Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slepe er gewoon een plaatje in.. Dat moet toch wel lukken ![]() |
![]() |
|
![]() |
of doe het zo:
Code:
<table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="2"> <tr> <td><a href="xx.html">xx</a></td> <td><a href="xx2.html">xx2</a></td> <td><a href="xx3.html">xx3</a></td> </tr> </table> ![]()
||
Citaat:
Korte handleiding: Hoe maak ik navigatieknoppen. 1. Ga op internet op zoek naar pijlen,..bijvoorbeeld een pijltje wat naar links en eentje wat naar rechts wijst. Kijk hier voor pijltjes. 2. Voeg dan twee van zulke in op je pagina 3. Geef aan dan iedere pijl een hyperlink, zodat je wanneer je op links klikt dat je naar de vorige pagina gaat en op de rechter voor de volgende pagina. En als je een blitse navigatiebalk wilt maken kan je bijvoorbeeld een navigatiebalk in dhtml maken (zie voorbeelden ) Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 19:33. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Dankjewel Freyk
![]() ![]() En Trilogen: het hoeft niet van een kant te komen. Als mensen hier op het forum vragen hebben waar ik antword op heb, help ik ze ook. Ik ben alleen echt niet handig met comuters en was behoorlijk gefrustreerd dat het allemaal niet lukte zoals ik het wilde. Naja, bedankt allemaal ![]() http://home-3.tiscali.nl/~intad/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Jumboweb Martin | 84 | 09-10-2005 16:33 | |
Software & Hardware |
[Web] FrontPage-extensies bamiPoep | 15 | 01-02-2005 15:14 | |
Software & Hardware |
[Website/frontpage]Check Apomes | 2 | 13-12-2003 00:46 | |
Software & Hardware |
[OFFICE] Frontpage framepagina Dr Evil | 25 | 22-09-2003 08:58 | |
Software & Hardware |
[FRONTPAGE] De grote discussie over het wel en wee van Frontpage Verwijderd | 2 | 26-11-2002 17:41 | |
Software & Hardware |
wrom geen frontpage Beyoned | 60 | 06-09-2002 19:16 |