Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw X Man 2. Wat is je leeftijd? o 16 X 17 o 18 o 19 o 20 o 21 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o vmbo o havo o vwo o mbo o hbo o wo X ASO (=> hoogste in België) Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja X Nee (Ga door naar vraag …) 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja X Nee (Ga door naar vraag 7) 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o Dagelijks o 2 tot 3 keer per week o 1 keer per week o 1 keer in de 2 weken o 1 keer per maand o minder dan 1 keer per maand 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben o Anders, namelijk …… 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop o Via vrienden o Via een dealer o Anders, namelijk ……. 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 11) 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze hebben hier geen problemen mee o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid o Ze verbieden het me 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 13) 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro o 11 t/m 25 euro o 26 t/m 40 euro o Meer dan 41 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt o Ik vind dit bedrag hoog o Ik vind dit bedrag veel te hoog 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 17) o Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat het lukt 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid o Vanwege de kosten o Vanwege afkeuring van anderen (bijv. partner) o Anders, namelijk …….. 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Omdat ik denk dat ik niet zonder kan o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken o Anders, namelijk …… nogal domme ondervraging, alcohol (wat ik wel gebruik) is een harddrugs, & softdrugs gebruik 'k niet dus zowat alle vragen zijn niet van toepassing |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 16 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o vwo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 1 keer in de 2 weken 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o Via vrienden 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee (Ga door naar vraag 17) 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid o Vanwege de kosten o Vanwege afkeuring van anderen (bijv. partner) o Anders, namelijk …….. 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs |
![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
o Man 2. Wat is je leeftijd? o 19 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o havo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 2 tot 3 keer per week 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben 8.Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? +/- 40 a 50 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dit bedrag hoog 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? Minderen, 1x pw ofzo 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid o Vanwege de kosten 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken sorry voor de eigen inbreng, ik weet dat het een enquete is, maar als de antwoorden niet compleet zijn, kan het een vertekend beeld geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 19 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o havo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o minder dan 1 keer per maand 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop o Anders, namelijk: ik rook mee van anderen 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 18 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o mbo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o Dagelijks 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Anders, namelijk als ik zin heb 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o Meer dan 41 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dit bedrag hoog 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat het lukt 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid o Vanwege de kosten 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken
||
Citaat:
![]()
|
1. Wat is je geslacht?
Vrouw 2. Wat is je leeftijd? 20 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? vwo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? Ergens tussen 1 keer per week en 1 keer per maand, afhankelijk van m'n slaapritme. 7. Wanneer gebruik je softdrugs? Anders, namelijk als ik écht niet kan slapen maar wel dringend moet slapen. 8. Hoe kom je aan de softdrugs? In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? Ze hebben hier geen problemen mee 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? 0 t/m 10 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? Nee (Ga door naar vraag 17) 17. Waarom zou je niet willen stoppen? Omdat dit als slaapmiddel bij mij net zo goed werkt als chemische shit, maar dan zonder nare bijwerkingen. ![]()
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 18 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o mbo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o Dagelijks 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Anders, namelijk …… 24/7 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop o Via een dealer 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 26 t/m 40 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee (Ga door naar vraag 17) 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Anders, namelijk …… ik heb geen rede om te stoppen
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 21 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o hbo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 2 tot 3 keer per week 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Als ik met vrienden ben o Anders, namelijk als ik daar zin in heb. 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o Meer dan 41 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee (Ga door naar vraag 17) 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Anders, namelijk …… omdat het lekker is.
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw o Man 2. Wat is je leeftijd? o 16 o 17 o 18 o 19 o 20 o 21 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o vmbo o havo o vwo o mbo o hbo o wo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag …) 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 7) 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o Dagelijks o 2 tot 3 keer per week o 1 keer per week o 1 keer in de 2 weken o 1 keer per maand o minder dan 1 keer per maand 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben o Anders, namelijk een enkele keer toen ik heel zat was om te kijken hoe het ook al weer was…… 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop o Via vrienden o Via een dealer o Anders, namelijk ……. 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 11) 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze hebben hier geen problemen mee o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid o Ze verbieden het me 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 13) 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro (nu, toen ik nog softdrugs deed 50-150) o 11 t/m 25 euro o 26 t/m 40 euro o Meer dan 41 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt o Ik vind dit bedrag hoog o Ik vind dit bedrag veel te hoog 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 17) o Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat het lukt 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid o Vanwege de kosten o Vanwege afkeuring van anderen (bijv. partner) o Anders, namelijk ……..ben al gestopt toevallig laatst een keer een paar hijsjes 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Omdat ik denk dat ik niet zonder kan o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken o Anders, namelijk …hoezo niet willen stoppen...? mis de keuze dat je geen reden hebt om door te gaan… |
![]() |
|
"mis de keuze dat je geen reden hebt om door te gaan…"
Als je multiple choice moet invullen of je uit de VS komt of niet uit de VS teken je er toch ook geen optie Middelburg bij omdat het antwoord dat jij graag wilt geven er toevallig niet bijstaat? ![]()
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw o Man 2. Wat is je leeftijd? o 16 o 17 o 18 o 19 o 20 o 21 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o vmbo o havo o vwo o mbo o hbo o wo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag …) 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 7) 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o Dagelijks o 2 tot 3 keer per week o 1 keer per week o 1 keer in de 2 weken o 1 keer per maand o minder dan 1 keer per maand 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben o Anders, namelijk ……nooit 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop o Via vrienden o Via een dealer o Anders, namelijk …….niet 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 11) er valt niets te weten 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze hebben hier geen problemen mee o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid o Ze verbieden het me 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 13) 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro o 11 t/m 25 euro o 26 t/m 40 euro o Meer dan 41 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt o Ik vind dit bedrag hoog o Ik vind dit bedrag veel te hoog 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Ja o Nee (Ga door naar vraag 17) o Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat het lukt 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid --> als ik het zou gebruiken, dan stoppen vanwege mn gezondheid o Vanwege de kosten o Vanwege afkeuring van anderen (bijv. partner) o Anders, namelijk …….. 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Omdat ik denk dat ik niet zonder kan o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken o Anders, namelijk ……
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 20 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? (overigens is een betere indicatie 'afgerond of nog mee bezig', zo haal je studenten en mensen die niet verder gegaan zijn na hun middelbare uit elkaar) o vwo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Nee (Ga door naar vraag 7) 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Als ik met vrienden ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee. 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Anders, namelijk ik gebruik nu niet. Ik vind je vragenlijst bekrompen en er missen veel items. Je hebt namelijk geen rekening gehouden met mensen die gestopt zijn, wat mij een groep lijkt om rekening mee te houden. Verder mijn opmerking bij de opleidingsvraag kan pietluttig over komen, maar het is nou eenmaal wel zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
o Man 2. Wat is je leeftijd? o 20 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o wo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 2 tot 3 keer per week 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Anders, namelijk …… Wanneer ik er zin in heb. 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze hebben hier geen problemen mee 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o Meer dan 41 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee (Ga door naar vraag 17) 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Anders, namelijk …… Ik zie nog geen reden om te stoppen. |
![]() |
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 19 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o vwo Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 1 keer per maand 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o In de coffeeshop 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Nee (Ga door naar vraag 11) 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Ja 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 0 t/m 10 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee (Ga door naar vraag 17) 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 16 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? o vmbo 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 2 tot 3 keer per week 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o Via vrienden o Via een dealer 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Ja 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 26 t/m 40 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dit bedrag hoog 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat het lukt 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege de kosten 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs |
![]() |
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
o Vrouw 2. Wat is je leeftijd? o 19 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? middelbaar onderwijs niet afgemaakt Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 2 tot 3 keer per week 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Anders, namelijk als ik mij weer eens slecht voel en depressief ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o Via vrienden 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Nee (Ga door naar vraag 11) 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 11 t/m 25 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Nee (Ga door naar vraag 17) 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
o Man 2. Wat is je leeftijd? o 18 3. Wat is je hoogst genoten opleiding? Nu bezig met informaticabeheer Softdrugsgebruik 4. Heb je wel eens softdrugs gebruikt? o Ja 5. Heb je het afgelopen half jaar softdrugs gebruikt? o Ja 6. Hoe vaak gebruik je softdrugs? o 2 tot 3 keer per week 7. Wanneer gebruik je softdrugs? o Tijdens of voor het uitgaan o Als ik met vrienden ben o Als ik gestresst ben 8. Hoe kom je aan de softdrugs? o Via vrienden o Via een dealer 9. Weten je ouders dat je softdrugs gebruikt? o Nee (Ga door naar vraag 11) 10. Wat vinden je ouders ervan dat je softdrugs gebruikt? o Ze hebben hier geen problemen mee o Ze keuren het af, maar vinden het mijn eigen verantwoordelijkheid o Ze verbieden het me 11. Ken je mensen in je naaste omgeving (bijv. vrienden of familie) die softdrugs gebruiken? o Ja 12. Heeft het softdrugsgebruik van iemand uit je naaste omgeving jouw nieuwsgierigheid gewekt om het ook te gaan gebruiken? o Nee 13. Welk bedrag besteed jij per maand aan softdrugs? o 11 t/m 25 euro 14. Wat vind je van dit bedrag? o Ik vind dat dit bedrag meevalt 15. Ben je van plan om binnen een half jaar te stoppen met het gebruik van softdrugs? o Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat het lukt 16. Waarom zou je willen stoppen? o Vanwege mijn gezondheid o Vanwege de kosten o Vanwege afkeuring van anderen (bijv. partner) Alle 3 de redenen 17. Waarom zou je niet willen stoppen? o Vanwege het effect van de drugs o Ik vind het gezellig om in mijn vrije tijd met vrienden te gebruiken Ziezo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|