Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel lame, maja als diehard-fan
![]() Jotie 't Hooft: beste dichter ever en ga em ni vergelijken met Poe want dat valt niet te vergelijken! mijn vrienden: dat ze met zo'n schizo persoontje omkunnen! mijn moeder: ze heeft zichzelf en mij uit de shit gehaald en is nu een geweldig zelfstandig persoon! |
![]() |
||
Citaat:
bewonder mij dan ook maar ![]()
||
Citaat:
![]() en de koningin? bewonder jij zo'n domme doos met een maf hoedje? zegt wel weer genoeg over jou ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen mogen van mij best Pim bewonderen, het is niet mijn keuze. Maar laten we hier a.j.b. niet inhoudelijk ingaan op wel/niet Pim bewonderen, ik weet uit ervaring dat de sentimenten daarbij hoog kunnen oplopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de rest van de smurfen, omdat jullie nooit moe worden van mijn gezeur.. Mijn ouders en mijn zus. Ik bewonder wel meer mensen geloof ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
oooooh maar jij zeurt nooit! Ik bewonder ook de smurfies. Ieder om z'n eigen specifieke redenen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat zal mee vallen je vindt pim goed, of slecht. En de mensen die hem slecht vinden hebben vaak van die hoge idealen. De normale mens mag pim gewoon wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Vragenvuur Ceridwen | 500 | 06-01-2007 20:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
De Kantine |
Belang hechten aan... Snoezeke | 12 | 14-11-2004 14:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |