Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
TV West: bagger. Het nieuws dat wordt gebracht is meer het nieuws van Den Haag ipv Zuid-Holland. Daarnaast is er bij het nieuws een fantastische rubriek waarin de gemiddelde Zuid-Hollander (lees: Hagenaar) zijn mening mag geven over actuele zaken. En dat is werkelijk beschamend om te zien, zoveel kortzichtigheid. Het wordt eindeloos herhaald. Het sportnieuws is helemaal erg, alleen maar wat voetbalwedstrijden van amateurclubs en ADO den Haag en wat vage sporten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en heb je wel eens die inburgeringscursus gezien? Daar lig je pas echt om dubbel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind Tv Gelderland wel ok, het nieuws is meestal wel leuk om te zien, maar het top-programma blijft toch: De Verlenging. Jan Sommerdijk
![]()
|
Omroep Brabant kan er nog mee door, zeker als je het vergelijkt met 2 kleinere televisiezenders uit de regio; TV Gazet en de SLOS.
Beide zenders zijn een regelrechte ramp, het grootste deel van de dag worden er een soort van powerpoint presentaties vertoont, met boerennieuws uit de regio en heel veel (ook al even belachelijke en slechte reclame) en de programma's die er al zijn van verschrikkelijk laag niveau; praatprogrmma's die echt nergens op slaan en reportages van activiteiten in de regio...
|
Wij hebben Omroep Zeeland en dat is echt waardeloos, er is alleen het NOS journaal, het regio journaal en verder een programma per dag dat ze de hele dag herhalen. Owja, er is pas vanaf 's avonds zes uur tv, overdag is er alleen tekst tv.
||
Citaat:
![]()
|
Henk huppelschoten.. , die gast is me flauw zeg
![]() Zap! van omroep brabant kijk ik wel eens is soms wel grappig.. en als je echt wil lachen is er altijd nog brabant party ofzo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nachtlenzen Verwijderd | 20 | 17-08-2004 16:19 | |
De Kantine |
Hoevaak ben jij op tv geweest en zo ja welke programma en waarom? Verwijderd | 150 | 01-05-2004 17:37 | |
De Kantine |
Het verkloot mijn quote topic!!!! tornedorush | 500 | 30-01-2004 21:13 | |
De Kantine |
Ben jij wel eens op TV geweest? dromerig elfje | 63 | 19-04-2003 23:07 |