Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 16:38
miss x
miss x is offline
Omdat jullie er toch wat anders tegen aan kijken ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken.

Mijn vriend heeft een ex vriendin waarmee hij nog regelmatig contact heeft, het is 4 jaar geleden dat ze een relatie hadden en het schijnt dat zij nu lesbisch is. In het begin van onze relatie geloofde ik dat nog wel maar nu geloof ik niet dat zij 100% lesbisch is. Op een gegeven moment ging zij namelijk steeds meer contact zoeken met mn vriend per telefoon of sms als ze smste stond er in die smsjes hoe geweldig ze hem vind endergelijke dat vond ik dus niet zo leuk dus mn vriend belde haar en vertelde dat ik t niet leuk vind dat ze zo vaak contact zoekt. Ze zij dat ze dat begreep en nam tijdelijk wat minder contact op. Op een gegeven moment was ze jarig en mn vriend wou daar dus heen, dat vond ik niet zo leuk maar ik dacht wat kan er nou gebeuren op een verjaardagsfeestje met veel vrienden? Later bleek dat mn viend de enige was op dat zogenaamde ‘feestje’ dat vond ik dus niet leuk. Ze bleven contact houden maar wel weer iets minder. Op een gegeven moment belde ze dat t heel slecht ging met haar relatie en oh oh wat was ze zielig twee weken later ontdekte ik dat ze mn vriend mee had gevraagd om op vakantie te gaan! Nou ik was woedend. Maar volgens mn vriend wil ze zeker weten geen relatie meer met hem..nou ik geloof daar dus geen klap van.. en jullie?

Liefs miss x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 16:45
Sade
Sade is offline
Tja, er zijn twee mogelijkheden. Of ze wil hem terug, of ze ziet hem gewoon als een hele goede vriend, die ook vertrouwd is omdat ze een relatie gehad hebben.
Maar welke van de twee hier geldt, kan ik je ook niet vertellen
Oud 06-02-2004, 18:16
pure_evil
pure_evil is offline
tja, idd óf ze wil m terug, óf ziet hem als een goede vriend..ik zou alleen, als het mijn vriend was, hem toch min of meer zachtjes verbieden (als in "lieverd, ik zou me er niet prettig bij voelen als jij..") met haar op vakantie te gaan..
Oud 06-02-2004, 18:31
miekmuis
miekmuis is offline
Ik moet zeggen dat ik je wel erg jaloers vind doen.
Ik zou waarschijnlijk net zo jaloers zijn, maar volgens mij is
het voor een relatie niet zo bevorderlijk om dat zo te laten
merken en allemaal eisen te gaan stellen.

Ik vind echter wel dat je gelijk hebt door hem te vragen niet met haar op vakantie te gaan. Heeft je vriend gezegd dat hij dat wel wou doen eigenlijk?

Tsjah, verder zie ik er niet zo'n probleem in. Zij vindt hem misschien wel leuk, maar er blijkt nergens uit dat dat ook maar het kleinste beetje wederzijds is. Verder zoekt ze toch ook niet al te veel lichamelijk contact geloof ik, dus als ik jou was zou ik me er niet teveel mee bezig houden.
Oud 06-02-2004, 18:33
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 06-02-2004 @ 19:31:
Ik moet zeggen dat ik je wel erg jaloers vind doen.
Ik zou waarschijnlijk net zo jaloers zijn, maar volgens mij is
het voor een relatie niet zo bevorderlijk om dat zo te laten
merken en allemaal eisen te gaan stellen.

idd, zolang het niet wederzijds lijkt te zijn, zou ik mijn vriend wel vertrouwen en hem níet verbieden met haar om te gaan, (behalve die vakantie dan) hij moet toch vriendschappen met meisjes kunnen hebben?
Oud 06-02-2004, 21:27
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
heej ik heb t idee dat die ex tog nog wat wil met je vriend....ik heb laatst namelijk ook zoiets meegemaakt...een ex van mij vriend stuurde hem het hele wekend smsjes met de text:heej lekker geil ding en dat soort....ik heb haar later opgebeld...en haar ff de waarheid verteld hoe t zat...ook heb ik haar de huid volgescholden.maar ze bleef maar doorgaan...me vriend zegt ook ze wil nix meer met me..maar ik heb egt een ander gevoel erover...dus en wat jij nu verteld....gaat nog verder dan t mijne! dus ik denk zelf dat ze wel weer wat wil met je vriend...en als ik jou was zou ik haar nummer vragen aan je vriend*als je ut niej krijgt kijk dan un keer in zn telefoon* en haar zelf eens de waarheid vertellen...ze moet wel wten dat ze hem niet trug kan krijgen!! en ik ga zelf nog een stap verder..want ik heb haar adres en alles achter haald...stel maar ze smst hem weer...dan is ze de mijne!! dat doe ik.....maar jah in ieder geval veel succes ermee en laat je niet kleineren he!! groetjes sanne
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:20
AngelLena
AngelLena is offline
Zou idd kunnen. Lijkt er wel verdacht veel op. Maar aan de andere kant denk ik: so what? Het gaat er om dat je vriend haar niet meer terug wil. Dat je liver niet hebt dat ie met haar op vakantie gaat kan ik al te goed inkomen, zou ik ook niet willen.
Maar als zij hem terugwil, laat er maar lekker willen, zolang je maar zeker weet van je vriend dat hij niet meer geinteresseerd in haar is. Daar zou ik het eerst met je vriend over hebben. En als je daar zeker van bent zou ik ook duidelijk tegen hem zeggen dat het dan misschien verstandiger is als hij het contact met haar af zou gaan bouwen of als zijn contact zoekt er niet meer op in zou gaan. Of iig niet veel.

Mijn ex wil mij ook terug, nou laat maar lekker willen, ik ben inmiddels verloofd, ik hou van mijn nieuwe vriend, dikke boeiend. Is niet alsof hij mij nog terug krijgt. Dat weet mijn vriend ook, dus die kan er echt niet mee zitten als ik eens een keer een kwebbeltje met mijn ex maak, maar ik ga er niet meer naar toe, ik zoek zelf geen contact oid. Is beter voor mijn ex, dan krijgt ie ook door dat ie me niet terug gaat krijgen, en is ook beter voor de relatie tussen mij en mijn vriend.
Oud 09-02-2004, 18:14
miss x
miss x is offline
Ik weet zeker dat mijn vriend niks met haar wil, en daar ben ik ook niet bang voor, ik ben gewoon nieuwsgierig of jullie denken dat zij hem wel of niet terug wil.das alles. ze krijgt hem toch lekker niet
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
miss x schreef op 09-02-2004 @ 19:14:
Ik weet zeker dat mijn vriend niks met haar wil, en daar ben ik ook niet bang voor, ik ben gewoon nieuwsgierig of jullie denken dat zij hem wel of niet terug wil.das alles. ze krijgt hem toch lekker niet
Dan is er geen enkel probleem lijkt mij
Reageren

Regels voor berichten