Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ja het zijn de dieven onder de dieven zal ik maar zeggen ![]() je kan dr weinig anders tegen doen ![]() jammer genoeg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wel fucking kut voor die familie jah |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoef zo'n persoon niet meer te horen lachen.. De rest ![]() ![]() ![]() owja was dr ook niet nog iets met electriciteit??? ![]()
|
![]() |
|
Een mens kan de gekste dingen bedenken. :|
Echt een zwaardere straf, nouja. Als iemand het rooster van bijv een bewaker van een bank oid bekijkt en aan de hand daarvan op het meest geschikste moment inbreekt, krijgt hij/zij dan ook een zwaardere straf? Imho is dit ongeveer hetzelfde... Tuurlijk zijn de omstandigheden waar misbruik van gemaakt wordt wel heel rot ed, maar toch...
||
Citaat:
Tsja eigenlijk zijn bina alle inbraken wel van te voren bedacht das ook wel zo (en een inbraak is al klote genoeg) Kan er alleen met mn hoofd niet bij dat ze het tijdens een uitvaart doen ![]()
|
Laatst was een familielid van mij overleden en we moesten er gewoon om denken welk adres we er in zouden zetten. Niet hun eigen huis, maar een huis van kenissen ofzo, die wel thuis bleven. Dat is toch ziek dat je op zo'n tijd er aan moet denken dat je niet je eigen adres er neer zet, omdat het huis dan misschien berooft kan worden. Daar kan ik zo boos om worden
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #63 rare kwast | 484 | 09-07-2006 18:48 | |
ARTistiek |
Aanstellerij? botulismf | 46 | 12-11-2005 17:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |