Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- Muse, unintented --> zitten luisteren bij mama op bed vlak voordat ze overleed........zo ook Aafke Heinis ofzo......zong ze altijd mee mee......
- Pennywise ---> had me ex altijd opstaan - Lagwagon, blink en blur --> energie opdoen voor het uitgaan - ironic, under the bridge, what's up --> kampvuur liedjes van scouting....... Zitten zo ook weer gevoelens, leuke en minder leuke aan..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
een liedje van scooter. werd de hele tijd gedraaid toen ik in salou was van de zomer. errug leuke vakantie en een leuk liedje.
![]() Ik hoor het af en toe wel eens op tmf en moet er dan steeds aan denken. Dat geld ook voor the magic key van one-t. niet heel bekend in nederland, het wordt wel eens gedraait op de box. Werd in duitsland wel veel gedraaid, die zender had ik in spanje. Dus dan denk ik weer aan die vkantie. ![]() |
![]() |
|
Ja ik heb dat ook met bepaalde nrs. Zo word ik verschrikkelijk chagerijnig als ik die VERNEUKING van 'somebody to love' van grace slick & the great society hoor.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
gááást lose the msn shit ![]() |
![]() |
|
Mr.Review - Rainy day
krijg ik altijd 'n melancholisch gevoel bij. Real McKenzies - Wild Mountain Thyme aan de tijd dat ik met Tamara had. bij de rest vd Real McKenzies nrs aan de relaxte optredens van ze die ik heb meegemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik doe al een paar jaar mee met een theateruitwisselingsproject van school en dara hoort altijd mzuiek bij. Als ik dat dan weer hoor moet ik daaraan denken, en dat is fijn
![]() Palermo 2001: Kylie Minogue - Can't get you out of my head (dat hoorde je dara toen echt op elke straathoek) Finland 2002: Crowded House - Weather with you Muse - New Born The Police - So lonely YMCA ![]() Nederland 2003: Coldplay - Clocks Coldplay - A rush of blood to the head Dido - White flag The Verve - Bittersweet symphony Linda Scott - I've told every little star Grease Lightning ![]()
|
Immortal - Sons Of Northern Darkness - 08 - Beyond The North Waves
Denk ik nog steeds aan toen ik een keer in het bos ging wandelen toen alles onder een mooie laag sneeuw lag ![]() ![]() gewoon dat "koude" "winter" gevoel ![]() Pink Floyd - Wish You Where Here altijd wel een hoop verschillende emoties, geen id waar ut me aan doet denken... Dire Straits - Romeo & Juliet altijd zon debiel cliche verliefd gevoel (meer iemand missen oid ) Tristania - Widows Weeds - Midwintertears Cathedraal van canterbury, toen had ik die cd in mn discman toen we daar waren ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Muziek veel invloed op gevoelens? Purgatori | 44 | 14-05-2003 08:32 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 |