Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nog een nadeel is dat je als je een relatie hebt, je op L&R in elke post wel het volgende zal schrijven: -Maar ik heb gelukkig een vriendjuh/vriendinnetjuh -Ik mis mijn vriendjuh/vriedinnetjuh -Mijn vriendjuh/vriendinnetjuh is uiteindelijk de liefste etc... ![]() |
![]() |
|
* iemand missen
* bang zijn dat het na een tijd niet meer werkt * weinig tijd hebben voor vrienden en vriendinnen Geld en tijd zie ik niet als een nadeel. Dat geld ben ik anders ook wel kwijt aan andere dingen en hij vult ook voor een groot deel mijn tijd waarin ik me anders zou vervelen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het enige nadeel is dat ik niet meer kan flirten met andere jongens. Voordat ik mijn vriend kende (1.3 jaar geleden) heb ik veel vriendjes gehad en plots werd het serieus, onze relatie gaat super goed, maar toch verlang ik soms eens naar iets anders. Het is een nadeel maar overigens ben ik blij dat het nu zo gaat, een sletje zijn is nou ook geen voorbeeld he
![]() En wat geld betreft, het kost enorm veel geld, maar daar heb ik het voor over, je leeft maar een keer en ik voel me dolgelukkig dus tja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Nadelen van een relatie:
Minder vrijheid in doen en laten; Het gemis als zij/hij niet bij je is; De pijn en het verdriet dat een eventuele brake-up met zich mee kan brengen; Het kost tijd; Het kost inspanning om de relatie op te bouwen en in stand te houden; Er zullen er vast nog veel meer zijn, maar die nadelen wegen wat mij betreft niet op tegen de voordelen van een relatie. |
![]() |
|
![]() |
- je gaat je aan elkaar irriteren
- je kunt niet meer alleen in je eigen bed slapen (meestal) - je moet altijd rekening houden met diegene - je kunt niet meer uitgebreid "vrijgezellenfeesten" - je moet verleidingen weerstaan (tenzij je vreemd wil gaan natuurlijk) ok ik geef toe ik kom net uit een relatie waarvan ik blij ben dat ie uit is.... dit hoort niet zo te zijn namelijk...
|
-het kost (meestal) toch wel veel extra tijd
-meer letten op wat je doet -(bij bezitterige jongens) veantwoording afleggen voor sommige dingen -rekening met hem houden (je moet sowieso wle rekening houden met mensen, maar met je vriend/vriendin altijd wel een stuk meer)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Control vee Verwijderd | 90 | 04-02-2009 18:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
VWO |
Uitsluiting nderwerpen examens professor2 | 21 | 09-04-2006 20:50 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Copd Badschuim | 6 | 21-03-2004 14:32 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |