Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
hier ben ik het wel mee eens opzich ![]()
|
Je vraagt dit voor jezelf neem ik aan?
Wat kan jou het schelen wat anderen van je denken, als jij maar gelukkig bent, toch? Ik heb ook een jaar lang gedacht dat ik bi was, wat, ik was er van overtuigd! Moeilijk in het begin maar er reageerde eigenlijk niemand vreemd op. Ik heb nooit met een meisje gezoend maar zou er opzich niets op tegen hebben. Ben er nu van overtuigd dat ik hetero ben en ben alweer bijna 2 jaar gelukkig samenwonend met een 28 jaar oudere man, so..?
|
Nou, ik ben zelf niet lesbi, maar ik heb echt geen problemen met mensen die dat wel zijn. Ik zou het misschien wel gek vinden in het begin, als een vriendin oid mij opeens vertelt dat ze verliefd is op een meisje maar ik accepteer dit wel zeer zeker.
||
![]() |
Citaat:
Omdat mensen bij mij op school er soms wel problemen mee hebben. maargoed, daar geef ik niks om ![]()
|
Geen problemen mee hoor.. zolang mensen mij er maar niet mee lastig vallen vind ik het prima. k Heb een keer met mn beste vriendin gezoend, we waren dronken enzo,... en onze vriendjes (nu mijn ex trouwens) vonden dat wel geil, hehe
|
Nee ik heb er niets op tegen.. moet iedereen zelf weten. Persoonlijk vindk het niet echt geweldig als 2 jongens of 2 meisjes voor mn neus staan te zoenen maja..
En nee ik heb ook nog nooit met een meisje gekust. Wat ik trouwens niet begrijp hoe 2 meisjes zouden vrijen?? oke ze kunnen wel vanalles bij elkaar doen, maar 'echt' elkaar ontmaagden oid lukt toch niet?? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Seksualiteit |
Viel jij vroeger op hetzelfde geslacht? Verwijderd | 1 | 03-10-2010 13:02 | |
Seksualiteit |
zoenen met hetzelfde geslacht..... me12 | 20 | 08-08-2010 12:41 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met hetzelfde geslacht Sonrisa | 24 | 24-11-2003 18:21 | |
Seksualiteit |
hetzelfde geslacht lune | 216 | 17-07-2003 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat als een vriend/vriendin van hetzelfde geslacht verliefd op je is? Era | 30 | 14-03-2003 22:21 |