Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heej ik heb t idee dat die ex tog nog wat wil met je vriend....ik heb laatst namelijk ook zoiets meegemaakt...een ex van mij vriend stuurde hem het hele wekend smsjes met de text:heej lekker geil ding en dat soort....ik heb haar later opgebeld...en haar ff de waarheid verteld hoe t zat...ook heb ik haar de huid volgescholden.maar ze bleef maar doorgaan...me vriend zegt ook ze wil nix meer met me..maar ik heb egt een ander gevoel erover...dus en wat jij nu verteld....gaat nog verder dan t mijne! dus ik denk zelf dat ze wel weer wat wil met je vriend...en als ik jou was zou ik haar nummer vragen aan je vriend*als je ut niej krijgt kijk dan un keer in zn telefoon* en haar zelf eens de waarheid vertellen...ze moet wel wten dat ze hem niet trug kan krijgen!! en ik ga zelf nog een stap verder..want ik heb haar adres en alles achter haald...stel maar ze smst hem weer...dan is ze de mijne!! dat doe ik.....maar jah
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Zou idd kunnen. Lijkt er wel verdacht veel op. Maar aan de andere kant denk ik: so what? Het gaat er om dat je vriend haar niet meer terug wil. Dat je liver niet hebt dat ie met haar op vakantie gaat kan ik al te goed inkomen, zou ik ook niet willen.
Maar als zij hem terugwil, laat er maar lekker willen, zolang je maar zeker weet van je vriend dat hij niet meer geinteresseerd in haar is. Daar zou ik het eerst met je vriend over hebben. En als je daar zeker van bent zou ik ook duidelijk tegen hem zeggen dat het dan misschien verstandiger is als hij het contact met haar af zou gaan bouwen of als zijn contact zoekt er niet meer op in zou gaan. Of iig niet veel. Mijn ex wil mij ook terug, nou laat maar lekker willen, ik ben inmiddels verloofd, ik hou van mijn nieuwe vriend, dikke boeiend. Is niet alsof hij mij nog terug krijgt. Dat weet mijn vriend ook, dus die kan er echt niet mee zitten als ik eens een keer een kwebbeltje met mijn ex maak, maar ik ga er niet meer naar toe, ik zoek zelf geen contact oid. Is beter voor mijn ex, dan krijgt ie ook door dat ie me niet terug gaat krijgen, en is ook beter voor de relatie tussen mij en mijn vriend.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op ex van een vriendin Nyai | 9 | 23-12-2008 17:19 | |
Liefde & Relatie |
vriendin met ex daqueen | 18 | 17-05-2006 09:25 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex.. Verwijderd | 6 | 11-02-2004 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: als je echt zwaar verliefd bent, Kñorr | 35 | 10-07-2003 14:51 |