Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb wel eens stoned ergens zitten wachten op iemand dat er opeens een man aan kwam lopen en vroeg of ik het allemaal wel nog bij elkaar had. Dacht waarschijnlijk dat ik niet goed snik was ofzo, dus ik heb vriendelijk doch dringend uitgelegd dat ik het allemaal nog wel volgde en dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Man sloeg een kreet misschien herkenbaar als een lach uit en liep weg.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meestal kom ik geen vreemden tegen, of ik rij met de auto en dan spreekt sowieso mij niemand aan, waarschijnlijk ook omdat ik er dan niet wazig uitzie, als ik met de fiets ben, moet ik langs afgelegen stukken en als ik in de stad ben en wazig, zie ik er meestal te eng uit voor mensen alleen op straat. Alleen buschauffeurs zijn altijd vriendelijk, chauffeuses echter niet.
|
![]() |
||
Citaat:
[edit]maar dat is meer vor op psychologie[/edit]
|
Heb wel eens gehad dat ik van brakheid en niet-nuchterheid niet meer wist waar ik 't moest zoeken en maar tegen 'n tuinhekje had besloten out te gaan. Zo half erover heen hangend. Toen kwam de eigenaar van 't tuintje, een al wat oudere man, nogal onverzorgd ook, me te hulp schieten.
"Gaat het wel?" "Ja,gaat wel.." *valt haast om* "Moet je 'n glaasje water?" "Ja, doe maar." en vervolgens de tuin ondergekotst omdat ik door dat glas water over m'n gier moest. ![]() ah well...
|
Verwijderd
|
Katje en ik in de Docter.
Komt er een dreadhoofd naar me toe: "Gaat het wel met dat meisje?" /me kijkt rond en ziet Katje half-dood op de biljarttafel liggen /me: "Ja hoor, zo doet ze altijd" Gast loopt weg Even later op de dansvloer, na katje met veel geweld wakker gemaakt te hebben, ben ik er weer kwijt, staat ze rechtop in een hoekje van de dansvloer te slapen tegen een pilaar aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
hehe
![]() Citaat:
En verder word ik vaaaaak aangesproken/geholpen als ik wasted/stoned ben... Best wel vaak dat ik ergens zwaar dronken zat en door onbekende naar huis werd gebracht. Dat ik peuken kreeg of water of dat ze net zolang bij me bleven totdat er vrienden waren etc. etc. Out in het gras gelegen, komen er paar vissers naar me toe, proberen me wakker te maken, lukte niet, dachten dat ik soort van dood was, politie gebelt enzo (naja dit hoorde ik later) ![]() Was wel ff minder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nog niet toen ik stoned was, maar wel toen ik redelijk lam was en een megagrote poster van de erotic fantasy-beurs had gejat en een beetje lame op de bus stond te wachten.
Een vrouw sprak me aan, iets van dat het wel een lekker ding was op de foto, dat mn piercing er heftig uitzag, of het laten zetten pijn deed, etc ^_^ hadden we even staan kletsen, was wel stoer ![]() |
![]() |
|
hehe gaaf verhaal ts
![]() maar ehm als ik zat ben wordt ik niet abnormaal aangesproken, meestal als andere mense nzat zijn wordt ik aangesproken, heb al de nodige handtekeningen als john lennon of jezus uitgedeeld ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik heb iets met duitsers, o-ve-ral wordt ik aangesproken/aangereden door ze... meestal kom ik door stonedheid niet uit mn woorden, alhoewel ik 1x heb gehad dat ik vloeiend duits sprak (maar dat ging automatisch, ik wist op dat moment niet eens dat ík iets zei
![]() ![]() lamheid... mooi werk
|
Verwijderd
|
tering woon jij in leidschendam
![]() ehh. nou ik was 'ns een keertje apenstoned toen er zo'n man naar me toe kwam en zich voorstelde als eduardo of iets van die strekking en zei een illigale colombiaan te zijn, en dat ie een pistool had en als ik vijanden had zou ik naar hem moeten komen. nou voor zover ik wist heb ik helemaal geen vijanden, dus dat zei ik hem. dat begreep ie natuurlijk niet, immers iedereen heeft toch vijanden? enfin, ik vond 't wel best. heel aardig van 'm om dat allemaal aan te bieden. al m'n vooroordelen over illigale colombianen waren opeens als sneeuw voor de zon, wat een vriendelijke lui. ik zei 'm wel te bellen als ik problemen had. ja ja, da's goed. maar wel even 25 piek geven. ja wacht even, daar heb ik geen zin in. dus ik zei doei en peerde 'm. toen begon ie vet te schelden en te dreigen met z'n pistool en die shit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb wel is zoiets gehad, maar was niet echt stoned ofzow alleen heel moe
Stond op de bus te wachten en een oude man (met vouwfiets ![]() ![]() (eigenlijk helemaal geen boeiend verhaal ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waartussen trouwens Leidschendam ligt. Weet je waar 'Rockz' ofzoiets ligt? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat mankeert mij toch? (Vertrouwen) Duckie1 | 2 | 06-09-2012 19:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik geloof! Lekker-chickie | 220 | 24-09-2010 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |