Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Mormonen mogen tv kijken, bij anderen eten, computeren... alleen alcohol en sex zijn streng verboden zonder huwelijk. Het lijkt me dus sterk dat ze mormonen zijn. Als ik het mis heb kan dat, ik ben geen expert, maar m'n zus heeft een tijdje in Utah gezeten.
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Computeren mogen wij wel (jippie ![]() Het is idd lastig met eten... maar ja... en met de computer op sjabbat... ach... g-d slaat voor mij wel een oogje toe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik draag ook een hoofddoek. Het vervelende is dat veel mensen niet weten dat sommige Joden dat ook doen en vaak de conclusie trekken dat ik moslim ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De zwarte kousen kerk is een soort naam bedacht voor de dus streng reformatorische kerken. Lees de posts hierboven en je ziet dat het niet om een refo-kerk gaat!
|
![]() |
Psychadelic,..... antroposofie? HHAHAH
het is ten eerste geen geloof en ten 2e mogen ze wel tv kijken maar LIEVER niet (films wel) ze mogen net zoveel broeken dragen als ze willen alleen liever geen make-up enzo,....... maar het is dus iig geen geloof ik denk dat ze van haar ouders niet bij andere kinderen mag komen, dat ze haar tuis willen (dus zegt ze dat het een geloof is als vriendinnetjes vragen of ze langs komt) en ze hebben geen tv en computer schaamt zich er een beetje voor en zegt daarom ook dat ze dat via geloof neit mag |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn echter wel antroposofen waarbij het dragen van broeken voor meisjes, en zelfs het bezoeken van theatervoorstellingen taboo is. |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt op de kenmerken van een Fiehn (god mag weten hoe je het schrijft)...
In rijssen en staphorst geloof ik heb je er veel van lopen. Op zondag niet weg, als je niet al te streng bent mag je wel ergens naartoe zolang er maar niemand voor je werkt (bv niet op terrasje zitten maar wel bij een vriendin op bezoek), weet ik veel hoevaak naar de kerk, altijd rok aan, geen tv of computer, alleen trouwen met anderen fien, eerst trouwen dan pas samenwonen (laat staan sex)... enz enz... komt het een beetje overeen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van mij, mocht toen ze nog in haar geloof zat: jehova's getuigen, niet met mensen buiten haar geloof omgaan, en nu ze uit het geloof is gestapt, mogen de mensen die er nogwel inzitten niet meer met haar omgaan en met haAR PRATEN. lijkt beetje op:bij iemand die niet bij hun kerk zit binnen komen
||
Citaat:
Ryssen is verder een heel gezellige drop (mini-stadje) ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is niet persoonlijk hoor, dat wilde ik eigenlijk in het algemeen even zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat ben ik namelijk zelf ook en ik denk dat je je nog wel zult verbazen over wat wij wel mogen en doen. Maar er zitten inderdaad ook wel gemeentes erbij die wel erg extreem zijn maar dat zijn andere soorten. (Gereformeerde Bond bijvoorbeeld) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Betoog] Iederwijs Soapsie | 30 | 22-11-2004 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 6. Roxy | 248 | 03-10-2003 14:48 | |
leg eens uit wat christenen in Christus zien duifeltje | 6 | 19-04-2003 15:02 |