Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat valt even tegen als er aan de zijkant zo'n gore augurk met vieze rode saus uitkomt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is een optie waardoor mensen niet meteen denken dat je een hert bent. Oja, post dan gelijk ook maar niet meer! |
![]() |
|
Jarretels, zitten toch vast aan 'n soort broekje wat je over je ondergoed moet doen? Die hoeven dan nie eens een plakrand te hebben
![]() Als er al plakrand aan zit (volgens mij heten die dan hold-ups) blijven ze zitten zonder jarretels.
||
Citaat:
ik haat rokjes by the way. maar je moet doen wat je niet laten kunt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Humor. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *leeft hierbij met de meiden mee*
|
![]() |
Met holdups zie je die dikke plakrand helemaal onder m'n rokje. Ik draag ze wel onder een langer rokje zodat je niet ziet dat ik holdups draag. De jongens zijn vinden het altijd een leuke verrassing als ze doorhebben als ik kousen draag
![]() Voor Novska: zitten die panty voor geen ruk omdat ze van de Hema of omdat ze transparant tot m'n middel zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Had je er al aan gedacht dat mensen een avatar nemen met sarcastische bedoelingen? Je weet wel, sarcasme: sar·cas·me (het ~) 1 bittere, bijtende spot Dit bewijst maar weer dat die bezuinigingen in het Speciaal Onderwijs niet al te verdienstelijk zijn, hè. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |