Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 21:48
Breath
Breath is offline
Heb enigzins een probleem met een vriend van me. Hij heeft sinds kort een vriendin en is natuurlijk heel druk met haar bezig. Het probleem is dat hij daardoor zijn vrienden over het hoofd ziet. Zo vond hij het vrijdagavond nodig om te kennen te geven dat hij met zijn vriendin een stukje zou gaan wandelen, wij (zijn vriendenkring) zijn huis dan maar vol moesten zetten met waxine-lichtjes om het er romantisch te maken en daarna weg moesten gaan omdat hij alleen met zijn vriendin wou zijn. Nou wil ik hem op zich duidelijk maken dat ik vind dat hij meer respect moet hebben voor zijn vrienden die door dik en dun met hem zijn gegaan, maar tegelijkertijd wil ik ook niet overkomen alsof ik hem zijn geluk en intimiteit met zijn vriendin niet gun. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 06:32
Maarten
Maarten is offline
Gewoon zeggen...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:59
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Het gebeurt vaker.... Toen ik mijn vriend kreeg vergat ik mijn vrienden ook helemaal....nu is dat wel anders
Misschien kun je eens voorstellen om wat met de vriendengroep te doen met zijn vriendinnetje erbij?!
Oud 16-02-2004, 21:20
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 16-02-2004 @ 07:32:
Gewoon zeggen...
Dat werkt neit hoor
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 08:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 16-02-2004 @ 11:59:
Misschien kun je eens voorstellen om wat met de vriendengroep te doen met zijn vriendinnetje erbij?!
Lijkt me een goed plan idd. En zeg gewoon precies wat je hier gezegd heb. Dat kwam in ieder geval niet over alsof je zijn geluk in de weg wil staan
Oud 17-02-2004, 08:21
vivelafete!
vivelafete! is offline
het is wel eens vaker zo dat als mannen ineens een vriendinnetje hebben dat ze heel raar gaan doen gewoon zeggen inderdaad
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
vivelafete! schreef op 17-02-2004 @ 09:21:
het is wel eens vaker zo dat als mannen ineens een vriendinnetje hebben dat ze heel raar gaan doen gewoon zeggen inderdaad
Idd, gewoon eens over beginnen, dat zijn gedrag tegen jullie anders is geworden... , dat hij jullie trouwens opgeeft om het huis vol te zetten met waxinelichtjes, is leuk bedoeld. Maar ik zou het wel op prijs stellen,als hij dat van te voren gevraagd had...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 12:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Inderdaad, onderneem ook dingen met hem én met haar. Maar gun ze ook bepaalde dagen in een week dat ze gewoon met z'n 2en zijn.
Mijn vriend en ik bijvoorbeeld zijn doordeweeks 2 avonden samen en in het weekend gaan we uit met zijn (mijn) vrienden. En na het uitgaan gaan we vaak naar zijn huis wanneer we weer met zn 2en zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 13:15
Escada Beaute
Escada Beaute is offline
Ja, stel voor om een x wat leuks te doen met z'n allen, dus ook met zijn vriendin erbij. Op die manier leert zij jullie ook een beetje kennen en jullie haar ook, als het klikt kun je dat dan wat vaker doen zodat hij toch nog tijd heeft voor z'n vriendengroep. Je kan ook afspreken of jullie gewoon 2x per maand ofzo een 'mannenavond' (zo noem ik het maar ff ) houden, dat is ook gezellig! (doe ik altijd met m'n vriendinnen)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:48
Bodien
Bodien is offline
ik zou ook voorstellen om eens een keer iets met zn allen te doen. ik weet hoe je je voelt, ik heb t ook eens meegemaakt. ik heb toen tegen die vriendin gezegd dat ik t niet leuk vond dat zij haar vrienden begon te verwaarlozen. zij zag dat toen in en is ook dingen met ons gaan doen en ook samen met haar vriend. en dat was hardstikke gezellig dus....

gewoon vertellen, hij zal het egt wel begrijpen!! suc6
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:00
*Madel*
*Madel* is offline
Ik kan het me wel voorstellen dat je het niet prettig vind dat je vriend opeens meer aandacht heeft voor zijn vriendin dan voor jou. Maar je moet wel begrijpen dat dingen nou eenmaal veranderen als een van jullie een vriend of vriendin krijgt en de dingen dus niet meer als vanoudst zullen zijn. Hij of zij zal dus wat meer aandacht aan zijn lief besteden (en zal jullie dan ook soms om hulp vragen). Maar neem maar van mij aan dat hij jullie heus niet vergeten is en het nog altijd leuk vind om dingen als een vriendengroep te doen hoor
Oud 19-02-2004, 15:01
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 16-02-2004 @ 11:59:
en eventueel de vriendinnen van de vriendengroep erbij.
Reageren

Regels voor berichten