Advertentie | |
|
![]() |
|
Softdrugs mag van mij wel gelegaliseerd worden, jah, het enige nadeel zal dan de BTW en Accijns worden, voor de rest kan ik me er behoorlijk goed in vinden.
Hard-Drugs moet illigaal blijven, misschien een expiriment met het gedogen van XTC, want er zitten nu teveel slechte pillen tussen, geef de mensen een kans zeker te weten dat ze goede kwaliteit hebben en niet slechte pillen. |
![]() |
|
vind wel dat het gelegaliseerd moet worden ja...
eerst in amerika met de droogtetijd (toen er geen alcohol verkocht mocht worden) was er veel misdaad omdat iedereen het illegaal verkocht ed. Bij harddrugs is dat ook zo.... dus als ze het legaal maken is dat ook voor een gedeelte opgelost... verder wordt de harddrugs dan veel goedkoper dus hoeven junks ook minder te handelen en te stelen ... Alleen jou houdt idd het probleem met dat iedereen denkt dat het niet slecht is ... en wel moet kunnen ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hard drugs is niet voor niets hard drugs en is ook niets voor niets verboden, merendeel van de hard-drugs is zo slecht voor je lichaam dat het wel verboden moet zijn en kan je ook niet legaliseren. Het is wel goedkoper, dus kan iedereen ff lekker een shot heroine halen, heerlijk halve jeugd verslaafd. |
![]() |
|
denk ut nie, tis officieel illigaal dus ze mogen er wettelijk geen acijns op heffen, dacht ik....
Maar ik vin dat ALLES legaal moet worden, en dan heffen we ook gelijk de politie op, want dies niet meer nodig omdat de drukscriminaliteit wegvalt, en dus hebben we geen oorlogen meer die toch gefinancieerd worden met druksgeld. De sociale controle verhoogd (wegens gebrek aan politie, neem maar voorbeeld aant platte land), dus criminaliteit vervalt int algemeen en de hemel op aarde is berijkt!
||
Citaat:
Maar ik kan het fout hebben |
![]() |
||
Citaat:
spuit elluf! ![]()
|
![]() |
Ik vind dat ze wel alles moeten legaliseren, want dan wordt ook alles goedkoper, en heb je minder last van junks. Als je dan gewon hele goeie voorlichtingen geeft van bijv. heroine is echt slecht daar moet je nooit aan beginnen, dan gaan de mensen die het niet willen doen het ook niet doen. Denk ik.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
als harddrugs wordt gelegaliseerd komen alle junks hier na toe dat moeten we niet hebben ik ben een voortsander van wereldwijd legaliseren met goede voorlichting.
|
hmmmm, wazig...
veel medicijnen zijn ook kei-verslavend, maar dat is een medicijn, en dat is om 'iets' dragelijker te maken, of om de 'ziekte' uit te stellen oid, jointjes kun je toch ook verkrijgen op recept als je een bepaalde ziekte heb oid?!... ik denk niet dat harddrugs gelegaliseerd moet worden, misschien alleen de puur nature spullen, maar dat spul wat er nu op de markt is, dat is gewoon niet slim...chaos is orde en orde is chaos... |
![]() |
|
Alle softdrugs moeten wereldwijd gelegaliseerd worden,
mits er geen zware accijns op komt. de zwaar verslavende en schadelijke harddrugs denk ik niet, alhoewel ze op recept te krijgen moeten zijn zodat de drugscriminaliteit wat daalt. Sommige niet echt zware harddrugs kunnen ook wel gelegaliseerd worden met een zware accijns erop, en beperkte verkooppunten
|
J goedemorgen apotheker!
J Ik zou graag 5 gr heroïne willen... A Vanwaar? Motivatie, gaarne.. J Last van slapeloosheid, you know... A Ohw, in dat geval; okie! J = Joyce A = Apotheker ![]() Never mind, tis vroeg en mijn flauwheidsgehalte is hooG. Straks vind je in het rek met flyers over 'waterpokken', 'donor' nu ook 'hoe zet je een shot' ![]()
|
Ik ben tegen legaliseren van wat dan ook... ik vind t gedoogdbeleid van tegenwoordig goed genoeg werken.. de criminaliteit die er nu om softdrugs heen hangt zal je niet verkleinen door het te legaliseren..hier ga ik verder niet op in..hehe..
wat harddrugs betreft.. om te beginnen zal dat nooit gebeuren.. en als daar wel een mogelijkheid in zat, zou ik dat niet willen..aagezien er veel meer geld uitgegeven moet worden aan voorlichting, hulp enz enz.. wat ze veel beter kunnen besteden aan andere dingen.. en dan zou je denken dat verdienen ze terug met accijns erop gooien enzo...maar dan worden ze nog afhankelijker van het volk kwa inkomen..en ze zijn al stom genoeg geweest met die sigaretten en drank accijnsen.. Verder Zal t spul er echt niet beter worden...er zullen beperkingen kwa hoeveelheden en hoeveelheden werkzame stoffen die in je drug zitten, komen. verder zou je naif( met nog een denkbeeldig puntje erbij ![]() En in een discussie zou ik nog wel ff door kunnen gaan.. maargoed daar heb ik geen zin in en aangezien ik niet het dergelijke verstand heb dat ik overal t fijne van weet..zal ik verder maar mijn mond houden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
{ Ma } -> Stellingen EmalshaH | 11 | 29-10-2005 21:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Paars was toch nog niet zo slecht? " Envious of the Dutch system" Gatara | 180 | 30-11-2004 12:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
drugs legaliseren hybrid_b | 9 | 02-08-2002 16:51 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |