten