Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 22:57
vixen
vixen is offline
Stel je voor. Je zit op een zwaar onrelaxed ijzeren bankje op de bus te wachten. Het is kwart voor 12 s'nachts en het is koud. Je bent 3 nachten achter elkaar om een uur of 3/4/5 naar bed gegaan en net heb je ook nog even leuk in de kroeg gezeten. Bus komt pas over een kwartier en je moeder belt je even leuk dat je te laat thuis bent en *zeurzeurzeur*. Ohwell, dat is iig over. Nu staat er een Antilliaanse meneer je steeds aan te kijken. Wat nou?! Deze weledelgestelde meneer, als je dat mag aannemen ondanks de ietwat gele en rottende tanden en de ongeschoren kaken, houdt zijn blik stevig op je gericht. Ongemakkelijk. Gelukkig komt bus nr. vier eraan. Zijn bus. Maar je bent nog niet van hem af! Hij komt op je afgelopen met een blik die kindertjes aan het huilen maakt. Maar je kijkt fier vooruit in je stonedheidswaas en bent klaar om het gevaar te trotseren. De meneer kijkt je aan en begint met een ernstig accent tegen je te praten. 'Ben je goed?'. Pardon?! wat zullen we nou krijgen zeg..'Goed waarin', vraag je met je nog immer stonede blik. 'Of je goed bent..je zit een beetje zo..en met een blik alsof hij een koe op wil eten stopt hij zn nagels is zijn mond'. En dan snap ik het. Ik zit er zielig bij. Wat een aardige meneer, wat een blijheid om kwart voor 12 s'nachts.

Sorry voor het lange verhaal, maar k vind et wel apart. Maken jullie ook van dat soort dingen mee onder invloed, mensen die vragen of het wel goed gaat enzo?

Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 02:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2004, 22:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
euh...nee meer van, hey ga naar huis, je bent irritant
Oud 26-01-2004, 22:59
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ja als ik in verregaande staat van stonedheid op de bus zit/hang/lig te wachten dan willen wel eens wildvreemde vragen of het nog wel helemaal goed gaat....
Beter kan niet kerel
Oud 26-01-2004, 23:03
vixen
vixen is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 26-01-2004 @ 23:59:
ja als ik in verregaande staat van stonedheid op de bus zit/hang/lig te wachten dan willen wel eens wildvreemde vragen of het nog wel helemaal goed gaat....
Beter kan niet kerel
kerel?! KEREL?!
k mag hopen dat je et over die meneer had. (van de opwinding allemaal stukjes koekje in mn toetsenbord)
Oud 26-01-2004, 23:03
C r Y p S
C r Y p S is offline
Vind het wel een supertof verhaal! Nederland kent nog aardige mensen, altijd goed om te horen!
Oud 26-01-2004, 23:08
Verwijderd
Heb wel eens stoned ergens zitten wachten op iemand dat er opeens een man aan kwam lopen en vroeg of ik het allemaal wel nog bij elkaar had. Dacht waarschijnlijk dat ik niet goed snik was ofzo, dus ik heb vriendelijk doch dringend uitgelegd dat ik het allemaal nog wel volgde en dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Man sloeg een kreet misschien herkenbaar als een lach uit en liep weg.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 23:27
Verwijderd
Meestal kom ik geen vreemden tegen, of ik rij met de auto en dan spreekt sowieso mij niemand aan, waarschijnlijk ook omdat ik er dan niet wazig uitzie, als ik met de fiets ben, moet ik langs afgelegen stukken en als ik in de stad ben en wazig, zie ik er meestal te eng uit voor mensen alleen op straat. Alleen buschauffeurs zijn altijd vriendelijk, chauffeuses echter niet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 23:52
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-01-2004 @ 00:27:
Alleen buschauffeurs zijn altijd vriendelijk, chauffeuses echter niet.
Grappig. Zou dat iets te maken hebben met het 'zwakke geslacht' idee en dat vrouwen zich in dit verband eerder bedreigd voelen / eerder bedreigd worden??

[edit]maar dat is meer vor op psychologie[/edit]
Oud 27-01-2004, 02:00
Verwijderd
ik zat een keer lekker wasted ergens op een feestje op de grond tegen de muur, kwam er een gast aan:

"Gaat het wel met je?"

meer dan een tevreden glimlach en een kwam er niet uit
toen gaf ie me een peuk en ging ie weer weg. was wel gek
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 02:11
cha0s
cha0s is offline
Heb wel eens gehad dat ik van brakheid en niet-nuchterheid niet meer wist waar ik 't moest zoeken en maar tegen 'n tuinhekje had besloten out te gaan. Zo half erover heen hangend. Toen kwam de eigenaar van 't tuintje, een al wat oudere man, nogal onverzorgd ook, me te hulp schieten.
"Gaat het wel?"
"Ja,gaat wel.." *valt haast om*
"Moet je 'n glaasje water?"
"Ja, doe maar."

en vervolgens de tuin ondergekotst omdat ik door dat glas water over m'n gier moest.

ah well...
Oud 27-01-2004, 09:25
Verwijderd
Katje en ik in de Docter.
Komt er een dreadhoofd naar me toe:
"Gaat het wel met dat meisje?"
/me kijkt rond en ziet Katje half-dood op de biljarttafel liggen
/me: "Ja hoor, zo doet ze altijd"
Gast loopt weg

Even later op de dansvloer, na katje met veel geweld wakker gemaakt te hebben, ben ik er weer kwijt, staat ze rechtop in een hoekje van de dansvloer te slapen tegen een pilaar aan.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 09:31
Verwijderd
hehe

Citaat:
birthmark schreef op 26-01-2004 @ 23:59:
euh...nee meer van, hey ga naar huis, je bent irritant
uhm ja joh, daar heb ik ook best wel eens last van

En verder word ik vaaaaak aangesproken/geholpen als ik wasted/stoned ben...
Best wel vaak dat ik ergens zwaar dronken zat en door onbekende naar huis werd gebracht. Dat ik peuken kreeg of water of dat ze net zolang bij me bleven totdat er vrienden waren etc. etc.
Out in het gras gelegen, komen er paar vissers naar me toe, proberen me wakker te maken, lukte niet, dachten dat ik soort van dood was, politie gebelt enzo (naja dit hoorde ik later)
Was wel ff minder
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef op 27-01-2004 @ 00:52:
Grappig. Zou dat iets te maken hebben met het 'zwakke geslacht' idee en dat vrouwen zich in dit verband eerder bedreigd voelen / eerder bedreigd worden??

[edit]maar dat is meer vor op psychologie[/edit]
Ik merk het ook gewoon in het dagelijkse leven als ik op de bus stap hoor... van de mannen mag ik een halte later uitstppen - daar komen ze altijd langs, maar die halte hoort niet bij de route - de vrouwen weigeren dat gewoon, liegen dat ze er niet langs rijden enzo en voor je neus rijden ze er dan wel langs. Gelukkig rijden er 's avonds en 's nachts meestal mannen .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:19
Jolt_temp
Jolt_temp is offline
nog niet toen ik stoned was, maar wel toen ik redelijk lam was en een megagrote poster van de erotic fantasy-beurs had gejat en een beetje lame op de bus stond te wachten.
Een vrouw sprak me aan, iets van dat het wel een lekker ding was op de foto, dat mn piercing er heftig uitzag, of het laten zetten pijn deed, etc ^_^
hadden we even staan kletsen, was wel stoer
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:44
Footprint
Footprint is offline
hehe gaaf verhaal ts
maar ehm als ik zat ben wordt ik niet abnormaal aangesproken,
meestal als andere mense nzat zijn wordt ik aangesproken,
heb al de nodige handtekeningen als john lennon of jezus uitgedeeld
Oud 27-01-2004, 13:50
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
1 Keer gehad. Op een feestjepaar jaar geleden, knetterstonend en helemaal lam van het bier de hele tuin bij iemand ondergekotst, daarna op een bankje gaan hangen en begon een of andere gast die ook lam was tegen me aante lullen. Maar verder geen freaky shitals dit eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:57
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
otherside schreef op 27-01-2004 @ 00:03:
kerel?! KEREL?!
k mag hopen dat je et over die meneer had. (
die ja
Oud 27-01-2004, 14:43
Günther
Günther is offline
Citaat:
deadlock schreef op 27-01-2004 @ 10:25:
Katje en ik in de Docter.
Komt er een dreadhoofd naar me toe:
"Gaat het wel met dat meisje?"
/me kijkt rond en ziet Katje half-dood op de biljarttafel liggen
/me: "Ja hoor, zo doet ze altijd"
Gast loopt weg

Even later op de dansvloer, na katje met veel geweld wakker gemaakt te hebben, ben ik er weer kwijt, staat ze rechtop in een hoekje van de dansvloer te slapen tegen een pilaar aan.
typisch
Oud 27-01-2004, 14:50
Günther
Günther is offline
ik heb iets met duitsers, o-ve-ral wordt ik aangesproken/aangereden door ze... meestal kom ik door stonedheid niet uit mn woorden, alhoewel ik 1x heb gehad dat ik vloeiend duits sprak (maar dat ging automatisch, ik wist op dat moment niet eens dat ík iets zei )

lamheid... mooi werk
Oud 27-01-2004, 16:08
Vlooienband
Vlooienband is offline
Oud 27-01-2004, 16:47
grensgeval
grensgeval is offline
bij mij gebeurd zoiets wel vaker, da mensen vragen 'gaat het wel' maar dan meestal met drank, niet wiet ofzo,

da komt omdat ik er altijd een beetje vaag van word, en dan ga ik ergens in een hoekje zitten, dan krijg je dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:00
Verwijderd
Heel L'dam is van mij gewend dat ik er stoned uitzie, dus nee, nooit gehad .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:31
zeehond23
zeehond23 is offline
Neuh, kzie er nie stoned uit, en gedraag me ook nie stoned, dus...
Oud 28-01-2004, 01:48
Verwijderd
tering woon jij in leidschendam

ehh. nou ik was 'ns een keertje apenstoned toen er zo'n man naar me toe kwam en zich voorstelde als eduardo of iets van die strekking en zei een illigale colombiaan te zijn, en dat ie een pistool had en als ik vijanden had zou ik naar hem moeten komen. nou voor zover ik wist heb ik helemaal geen vijanden, dus dat zei ik hem. dat begreep ie natuurlijk niet, immers iedereen heeft toch vijanden?

enfin, ik vond 't wel best. heel aardig van 'm om dat allemaal aan te bieden. al m'n vooroordelen over illigale colombianen waren opeens als sneeuw voor de zon, wat een vriendelijke lui. ik zei 'm wel te bellen als ik problemen had. ja ja, da's goed. maar wel even 25 piek geven. ja wacht even, daar heb ik geen zin in. dus ik zei doei en peerde 'm. toen begon ie vet te schelden en te dreigen met z'n pistool en die shit
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 10:59
Verwijderd

dan kon je um beter een geeltje geven en hem zichzelf overhoop laten schieten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 11:06
Verwijderd
haha ja had ik kunnen doen

"nou eh. JIJ bent m'n vijand, hoppa schieten maar"

zijn we wel weer verlost van een illigale colombiaan
('t grappige was hij zei het nog met enige trots in z'n stem ook, dat illigaal zijn)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:30
funkypunk
funkypunk is offline
uhm meestal zien mensen niet aan mij dat ik stoned ben of onder invloed, maar heb meestal op school van die mensen die zeggen; 'oooh, jij hebt geblowd' en dan ben ik zo nuchter als wat
Oud 28-01-2004, 13:56
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Mooi verhaal .
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:17
Verwijderd
Ik heb ook ooit zoiets gehad maar ik kan me niet meer herinneren wat. Maar ik dacht ook eerst dat 't vijandig bedoelt was en dat bleek niet zo te zijn. Was wel tof
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 28-01-2004 @ 02:48:
Jah kwoon in L'dam, hoezo?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:11
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-01-2004 @ 02:48:

ehh. nou ik was 'ns een keertje apenstoned toen er zo'n man naar me toe kwam en zich voorstelde als eduardo of iets van die strekking en zei een illigale colombiaan te zijn, en dat ie een pistool had en als ik vijanden had zou ik naar hem moeten komen. nou voor zover ik wist heb ik helemaal geen vijanden, dus dat zei ik hem. dat begreep ie natuurlijk niet, immers iedereen heeft toch vijanden?

enfin, ik vond 't wel best. heel aardig van 'm om dat allemaal aan te bieden. al m'n vooroordelen over illigale colombianen waren opeens als sneeuw voor de zon, wat een vriendelijke lui. ik zei 'm wel te bellen als ik problemen had. ja ja, da's goed. maar wel even 25 piek geven. ja wacht even, daar heb ik geen zin in. dus ik zei doei en peerde 'm. toen begon ie vet te schelden en te dreigen met z'n pistool en die shit
dan is het maar goed dat je zo snel kunt lopen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 28-01-2004 @ 17:40:
Jah kwoon in L'dam, hoezo?
omdat exo in duh haag woont en mensen vertelt over coole electrofeessies en dan een ban krjgt, waardoor ik hem niet kan bedanken voor de tip, omdat ik er heen was
LANGE ZIN!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:17
apekop123
apekop123 is offline
Heb wel is zoiets gehad, maar was niet echt stoned ofzow alleen heel moe

Stond op de bus te wachten en een oude man (met vouwfiets ) kwam naast me staan. Dus hij ging over van alles en nog wat lullen. Na een kwartierje kwam de bus. Dus voor ik wilde instappen zei hij ineens: "ik heb nog wat voor je". Dus ik kreeg een soort bijbelboekje van 'm. Nooit echt gelezen btw

(eigenlijk helemaal geen boeiend verhaal )
Oud 07-02-2004, 21:24
100% Niek
100% Niek is offline
alleen drinkend ...
Dat is niet goed voor je hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 29-01-2004 @ 16:17:
Heb wel is zoiets gehad, maar was niet echt stoned ofzow alleen heel moe

Stond op de bus te wachten en een oude man (met vouwfiets ) kwam naast me staan. Dus hij ging over van alles en nog wat lullen. Na een kwartierje kwam de bus. Dus voor ik wilde instappen zei hij ineens: "ik heb nog wat voor je". Dus ik kreeg een soort bijbelboekje van 'm. Nooit echt gelezen btw

(eigenlijk helemaal geen boeiend verhaal )
geen bijbelboekjes van vreemden aannemen he!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:10
Verwijderd
Stonden ze toen ook uit te delen voor school, gewoon zeggen dat je athei(<- i emt dubbel puntje)st bent.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ben je goed? Ik zou die vraag opvatten als "ben je goed in <seksuele handeling>?" hmm yuk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 28-01-2004 @ 18:23:
omdat exo in duh haag woont en mensen vertelt over coole electrofeessies en dan een ban krjgt, waardoor ik hem niet kan bedanken voor de tip, omdat ik er heen was
LANGE ZIN!!!!!!
Nee niet Den Haag, Zoetermeer.
Waartussen trouwens Leidschendam ligt.

Weet je waar 'Rockz' ofzoiets ligt?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:18
Verwijderd
Hahahaha, vrijdagaaf nog een onwijs fucking meesterlijk zuipfeest gegeven in de Rockz.
Maar was wel de 1e keer dat ik daar was .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 19:55
Verwijderd
ja dat was wel een ervaring
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-02-2004 @ 16:40:
Nee niet Den Haag, Zoetermeer.
Waartussen trouwens Leidschendam ligt.

Weet je waar 'Rockz' ofzoiets ligt?