Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 00:15
Boogie
Boogie is offline
Ga jij naar Terschelling voor de gezellige campings, voor het uitgaan, voor de natuur en de rust, voor het (zonnige) strand of voor iets anders?
Wat is voor jou de 'pull factor' van Terschelling?
Oud 20-02-2004, 06:48
vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik ben er 1x een weekend geweest, waarschijnlijk omdat ik er vlakbij woon.... maar ik vind terschelling nou niet echt iets bijzonders hebben dat me aan zou trekken ik ga veel leiver naar het buitenland... en ik hoef alleen de zee over dus dat is voor mij niet echt vakantie en het weer in nederland is ook altijd klote...
Oud 20-02-2004, 08:41
Verwijderd
nou ik denk vanaf oosterend naar het amelandergat. dat stuk is echt supermooi ik weet alleen ff niet hoe het heet
en natuurlijk het strand dat echt super breed is
maar de kwallen die er altijd liggen is wat minder
maja het is er mooi dat zeker.
Oud 20-02-2004, 08:53
Jorryt
Jorryt is offline
Ik ben op alle Waddeneilanden geweest maar Terschelling vind ik het mooist. De afwisseling van zee, bos, hei, strand, weiden en wad is er perfect. Met mijn ouders en broers kom ik er nu al 5 jaar achtereen. Als je daar bent ben je écht met vakantie, je kan niet zomaar meteen even weer naar het vasteland. Lekker eilandgevoel! Skylge, myn lântsje!

PS Ik ben Rotturdammur hoor..

Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 10:09.
Oud 20-02-2004, 08:59
aquafemme
aquafemme is offline
terschelling is gaaf.. alleen moet je er niet te oud voor worden. In het hoog seizoen trekken de jongeren die kant op. En dan ben je als 20er een van de oudste
Oud 20-02-2004, 09:04
kevertje84
kevertje84 is offline
ik ga naar terschelling voor de wind, de zee en de rust. UItgaan kan ik hier ook wel, maar zee hebben we hier nie...
Oud 20-02-2004, 09:30
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 20-02-2004 @ 09:41:
nou ik denk vanaf oosterend naar het amelandergat. dat stuk is echt supermooi ik weet alleen ff niet hoe het heet
en natuurlijk het strand dat echt super breed is
maar de kwallen die er altijd liggen is wat minder
maja het is er mooi dat zeker.
De Boschplaat.
Oud 20-02-2004, 09:31
kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 20-02-2004 @ 09:53:
Ik ben op alle Waddeneilanden geweest maar Terschelling vind ik het mooist. De afwisseling van zee, bos, hei, strand, weiden en wad is er perfect. Met mijn ouder en broers komen we er nu al 5 jaar achtereen. Als je er bent ben je écht met vakantie, je kan niet zomaar meteen even weer naar het vasteland. Lekker eilandgevoel! Skylge, myn lântsje!

PS Ik ben Rotturdammur hoor..
juist, dat bedoel ik
Oud 21-02-2004, 11:21
zeep007
zeep007 is offline
Eh , er was ook een meer waar ik veelk bij zat, dat was altijd erg gezellig met gitaartje enzo.
En de vijfpoort, een leuke en gezellige alternatieve danskroeg ofzo. vet gezellig.

Ik heb dan ook geen last gehad van alle flink bezopen jongeren, want die kwam ik daar toch niet tegen.
Oud 21-02-2004, 11:41
Yvat
Yvat is offline
Het strand, zeker weten, vooral in de herfst, heerlijk uitwaaien met de hond.
Oud 21-02-2004, 14:29
Jorryt
Jorryt is offline
Wat ook prettig is: je raakt er je 'maagdelijkheid' zo prettig kwijt.... Tenminste, ik wel...

Ik weet alleen niet of dit een voordeel of een nadeel is.... maar "heb niet elk nadeel se voordeel?"
Oud 21-02-2004, 15:52
Verwijderd
Ik ben er vroeger jaren achter elkaar geweest met m'n ouders Ik vond de reis altijd zo leuk, met de boot Maar de Boschplaat en het strand ook Ben er nu al jaren niet geweest
Oud 21-02-2004, 16:07
sublime
sublime is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 21-02-2004 @ 16:52:
Ik ben er vroeger jaren achter elkaar geweest met m'n ouders Ik vond de reis altijd zo leuk, met de boot Maar de Boschplaat en het strand ook
ben er een paar laar geleden voor het laatst geweest... ik vind het zo kut dat er zomers allemaal van die iq-loze figuren lopen. echt zonde van het eiland

maar wil een x in de winter er naar toe.. sowieso snel weer eens een keer. voor de nostalgie, de rust, de duinen, het strand, de zee, de boschplaat, de warme chocolademel bij de brandaris enz.
Oud 21-02-2004, 21:10
forumfreakie
forumfreakie is offline
Ik ben er nooit geweest maar ik zal er heen gaan voor het strand en voor het feesten...... net als de meesten denk ik.
Oud 22-02-2004, 09:01
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
het uitgaan daar is kut! alles gaat om 2 uur dicht en ze zijn bij de controles vet streng....

ik ga er alleen heen als ik met een groep ben en dan maken we het gezellig... leuke omgeving.
Oud 23-02-2004, 11:58
oneMen
oneMen is offline
mooiste?

er zijn daar 2 dingen.. bier en vrouwen.
Ik vond een combinatie toch wel het beste
Oud 23-02-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 20-02-2004 @ 10:30:
De Boschplaat.
ja ik weet het weer ------> de boschplaat zoals eerder gezegt. ze hebben ook hele lekkere koek volgens mij heet dat ook boschplaat.
Oud 24-02-2004, 07:20
Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 23-02-2004 @ 13:36:
ja ik weet het weer ------> de boschplaat zoals eerder gezegt. ze hebben ook hele lekkere koek volgens mij heet dat ook boschplaat.
Nee, die heet Potjekoek....mmmm
Oud 24-02-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Jorryt schreef op 24-02-2004 @ 08:20:
Nee, die heet Potjekoek....mmmm
neej volgens mij niet..... maja het is iig een beetje ontbijd koek achtig mmmmm
Oud 24-02-2004, 12:38
jet
jet is offline
ik kom er al 15 jaar.. en ik vind alles er wel mooi aan. de stranden , de relaxte sfeer, over het algemeen leuke mensen en leuke uitgaangsgelegenheden (al heb ik dat dit jaar pas voor t eerst gedaan)
terschelling
Oud 24-02-2004, 12:39
jet
jet is offline
en de appelmeisjes

kent iemand dat? das echt lekker, lekkerder dan dat vieze potjekoek
Oud 24-02-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 24-02-2004 @ 13:39:
en de appelmeisjes

kent iemand dat? das echt lekker, lekkerder dan dat vieze potjekoek

ja volgens mij ken ik dat wel....... vroeger liep ik de brandariswandeltocht ook altijd .... wordt die eigenlijk nog steeds gehouden?
Advertentie

Regels voor berichten