Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom is David Letterman nog niet genoemd? Weinig mensen zijn minder grappig dan deze zogenaamde komiek, die niets meer doet dan flauwe grappen opzeggen zoals iedere idioot het zou kunnen.
||
Citaat:
Ik weet niet meer of dit één of twee is |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Moet ik ze ook nog op een bepaalde manier zeggen?" "Nee hoor, doe maar zo saai en talentloos mogelijk."
||
Citaat:
![]() IMO, natuurlijk. ![]() Ach we kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden... |
![]() |
||
Citaat:
Dan heb je nog iemand achter de toetsen (Paul Shaffer) staan met droge humor en het feest is compleet! Dan vergeet ik natuurlijk nog Biff Henderson, Alan Kalter, Rupert Jee, Tony Mendez, Mujibur & Sirajul, Pat & Kenny en alle andere mensen die meewerken. Dingen als 'know your cuts of meat', 'Pat & Kenny reading Oprah transcripts', 'Biff Henderson at ...' en de stukjes van Alan Kalter zijn geweldig!
||
Citaat:
![]()
|
Karakters zoals Jar Jar Binks zijn de comic relief karakters, ze zitten in veel films en series om de boel wat minder serieus te maken. Soms zijn ze alleen maar irritant, Jar Jar en Chris Tucker in al zijn films zijn daar goede voorbeelden van.
![]() Ik ben het met Juice eens over Letterman - hij is gewoon niet grappig. Hij leest alles van zijn bordjes af, met de zelfde enthousiasme als waar Philip Freriks het nieuws mee op leest. Seinfeld is niet een goed voorbeeld van zoutloze humor. In tegendeel - de humor is zo uniek/origineel dat veel mensen het in het begin niet begrijpen. Als je het niet leuk vindt, moet je gewoon wat vaker kijken, het komt van zelf wel. ![]() Bekende jaren 80 komieken zoals Chevy Chase, John Candy, Steve Martin en Dan Aykroyd zijn best heel leuk, maar helaas was de jaren 80 een tijd van veel goedkope (komische) films met slechte scripts en regie. Je moet dus goed zoeken om een films met hun te vinden waar ze echt leuk in zijn.
||
![]() |
Citaat:
maar leslie nielsen is yo daddy ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind Eddie Murphy wel leuk hoor
![]() ik zal wel van vreselijke humor houden dan, want ik vind Americam Pie 3 ook leuk (dat ís toch the wedding? ja toch?) en welke noemden jullie nou, oja Gimli. Ik denk dat als ik de boeken had gelezen (jaja, ik weet dat het stom is dat ik dat nog niet heb gedaan maar dat ga ik nog wel doen, echt), als ik dat dus had gedaan en hij is eigenlijk dus een serieus karakter dan is het idd niet leuk dat ze er een "comic relief", dank je evEndzhar, van maken, net als Seamus Finnigan in de HP-films die constant alles laat ontploffen. Al is LotR natuurlijk vele malen beter dan HP, dus weet ik niet of dat vergelijkbaar is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De mol mag naam "Tien" niet gebruiken 0oFZo0 | 98 | 28-06-2005 15:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verzin namen voor de servers van Scholieren.com Verwijderd | 115 | 10-01-2003 16:29 |