Advertentie | |
|
![]() |
|
Als wij spaghetti eten maakt mn moeder altijd zo'n prutje erbij, met bruine bonen enzo, en dat vind ik zooo ranzig, dus gooi ik altijd gewoon wat geruld gehakt en wat champignons door mn spaghetti en doe er een flinke klodder ketchup op. Iedereen die dit hoort gaat zowat over zn nek, maar tis toch net zo goed tomatensaus??
![]()
|
Tja, spinazie met ei, is dat raar? Ik ken namelijk een paar mensen die dat ook zo eten, dus dacht ik dat het vrij normaal was, maar ik spreek de laatste tijd veel mensen die het toch wel erg raar schijnen te vinden. Nou ja, ik vind het superlekker.
En ik ken ook iemand die curry bij de boerenkool doet. Vind ik dan weer vreemd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kaas met jam, maar dat is dus normaal
![]() @ alguin: volgens de algemene 'dit hoort bij dat' regels hoort spinazie toch met ei? |
![]() |
|
Verwijderd
|
pindakaas met hagelslag/vruchtenhagel (maar dat vind ik al niet vreemd meer als ik dit allemaal lees
![]() verder heb k de gewoonte om bij het avondeten ALTIJD curry te pakken,bij de groente,bij het vlees,bij de appelmoes,dit word over het algemeen ook vrij vreemd gevonden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder als ik worteltjes moet eten doe ik er een boel knoflooksaus bij, dan worden ze wat lekkerder ![]() mosterd door de aardappels soms doe ik mosterd door de andijvie maar is dat vreemd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
combinaties die mensen hier opnoemen van "smaakverrijkers", zoals mosterd of mayonaise op iets hartigs oid (ook al heb ik van sommigen nog nooit gehoord) vind ik helemaal geen rare combinatie... Dingen als pindakaas met jam vind ik van wel weer erg vreemd klinken (trouwens, kaas is, vind ik, wel met heel veel dingen te combineren ![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn broer houd van stokbrood met slasaus en op 7-up doet hij wel eens slagroom ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tevens eet ik vaak een krentebol met kaas, boterhammen met kaas en honing en vroeger als we rijst aten mixte ik dat met appelmoes... 't zag er onsmakelijk uit maar was echt heerlijk! En mijn zusje eet macaroni met mayonaise... gatverdamme.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Fear killers(verhaal) lillojon | 11 | 04-04-2009 21:37 | |
Eten & Drinken |
Vreemde combinatie.. Behoorlijk | 114 | 17-06-2007 14:59 | |
Films, TV & Radio |
Lost #2 kalinho | 500 | 18-12-2005 17:45 | |
Psychologie |
Als contact maken erg moeilijk gaat Sander21 | 16 | 28-02-2004 12:41 | |
Liefde & Relatie |
verliefd en ik verveel me (de meest vreemde combi in eeuwen) Charlottetje | 8 | 16-01-2004 17:45 | |
Lifestyle |
Hoe leef jij in je kamer FOTO TOPIC Baxx | 178 | 02-04-2003 20:40 |