Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *opvallend dat we zo na mijn storting opeens een nieuwe server krijgen... ![]() Leuke rare dingetjes ensow! ![]() Maar vraagje: wát is nou de bottleneck? Een volle Maxtor? Een te krappe PC2700? Een érrug warme 2000+? Of gewoon dat lange ijzeren draadje naar mijn slaapkamer...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (alhoewel ik het vermoeden heb dat de grootte daar niet in gaat zitten... ![]() De topic-database (of hoe dat ding ook heet) misschien? 30.000 user accounts? 15.000 avatars...? Zouw het niet eens weten...
|
Neuh, vette overkill. Deze bak gaat de scripts serveren, en die zijn maar een paar mb. Logs en OS kunnen veel ruimte innemen. Het andere bakje (de huidige dus) serveert de database en die is een paar gig. Maar ook dat is overkill op een totaal van 36gig
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareuhm, er komen dus 2 servers als ik het goed begrijp? Komen ze bij elkaar te staan of worden ze ergens anders geost.. en wat krijgt welke voor functie [en wat zijn de namen ![]() |
![]() |
|
De huidige wordt database/backupserver, de nieuwe web/mail/irc/tetrinetserver. Aangezien intern verkeer niet over de switch kan komen ze in hetzelfde cabinetje te hangen, via een crosskabeltje verbonden. Ze functioneren nu nog onder de inspirerende namen 'www' en 'database'. Suggesties zijn welkom
![]()
||
Citaat:
Gezien ik in mijn forumbaasperiode al fanatiek bezig was om aanhangers te zoeken voor het tot algemen mascotte maken van een niet verder te beschrijven fietspomp (wat me overigens helaas niet gelukt is) zou ik willen verzoeken om Meneer Database om te dopen tot meneer Fietspomp ![]() Nu weet ik dat ik niet meer op adminmeetings mag komen om een soort "vergoeding" ( ![]() ![]() PS. Het lid Fietspomp_BV zou hier denk ik ook erg gebaat bij zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nu heb je zijn gevoelens gekwetst!! ![]() Weet je hoeveel Nederlanders niet mobiel zouden zijn met zo´´n fietspomp??? De fietspomp staat voor het oplossen van problemen!!! . Je kan niet weg, want je band is lek.. wat doe je je loopt naar de schuur, en met behulp van de fietspomp kun je lekker op weg naar het grote feest waar je al maanden naartoe wilde!!!!! En dat vertaald naar het forum : Je favoriete forum is weer eens oververhit : wat doe je, je zet "de fietspomp in" en je server heeft nog nooit zó koel en gladjes gelopen , en je kan weer lekker blaten op het forum waar je al maanden verslaafd aan bent!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ofeeuh.. Frank en Stein ![]() off.. ********** ![]() ![]() maar Fietspomp vind ik wel een ubernaam ![]() Ennuh, ideen om dingen te hosten? http://fotoboek.scholieren.com ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() of Vulcanica en Phant0m ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En Jon, heel erg van harte gefeliciteerd met je extra levensjaar! Ik hoop dat je hem helemaal zult verzilveren, zodat je volgend jaar wéér een verlenging krijgt ![]()
|
Verwijderd
|
Hermes, de boodschapper van de goden (forumbazen
![]() ![]() ![]() ![]() perseus is wat minder geschikt, die vloog ook ooit boven de zee maar dat liep minder goed af... Bovendien willen jullie vast geen server die zo heet ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar fietspomp vind ik dus echt helemaal niet grappig. Zouteloze humor. De meest belachelijke naam die ik ooit heb gehoord voor een server.
|
Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp Fietspomp
![]() ![]()
|
![]() |
|
|