Advertentie | |
|
![]() |
|
De combinatie cafeine (cola) en een bestanddeel uit asperine zou best voor een extra energiekick kunnen zorgen. Of dit hetzelfde effect heeft als xtc weet ik niet.
Zo gek is je vraag niet. Ik ben wel eens aan de alcohol gegaan en tegelijkertijd wat saridonnetjes ingenomen, de combinatie voor een perfect slaapmiddel. Of je verslaafd zou kunnen raken? Tsja, je kunt altijd ergens verslaafd aan raken als je het prettig vind.
|
Ik heb wel gehoord dat je er heel veel energie van zou krijgen.
Maar ik nam zelf altijd mijn aspirientjes in met wat er ook maar voor drinken in m'n buurt was (meestal fanta, cola, 7up ed) en ik heb d'r nooit iets van gemerkt ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar komt het in je maag dan niet bij elkaar? (heb d'r geen verstand van)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik neem nooit paracetemol/asperine oid. met cola in dus ik zou het niet weten, maar het lijkt me sterk dat het hetzelfde effect heeft als xtc, aangezien dat effect wel wat meer is dan alleen een energieboost. Ik denk dat het echte mdma gevoel niet met huismiddeltjes te evenaren is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee het is dikke onzin, zoals zeehond al zei, misschien een heel klein beetje meer energie tijdelijk (maar dat kan ook alleen door cola komen)...
tja je hebt van die mensen, maarja alles wat jij doet is toch wel leuk ^das bruut nr btw mot je downe ![]() ik ben btje knetter duz dsa niks an te doen ![]() ![]() |
![]() |
|
Neej da's niet correct
![]() ![]() ...Cola heeft geen dusdanige wisselwerking met asperine dat het een 'xtc-effect' zou hebben.. Maybe dat caffine-gevoelige mensen een lichtelijk rush ervaren. Dit is echter in geen opzicht te vergelijken met xtc/ [edit] ....Leuker is om een rauw stukje kipfilet in je cola te gooien! De kip gaat helemaal verschrompelen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ..Heb je teveel in-cola-opgeloste-asperines gehad ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() snuif gewoon veel ijm ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar lijkt me idd sterk dat het echt effect heeft.. is namelijk ook een ander fabeltje over cola en asperine: dat je er hypergeil van wordt... en dat heb ik ook nog nooit gemerkt...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Tijdens uitwisseling naar duitsland hadden we dus aspirine voor xtc aan een dude in de kroeg verkocht... Door suggestie kreeg hij een xtc-gevoel
![]() ![]()
|
|