Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, onderneem ook dingen met hem én met haar. Maar gun ze ook bepaalde dagen in een week dat ze gewoon met z'n 2en zijn.
Mijn vriend en ik bijvoorbeeld zijn doordeweeks 2 avonden samen en in het weekend gaan we uit met zijn (mijn) vrienden. En na het uitgaan gaan we vaak naar zijn huis wanneer we weer met zn 2en zijn. |
![]() |
|
![]() |
Ja, stel voor om een x wat leuks te doen met z'n allen, dus ook met zijn vriendin erbij. Op die manier leert zij jullie ook een beetje kennen en jullie haar ook, als het klikt kun je dat dan wat vaker doen zodat hij toch nog tijd heeft voor z'n vriendengroep. Je kan ook afspreken of jullie gewoon 2x per maand ofzo een 'mannenavond' (zo noem ik het maar ff
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou ook voorstellen om eens een keer iets met zn allen te doen. ik weet hoe je je voelt, ik heb t ook eens meegemaakt. ik heb toen tegen die vriendin gezegd dat ik t niet leuk vond dat zij haar vrienden begon te verwaarlozen. zij zag dat toen in en is ook dingen met ons gaan doen en ook samen met haar vriend. en dat was hardstikke gezellig dus....
gewoon vertellen, hij zal het egt wel begrijpen!! suc6 |
![]() |
|
Ik kan het me wel voorstellen dat je het niet prettig vind dat je vriend opeens meer aandacht heeft voor zijn vriendin dan voor jou. Maar je moet wel begrijpen dat dingen nou eenmaal veranderen als een van jullie een vriend of vriendin krijgt en de dingen dus niet meer als vanoudst zullen zijn. Hij of zij zal dus wat meer aandacht aan zijn lief besteden (en zal jullie dan ook soms om hulp vragen). Maar neem maar van mij aan dat hij jullie heus niet vergeten is en het nog altijd leuk vind om dingen als een vriendengroep te doen hoor
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een vriend meisjee1234 | 7 | 23-12-2011 09:34 | |
Liefde & Relatie |
probleem heb een vriend en liefdesverklaring gehad van een ander duvelke21 | 54 | 21-05-2004 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Probleem met vrienden Verwijderd | 22 | 19-05-2004 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Mega probleem met een lekkerding!!!!!!!!! sweetchrissiej | 55 | 17-05-2003 10:54 | |
Psychologie |
tips om een vriend te helpen? Verwijderd | 5 | 27-04-2003 14:46 | |
Psychologie |
vriend?? krijgdepleuris | 3 | 06-06-2002 12:52 |