Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
is ook te zien aan de kwaliteit van het filmpje
(of stukken hout veranderen in het echt ook van Bruin naar Blauw en weer terug) ik snap alleen niet hoe hij er voor zorgt dat hij in een keer met elke kill van een bob-omb er 1 up bij krijgt...?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
ff voor de duidelijkheid, het wordt alleen met een mutator gespeeld omdat deze vaak de makkelijke mogelijkheid bieden tot het opnemen van een filmpje ervan. verder wordt er iha onder enig toezicht gespeeld dus van die verhalen van lagere snelheid en tussendoor saven lijkt me ook weinig waar. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
time attacks zijn nogal nutteloos als de validiteit (d.w.z. er is eerlijk gespeeld) ervan niet vaststaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Met spoed gezocht vrijwilligers voor een kind met een chronische ziekte Dreamerfly | 11 | 27-04-2006 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mate4You Noord Nederland;maatjesproject voor jongeren met een chronische ziekte... Dreamerfly | 13 | 05-12-2005 10:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Psychologie |
Dit is wie ik ben. Ayilin Mérèl | 12 | 13-04-2004 21:02 | |
Flora & Fauna |
hamster is ziek bloemkool | 35 | 29-09-2003 20:35 | |
De Kantine |
dit is echt ziek.. snarl | 43 | 19-05-2003 15:05 |