Advertentie | |
|
![]() |
|
Naar mijn mening is het niet legaal om wiet te transporteren naar een andere EU-staat. Bedenk dat wiet gedoogd is in Nederland, dit betekent niet dat het wettelijk is toegestaan. De straf hierop weet ik niet, maar ik kan me nauwlijks voorstellen dat hier hoge straffen op staan, als ze het vinden lachen ze je waarschijnlijk uit en roken ze het zelf op.
![]() De bron hiervan is artikel 3, lid 1, sub A Opiumwet die luidt: "Het is verboden de middelen vermeld op de bij deze wet behorende lijst II: A. binnen of buiten het grondgebied van Nederland te brengen; B. te telen, te bereiden, te bewerken, te verwerken, te verkopen, af te leveren, te verstrekken of te vervoeren; C. aanwezig te hebben; D. te vervaardigen." Cannabis staat op die lijst II. Persoonlijk zou ik dit zo doen, ze fouilleren bijna niemand bij de grens en als ze je busje omkeren zoeken ze echt niet goed hoor, even vluchtig wat heen en weer kijken. Doe het in je slipje ofzo, of in je bh, daar kijken ze toch niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquete drugsgebruik 16-21 jarigen Alda19 | 29 | 14-05-2008 15:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leers: legaliseer productie softdrugs Gatara | 134 | 28-03-2005 00:02 | |
Drugs & Alcohol |
Gedoogbeleid België aangepast Type | 34 | 13-02-2005 19:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Nederland - België Anathema | 10 | 09-06-2004 17:53 | |
Drugs & Alcohol |
spreekbeurt drugs Zink | 11 | 22-11-2003 18:16 | |
Drugs & Alcohol |
Binnengeraken met drugs en alcohol op Werchter? love is life | 15 | 26-06-2002 09:50 |