Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 21:23
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Een lowpoly huisje gemaakt in Lightwave.
*poof*

__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2004, 21:51
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ah eindelijk iets waarover ik kan meepraten en wat 'artistiek verantwoord' is
textures zijn mooi, de overgang van het dag (boven de deur is iets minder. JE hebt teveel polies in het houtstukje links(onder) gedaan. (die steunpilaren) de horizontale edges waren niet nodig.

verder niet slecht
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 21:58
Verwijderd
Leuk gedaan. Zou wel wat hoger res. plaatje willen zien eigenlijk.
Waarvoor is het bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:17
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Highres versie
http://members.lycos.nl/physion/Dead...ity/Inn_HR.jpg

Tis een model voor ingame gebruik

@FoL, als ik die edges weghaal krijg ik strakke lijnen en dus geen knikjes meer in het hout, wat overigens niet zo heel veel uit zou maken aangezien je dr toch niet veel van ziet ...maargoed ik laat het maar zo, 420 polys is best netjes al zeg ik het zelf ^^
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:30
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
je ziet het idd nauwelijks, dus een afrader. Elke poly minder, is een goede poly minder

ik snap ook niet waarom je bijvoorbeeld die knik in de schoorsteen maakt, tis niet echt een nuttige toevoeging imo, maargoed.

En aan de linker kant, weer beneden, zit een blokje dat je volgens mij beter in de texture kan verwerken dan echt te moddelen.

edit: daar ziet de overgang bij het dak er beter uit. Het is alleen onder heel erg, en verder bijna niet. Beetje inconsequent.

Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:30
Verwijderd
Ah, das beter.

Opzich mag het allemaal nog wel wat minder schoon. Ik zie hier en daar wel wat 'viezigheid', maar met name de grens tussen steen en zwart-witte muur, schoorsteen en dak, steen en grond en onder houten balken/vensterbanken/dakgoot kunnen nog wel wat vuil gebruiken...om het nog wat levendiger te maken, zeg maar. Verder zeer netjes gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:41
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-02-2004 @ 23:30:
je ziet het idd nauwelijks, dus een afrader. Elke poly minder, is een goede poly minder

ik snap ook niet waarom je bijvoorbeeld die knik in de schoorsteen maakt, tis niet echt een nuttige toevoeging imo, maargoed.

En aan de linker kant, weer beneden, zit een blokje dat je volgens mij beter in de texture kan verwerken dan echt te moddelen.

edit: daar ziet de overgang bij het dak er beter uit. Het is alleen onder heel erg, en verder bijna niet. Beetje inconsequent.
Ach het zijn die kleine dingetjes he die er net iets meer leven aangeven, en die 6 polys meer dan is ook geen ramp.
verder zie ik niet echt wat je bedoelt met die overgang?
Maar bedankt voor de feedback, ik ga ff kijken wat ik er aan kan verbeteren.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:44
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Captain N schreef op 08-02-2004 @ 23:41:
Ach het zijn die kleine dingetjes he die er net iets meer leven aangeven, en die 6 polys meer dan is ook geen ramp.
verder zie ik niet echt wat je bedoelt met die overgang?
Maar bedankt voor de feedback, ik ga ff kijken wat ik er aan kan verbeteren.
Als je op 6 plaatsen, 5 polies weg kan jassen en je gebruikt het huisje 100 keer.... mooi weer 3k polies bespaard.

Met overgang bedoel ik dit:

kijk boven de duer, dat dak. Daar is een gedeelte roestig ofzo. NEt boven de duer is er heel veel roest en op de rest van het dak nauwelijks. BEetje te lokaal imo.

edit: en aan de rechterkant, precies in eht midden die streep
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:45
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
dat platte dakje boven de ramen is bouwtechnisch zeer onverantwoord...
maar voor de rest ziet 't er wel netjes uit
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:49
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Oww op die manier, ik zie het, maar dat vond ik juist weer mooi dus dat laat ik lekker zitten

En ik heb em echt wel gemodelled met oog op de uiteindelijke scene waarin die gerendered moet worden, dus die polys zitten wel goed.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 00:00
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
JUH schreef op 08-02-2004 @ 23:45:
dat platte dakje boven de ramen is bouwtechnisch zeer onverantwoord...
maar voor de rest ziet 't er wel netjes uit
lol.... tis nog fftjes wachten op de eerste generatie true-physics 3d programma's (afgezien van de dedicated-software die daar nu al voor is).

" ERROR: Sorry, your building has collapsed. You might try to build some more supportbeams. "
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 01:25
Verwijderd
Ziet er goed uit....Sfeervolle inn, die bouwtechnische idd wat vaag is met een plat dak boven de ramen, maar sowieso erg mooi uitziet. Verder is alles al gezegd erover in voorgaande replies.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Diablo III: Het is nu zeker
Verwijderd
86 22-02-2006 15:18
ARTistiek 3D Studio Viz
R-J-N
4 10-06-2005 00:01
Games Game Design
tommiegun
1 11-12-2004 12:05
Software & Hardware [Imaging] 3D Architect modelling
Q
3 28-06-2004 22:36
ARTistiek kamer ontwerpen
no name
14 11-09-2003 11:09
ARTistiek spookhuis
Hans Olo
29 18-01-2003 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.